tak kdo ji máte doma? z příspěvků jsem pochopil že snad Remus? jaké jsou servisní intervaly, jak dlouho trvá servis v garáži (alespoň ten základní) nebo ji máte novou a jezdíte do bmw servisu? pak to příjde na kolik?, jak se na tom jede? jsou nějaké záporné pocity?.... mluvte hovořte... dikes lukes
TAKE IT EASY
Mozna ji mel v planu?A nebo se tou dobou rozhodoval,a chtel kouknout nejdriv do manualu?A nebo ma obe,a to bmw g450x pred nami taji!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo tak to sem valte pač tohle vrkátko chci taky do garáže tak jsem zvědavej jakej to potřebuje servis jestli závodní nebo klasickej!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
po menších nebo teda spíš větších úpravách na podvozku a namontování výfuku jsem s ní celkem spokojený
ten servis je celem častý - 10 motohodin, vyjde tak na tisicovku
milan enduroskola napsal(a):
po menších nebo teda spíš větších úpravách na podvozku a namontování výfuku jsem s ní celkem spokojený
ten servis je celem častý - 10 motohodin, vyjde tak na tisicovku
co přesně by tě zajímalo
milan 602100677
Takže klasika jak u motokrosu 10 mth olej filtr? A jak casto vule na ventilech?Já se u vás musím stavit pokecat a dovést ti ten sud na olej!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
milan enduroskola napsal(a):
po menších nebo teda spíš větších úpravách na podvozku a namontování výfuku jsem s ní celkem spokojený
ten servis je celem častý - 10 motohodin, vyjde tak na tisicovku
co přesně by tě zajímalo
milan 602100677
Ahoj.
jakých úpravách? předpokládám že asi tlumiče? servis po 10 mth je docela dost častý ale zase pokud je to tisícovka a jde pouze o výměnu oleje a filtru při odšroubování 5 šroubů doma v garáži pak by to nebyl až takový problém za předpokladu že se to nějak extremně nesere což bych u ní čekal oproti ktm.....
TAKE IT EASY
Vjetrnik napsal(a):
Lukáši, co to? EXC jsi říkal, že je příliš ostré......a G450X je horší varianta na téma EXC...
neříkal jsem že je příliš ostré.... to dokážu ukočírovat... jde o to že jeden známý mě nutí prodat mu to deerko.... a na něm se mi právě líbí ta možnost servisu, dokážu si na něm pojezdit v rámci svých možností po přetryskování a úpravě výfuku je to nesrovnatelné s originálním DRZ-E... ale když on mě pořád tak přemlouvá... a KTM nevěřím...
TAKE IT EASY
to je dobre, ze ma Vjetrnik v opave nejakou opozici
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Lukes: pokud bych nechtěl KTM, šel bych buď do Husaberga nebo do WRka...ale ne do BMW...zpracování mne neuchvátilo, je třeba alespoň co se říká, vyměnit pružiny vidlice a poladit podvozek...a třeba trčící jednodílný chladič půjde po první větší ráně do háje a kryty na něj neexistují...
Vjetrnik napsal(a):
Lukáši, co to? EXC jsi říkal, že je příliš ostré......a G450X je horší varianta na téma EXC...
neříkal jsem že je příliš ostré.... to dokážu ukočírovat... jde o to že jeden známý mě nutí prodat mu to deerko.... a na něm se mi právě líbí ta možnost servisu, dokážu si na něm pojezdit v rámci svých možností po přetryskování a úpravě výfuku je to nesrovnatelné s originálním DRZ-E... ale když on mě pořád tak přemlouvá... a KTM nevěřím...
G 450 X určitě neprohloupíš.. Dlouho jsem ji koumal, ten motocykl je opravdu na úrovni a to že má nějaké mouchy... Koupil jsem XRR protože jsem ji chtěl od roku 2001 a teď jsem našel naprostou funglofku. Tak jen proto jsem nekoupil "GéXo"
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
poměrně značných, všechno uvnitř je nové, planžety, olej atd
jinak po 10 mth se mění jen filtr a 2 sejtka, velky servis 70 modin.
u zavodní motorky touratech to po 70 hodinach zavodění otevřeli a nemuseli dělat vůbec nic
jirka z 2b si ji koupil teď na podzim, nevím kde čížák vzal že ji jezdí 2 roky
a moje pocity?
klady:
díky nádrži pod sedlem pocitově lehčí nez wr nebo exc
díky klice co se točí na druhou stranu a delší kyvce s tím vyjedu větší kopec než s wr-2trac
díky pastorku na ose zadní kyvky je odezva na plyn okamžitá, řetěz se nijak nešponuje přes kyvku
nízká cena skoro nových motorek
spousta doplňků touratech
zápory:
seriový podvozek
spojka na lanko
občas je slyšet omezovač kroutícího momentu, ale to ničemu nevadí
obří jednodílný chladič
Upravil milan enduroskola dne 06.01.2010 18:18
milan enduroskola napsal(a):
poměrně značných, všechno uvnitř je nové, planžety, olej atd
jinak po 10 mth se mění jen filtr a 2 sejtka, velky servis 70 modin.
u zavodní motorky touratech to po 70 hodinach zavodění otevřeli a nemuseli dělat vůbec nic
jirka z 2b si ji koupil teď na podzim, nevím kde čížák vzal že ji jezdí 2 roky
a moje pocity?
klady:
díky nádrži pod sedlem pocitově lehčí nez wr nebo exc
díky klice co se točí na druhou stranu a delší kyvce s tím vyjedu větší kopec než s wr-2trac
díky pastorku na ose zadní kyvky je odezva na plyn okamžitá, řetěz se nijak nešponuje přes kyvku
nízká cena skoro nových motorek
spousta doplňků touratech
zápory:
seriový podvozek
spojka na lanko
občas je slyšet omezovač kroutícího momentu, ale to ničemu nevadí
obří jednodílný chladič
takže povětšinou klady a jeden podstatný což je nízká cena skoro nových motorek...
sériový podvozek asi já nyní nepoznám a kdoví jestli někdy poznám rozdíl snad jedině že bych šel do ktm??
jednodilný chladič? beru to na trať nikoliv na cestu kolem světa tudíž stát se může cokoliv ale nejsem daleko...