Tak máme najeto od jarního přezutí cca 13tis. km a pneumatiky jsou zralé na vyhození...
Poznatky:
- přechod a ochota do náklonu - 1
- volnost náklonu a stabilita v zatáčce - 1
- s naloženou motorkou hustit na 3,0, jinak má v pomalých zatáčkách sklony ke "žvejkání"
- na vodě drží i v náklonu, dá se kontrolovaně driftovat
- v terénu (samozřejmě lehkém) zvládá vše se ctí
- při porovnání s předchozími Bridgestonkami ve všech ohledech výrazně lepší pneu
- přezouváno u PNEU-ČERVENÝ a novou sadu budu pořizovat opět tamtéž, cena byla někde kolem 6tis., jestli se pamatuji
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
Pravda, je to snad jediná guma, která na suchém asfaltu funguje líp, když je trochu přefoukaná.
Ještě bych přidal, že v suchém „terénu“, jako jsou štěrkové lesní cesty, udusaná hlína, kamení a podobně poskytuje Anakee 2 na jednu stranu výrazně lepší trakci než Bridgestone TrailWing nebo Conti Trail Attack a na druhé straně větší jistotu a přesnější vedení než Metzeler Karoo T.
Měnil jsem je asi po devíti tisících, protože už to přestávalo být ono.
Ale záhadný je, že mně se taky sjížděj takhle divně, až ke hraně. Čím by to jen mohlo bejt?
Co nevidět taky budu přezouvat z Bridgestone battlewing a přemýšlím o Michelin Anakee, jen by mě zajímal rozdíl mezi Anakee a Anakee2. Poradíte mi někdo?
BMW R 1250 GS Exclusive
Ludo46 napsal(a):
Co nevidět taky budu přezouvat z Bridgestone battlewing a přemýšlím o Michelin Anakee, jen by mě zajímal rozdíl mezi Anakee a Anakee2. Poradíte mi někdo?
ja zacinal na Anakee, pak mel Battlewingy a ted mam predni Tourancky (normalni, ne EXP) a zatim se mi mooc libi.
Ale moc neklopim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: moc je silné slovo...VŮBEC je výstižnější...
hele nechces si koupit misto privesu spis tohle?
Jsou tam veskere doplnky z mistniho TT... a to Ty prece rad
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No já byl s Anakee taky moc spokojenej.Teď mám TrailAttack, ve srovnání s Anakee, mají větší volnost náklonu, v náklonu se tak nedeformuje vzorek viz tvé foto. Při jízdě na limitu/asfalt/ ti nedaj tak hezky čitelně vědět mez adheze jako Anakee...Na mokru v náklonu jsou Anakee taky o něco přívětivější...