Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
netěsnost prsou a kardanu
pazoutek
#1 
Přidané 13.03.2010 14:13

Příspěvků: 191
Registrace: 24.11.09
Přátelé, chci se zeptat jestli někomu netěsní prsa a kardan. Mám 1200 ADVENTURE, najeto 18 000 a mám pochcaný prsa a kardan od oleje, to asi nebude dvakrát normální co? Kde může být chyba? Vím že prsa příjdou přetěsnit a kardan zase nové gufero, ale je to normální při těch kilometrech? Setkal se s tím někdo? Díky za odpovědi
 
raptor - neaktivni ucet
#2 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 13.03.2010 14:58

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
len informacna otazka.. ten olej na prsiach nie je z predneho tlmica?
 
vlada-adv
#3 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 13.03.2010 17:35
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Hmm nejsi sám, měl jsem podobný problém, 1200GSA najeto 25000. Rosilo mi to vepředu dole mezi blokem a prsama. Minimálně ale přece. Nikdy neukápla kapka, ale stačilo to na oblemcání spodku. Když jsem to déle nemyl rozlézalo se to a vypadalo to hnusně.Loňský rok jsem to ignoroval. Teď jsem to v rámci ročního servisu přetěsnil. Rozebrat to jde celkem v pohodě jen si musíš vyrobit přípravek na stačení prsou z ložiska vyvažovacího hřídele. Nic hrozného kus železa s třemi dírami. Jde to líp když je dole příčka padáků. Osobně jsem nic špatného po rozdělání nenašel je to lepené originál na silikon. Takže stačí drobnost při montáži a rosit to může. Uvidím jak to bude vypadat za tím jsem nenajel tolik aby jsem moh posoudit výsledek. Objevilo se to vždy tak po 1500-2000km. Jediný problém jsem měl se sehnáním šedého silikonu tak je tam holt černý do 300°C. Vzadu je to problém gufera nebo ložiska záleží odkud ti to rosí taky to není zas až taková vzácnost. Já mám vzadu sucho.
 
Tonda
#4 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 13.03.2010 18:22

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Je to tak, jak píše vlada-gsa - občas se to stane a rozebrat a opravit to není žádná tragédie. Je potřeba ten stahováček prsou z vyvažováku. Tady ho máš na fotce z manuálu. Já na to používám stejnej stahovák jako na vnější kroužek kuželíkového ložiska z koncového převodu z R-modelů 850,1100,1150 a starších K-modelů 1200. Jen si místo "paken" dám dva imbus šrouby. Se silikonem si taky hlavu nelámu - dávám tam černej.

originální přípravek:
img641.imageshack.us/img641/8429/k2911037.jpg

samodomo přípravek(místo paken patří šrouby M6):
img532.imageshack.us/img532/8120/dscn8292.jpg

Zítra jdu do dílny servisovat jednu 1200GS, tak nafotím i přípravky na "rozborku a zborku" koncového převodu - třeba to někomu, kdo si servisuje a opravuje sám, pomůže.Cool
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
pazoutek
#5 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 13.03.2010 18:57

Příspěvků: 191
Registrace: 24.11.09
raptor napsal(a):
len informacna otazka.. ten olej na prsiach nie je z predneho tlmica?


z tlumiče to není, je to jak píše Vlada-gsa mezi blokem a prsama. Jinak díky za radu, vím že to není extra nákladná a složitá oprava, ale překvapilo mě to že to dělá po 18 000 km. Ono je taky otázka jestli to není stočené ShockGrin Ale každopádně děkuji za radu a fotečku clap
 
paja1
#6 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 30.05.2012 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Teče mi olej mezi prsy a víkem řemene. Mám 50 tis.km a tak jsem si říkal, že to bude gufero na klice. Koupil jsem nové i řemen a sundal padáky a víko, že to naráz vyměním.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že gufero je OK.

Teče to asi přes víko vyvažovacího hřídele č.1 víčko, nebo to může být přes otvor, který je hned pod ním a netuším co to je.
Víte někdo co je č.2 otvor??
Netuším co to je, ale přemýšlím, že to ucpu, abych to nemusel pořád rozebírat... Jen si říkám, aby to nebylo nějaké odvzdušnění z motoru??...
paja1 přiložený následující obrázek:


[113.52Kb]
Pája
 
servisak
#7 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 30.05.2012 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Oddech je jinde.. Máčš to pěkně shnilý, tam byl určo ten skurvenej molitan ne??ja bych to dukladně očistil odmastil a pak sledoval.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
paja1
#8 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 30.05.2012 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Naštěstí jsem ten molitan dávno vypral... Na fotce je to jen zasrané od oleje a prachu z cesty....Po utření je to pěkně čisté...
Pája
 
servisak
#9 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 30.05.2012 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
A fakt to teče tím otvorem? To muže bejt jen nějakej pomocnej montážní. Je slepej nebo končí? Aby naněm nebyly nasazený ty prsa na vystředění
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#10 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 30.05.2012 22:42

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
paja1 - ten otvor je slepý. Jestliže ti to prolíná, tak pravděpodobně pod víčkem u ložiska vyvažováku - je tam o-kroužek.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
servisak
#11 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 31.05.2012 07:21
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
rozměr je 48X3
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#12 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 31.05.2012 07:54

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Ten o-kroužek koupit nejlépe originál nebo něco lepšího než obyč. gumu - ten originální je z nějakého jiného materiálu (ze silikonu nebo něčeho takového).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
servisak
#13 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 31.05.2012 07:58
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Tonda napsal:
Ten o-kroužek koupit nejlépe originál nebo něco lepšího než obyč. gumu - ten originální je z nějakého jiného materiálu (ze silikonu nebo něčeho takového).

Tak proto stojí 5 dolaru... Ja se picnu
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
PeDR
#14 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 31.05.2012 10:06
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
Nepasoval by tam silikonový kroužek na pinďoura? To by nebyla taková pálka.Grin
 
paja1
#15 
netěsnost prsou a kardanu
Přidané 31.05.2012 19:50
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Tonda napsal:
Ten o-kroužek koupit nejlépe originál nebo něco lepšího než obyč. gumu - ten originální je z nějakého jiného materiálu (ze silikonu nebo něčeho takového).


Kluci, všem díky.
Asi to bude ono, kroužek byl celkem tvrdý. je z katastrofálního (zeleného) materiálu a navíc těsní axiálně proti křivému plastovému víčku. Prostě konstrukce nic moc. Sad

Navalil jsem tam černý silikon + ten starý kroužek, jinak by silikonu bylo moc a natlačil by se i do motoru.
Taky jsem černým silikonem ucpal tu díru č.2 otvor nad šroubem. Doufám, že to dá pokoj....
Pája
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 108
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI