Mám za to ,že vyměnit kat za Y svod bez výměny filtru a koncovky nebude to pravý ořechový.Ale možná se pletu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Mel by se ti zvysit vykon a tocivy moment a lepe zmenit prubehy vykonu. Po vymene katalyzatroru za Y svod me to ale zacalo vice strilet, trochu to upravila vymena org. vzduchoveho filtru za KN, ale strileni uplne nevymizelo. Vyfuk mam origos.
Někde jsem zaslechl že lepší než Y svod je kombinace -otevřený filtr,origo "kamna" pod motorem a otevřená koncovka.Prý to nestřílí do laufu a jede jako kráva.Máte někdo tuhle kombinaci?
Jinak po namontování Y svodu motor jede líp ve spodních otáčkách,ale vršek se nějak vytratil a to střílení do laufu mi leze na nervy čím dál víc.Člověk se snaží pohybovat po Libavé co nejméně nápadně a pak najednou PRÁSK-je to v hajzlu
Mam Y svod od obyc.vyfukare a origo koncovku a KN,strili to minimalne a jede to jak fena.Akorat fakt ten vrsek je o neco malo slabsi,ale to mne nejak nezajima.
no KN filter mam a ladak tam nechcem davat z viacerych dovodov
zaujimalo by ma ci ma niekto kombinaciu ako spominal pavel GS
t.j. KN filter + ladak s katalyzatorom
takze ked tam dam Y zvod tak to pojde lepsie odspodu a zvysi sa vykon a tocivy moment zmeni sa priebeh vykonu k lepsiemu... hmmm to sa mi pozdava
este by ma zaujimalo ci ma niekto skusenosti s tunning angausrohre /neviem z hlavy ako sa to pise/ ide o rozsirene tie cierne potrubia ktore privadzaju vzduch do valcov... nemcuri pisu ze potom motor ide lepsie
Tento týden jsem u 1150GSA kompletně vyměnil celou soustavu (filtr, svod a koncovku). Toto jsou moje zkušenosti:
1. Výměna pouze katalizátoru za y-svod
+ cenově nejlevnější úprava (kromě pouhé výměny filtru - což podle mne nemá smysl)
+ možnost tankování i olovnatého benzínu
+ o něco málo vyšší výkon v nižších otáčkách
- střílí do koncovky
- vyší hlučnost (někdo to ale může vidět jako přednost :-)
2. Výměna Y-svodů i koncovky
+ předešlé výhody + ještě lepší výkonový průběh v nižších otáčkách
+ hutnnější (ne příliš hlasitý) zvuk
Pozn.
Koncovka by měla být homologována (některé typy mají možnost vyndat zadní část koncovky a tím ji více otevřít ) a zároveň by měla být typově pro použití y-svodu (někteří výrobci mají jiný typ pro použití s katalizátorem, jiný ve spojení s Y-svodem)
3. Výměna Y-svodů, koncovky i filtru
+ kompltně sladěná soustava (otveření všech 3 částí)
+ mě osobě to vůbec nestřílí do výfuku (molitanový filtr od TT, Y-svod a koncovka Remus)
+ znatelné navýšení výkonu v nízkých otáčkách
Můj závěr je, že kdybych potřeboval pouze taknovat olovnatý benzín, tak si vystačím jen s Y-svodem (po návratu z "olovnatých" regionů bych tam dal zase katalizátor a bylo by po střelbě). Ale protože jsem chtěl i vylepšit výkonostní průběhy motoru, pak jsem se rozhodl pro kompletní výměnu (filtr+svod+koncovka). Teď dalších 14 dní čeká mě i motorku několik tisíc km v Africe. Pak dám vědět další zkušenosti.
..já jsem se chtěl zeptat,jestli máte někdo jen laděnou homol.koncovku...nic víc než výměnu koncovky.Muselo se potom hnout např.s volnoběhem,nebo něco?Chtěl bych Leo Vince Evo 2 a víc operovat než vyhodit koncovku a vrznout tam jinou nechci.Díky.Jedná se o 1150.
Topol-Já mám laďák i originál a když to vyměním,tak nic neseřizuju.Je pravda,že literatura uvádí po výměně výfuku seřídit podtlaky,ale když jsem to zkoušel změřit,tak se nic nezměnilo.Takže já bych to klidně vyměnil a dál bych nic neřešil.
ja tam ladeny vyfuk nechcem lebo ma s toho boli hlava + ked si predstavim ze za 7 litrov si spravim tyzdenny vylet niekde na ukrainu alebo kdesi inde na vychod tak mi to pridu vyhodene peniaze
Komplet Remus ALU akce TT CZ = 17.252,-
Komplet Remus Titan akce TT CZ = 20.138,-
Komplet Dodotech Y-svod (4500,-) a koncovka remus = 10500,-
Komplet od firmy Moto-Sharon.cz celé za 7000,- ? (http://moto-sharo...)
No a mám 2 otázky:
1) Má někdo zkušenosti s Moto Sharon?
2) Existuje ještě nějaká další varianta Y-svod / koncovka od jiného výrobce než remus, ale za příjemnější peníze? (většina výrobců dělá jen koncovky)
Upřesním že ten svod samotný nebo v sadách TT není výroba Touratech (ty už se dva roky nedodávají) ale Sebring a pokud jsem měl možnost vidět a porovnat s tuzemskou druhovýrobou, liší se tvarově (např. přístupem k lambda sondě, tvary a průměry kolínek) i vlivem na průběh krouťáku. Sám mám Y svod dělaný v ČR a chová se jinak, než ten Sebring, který má kolega a zkoušeli jsme to přehazovat. Jeden jede líp ve vyšších otáčkách (můj), druhý má lepší krouťák v nízkých (jeho). Takže není svod jako svod. A taky není výfuk jako výfuk. V nabídce máme výfuk za 8900Kč a prostě s Y je nepoužitelný. S katalyzátorem je v pohodě ale s Y ztráta výkonu, střílí atd. Chce to odladěný systém a ne samostatné komponenty - pokud ti nejde jen o zvuk. Dobré výfuky dělá víc firem ale skoro nikdo neřeší kombinaci s Y protože je v Německu nehomologovaná.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...