povodny motor, menene tesnenia pod hlavou, ventily, struny, tesnenia su original
prevodovka - vymenene vsetky tesnenia pri 200tisic milach
spojka - menena raz
palivove cerpadlo - original
tesnenie kardanu sa vyserie pri kazdych 40-50
hallove senzory menene kazde dva tri roky
brzdy - stale original ale uz treba vymenit lebo kotuce su tenke
pneumatiky - spotrebu som prestal pocitat pred rokmi
nic sa mu nejak extra special nekazilo, dufa ze ho zoberie do juznej ameriky na buduci rok
po demontazi hlav ked siel menit voditka rozvodovych retazi bol prekvapeny aky cisty bol motor vo vnutri, vyzeral ako cistonovy. olej Mobil 1 15w50 menil kazdych 5000 mil a olej v prevodovke a v kardane kazdych 10000 mil (aka nahodicka, ja menim pri 7tisickm a prevodovy po 14tkm)
ventily kontroluje kazdych 10tisic mil, a zistil ze sa rozstelovavaju len minimalne
tajomstvo takeho vykonu?
Ako sa uz vyjadril, staci jazdit na tej motorke, nepotrebuje ju hyckat ale nesnazi sa jazdit v cervenom poli, prdka si 80-90 mil a jeho priemerka je 75 mil/h, snazi sa preradovat pri 5 az 6 tisic otackach (zaujimave..)
jazdi kazdy den a vacsinu mil urobil dochadzanim do prace, ak moze tak ide jazdit do mexina aby znovuobjavil vidiek, vo februari bol s kamosmi v Paname, presiel 3/4 USA, je stastny ze ma pracu ktora mu umoznuje dobijat sa vyletom na motorke. Nikdy nemal sam seba za "zeleznu rit" ale tie mile tam skratka naskakali
ku koncu toho dlheho vlakna ktore vzniklo v roku 2007 som sa docital ze motorka uz ma 450.000 mil - 724 tisic km...
v tomto vlakne vobec nejde o znacku motocykla, urcite by sa dali najst motorky inych znaciek ktore podali rovnaky vykon (pocul som o 400k afrikach atd).. na Slovensku by sa to GS predavalo zo "40tisic km po starom dedkovi"
live fast, die young
stále říkám, že ve 105tis km mám čestvě zajetou motorku....
Taky tam je nafocené staré BMW s údajnými 600tis mil (majitel již zaklepal papučema). = najeto lehce nad 1milion km.
BMW za ujetý míle dávalo metály:
Upravil Hrabe_X dne 10.12.2009 13:13
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak to mám téměř jistotu, že Bobeš bude můj doživotní miláček
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Neskutečné..To dělá přes 50000 km ročně! Alespoň je vidět,jaký je 1100 držák..Igor Brezovar má teď snad něco přes 200 000 km,tak to proti tomuto pánovi zatím svou 1100 zajíždí..
Jen by mě zajímalo,jak na tom bude 1200 GS po tolika km?
maris nemyslim si ze 1200 bude na tom horsie, je pravda ze ma v sebe viac elektroniky ale koncepcia a materialy su snad tie iste preto si myslim ze 2k pre 1200 nebudu ziaden problem
akurat ma zaujalo ze chlapik radi pri 5-6 tisic otackach hmmmmm
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 10.12.2009 12:16
raptor napsal(a):
maris nemyslim si ze 1200 bude na tom horsie, je pravda ze ma v sebe viac elektroniky ale koncepcia a materialy su snad tie iste preto si myslim ze 2k pre 1200 nebudu ziaden problem
akurat ma zaujalo ze chlapik radi pri 5-6 tisic otackach hmmmmm
Nekde na advrider je pan co ma najeto na 12 gs 200 tis. km a mel tam i komplet vypis servisu vcetne gum a ceny za servis. Ted presne nereknu co vsechno a kolikrat menil, ale bylo toho pomerne dost, zaverem dodal, ze je celkem zklamany.
Je to tak pul roku co jsem to tam cetl, schvalne se po tom zkusim podivat.
Aktualne 1250 GSA HP
Maris napsal(a):
Neskutečné..To dělá přes 50000 km ročně!
V americe naprosto běžné... Pokud to prostě používá jako dopravní prostředek. Holt tam mají všude dál. Na nákup, na úřad, do práce. Při běžném denním ježdění je i u nás 30.000km za rok úplná normálka.
Maiali nel Fango!
Příští rok začne být kvůli daním téměř všude v zahraničí levněji jak v ČR, čili kilometry budou naskakovat a místo Mácháče pod stanem bude Chorvatsko v apartmánu a ještě ušetříte.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /