promýšlím koupi jeté 1200 GS - momentálně je k mání dovoz z Anglie za poměrně dobrou cenu - teď je jich celkem dost.
Je podle prodejce v relativně slušném stavu - padlá na levou stranu - nějaké oděrky - vyměněné víko hlavy, promáčklý výfuk (v ceně je nový). Nicméně jedním z problémů je skutečnost, že ačkoliv motka má ABS, nefunguje prý a v Praze v servisu si s tím prý nevěděli rady. Jen poznámka - zatím to je na anglických papírech.
Tak nad tím přemýšlím a mám na vážené zkušené GSisty pár dotazů:
1) jak vážný musí být pád, aby to poškodilo víko hlavy ?
2) To ABS mi kapku vrtá hlavou takže:
a) to, že nefunguje mi extra nevadí - netušíte ale někdo, jestli se to může nějak "splašit" => např. nenadále brzdit nebo naopak odbržďovat ?
b) v českém velkém TP je pod položkou 55 info o existenci ABS, tušíte někdo, jestli je to i v anglickém (tj. přenese se to do českého čistopisu ?)
c) víte někdo, jestli se na STK testuje funkce ABS ?
Já teda nemám 12ku a vím odpověď jen na otázku toho ventil víka. Ono to záleží jestli tam byly padáky nebo ne. Jestli tam nebyly, tak stačí neštastný pád na kámen a je po něm. Jestli tam byly, tak by to mohl být pád větší rychlosti, ale táké to mohlo spadnout na nějaký vystouplý kámen případně na obrubník.
Nevím kolik stojí modul ABS na 12ku ale vím že na 1150 kolem 20tis.
Splněný sen moje 1100GS
to musi byt sakra dobra cena kdyz o tomhle premyslis.ja bych chvilku pockal a koupil neco zachovaleho.sice dobry penize,ale motorku z anglie a jeste bouranou,no nevim jestli usetris.aby si se ve finale nedivil.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Opravit jde všechno, ale záleží za jaký peníze a teď záleží, co s tou ABS je, každopádně v papírech by si jí měl. Co se týče toho víka, tak bez padáků a při větší rychlosti ho prostě prodřeš, v tom bych problém nevidě, když je vyměněný. Já osobně bych počkal nebo vzal plně funkční.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
promýšlím koupi jeté 1200 GS - momentálně je k mání dovoz z Anglie za poměrně dobrou cenu - teď je jich celkem dost.
Je podle prodejce v relativně slušném stavu - padlá na levou stranu - nějaké oděrky - vyměněné víko hlavy, promáčklý výfuk (v ceně je nový). Nicméně jedním z problémů je skutečnost, že ačkoliv motka má ABS, nefunguje prý a v Praze v servisu si s tím prý nevěděli rady. Jen poznámka - zatím to je na anglických papírech.
Tak nad tím přemýšlím a mám na vážené zkušené GSisty pár dotazů:
1) jak vážný musí být pád, aby to poškodilo víko hlavy ?
2) To ABS mi kapku vrtá hlavou takže:
a) to, že nefunguje mi extra nevadí - netušíte ale někdo, jestli se to může nějak "splašit" => např. nenadále brzdit nebo naopak odbržďovat ?
v českém velkém TP je pod položkou 55 info o existenci ABS, tušíte někdo, jestli je to i v anglickém (tj. přenese se to do českého čistopisu ?)
c) víte někdo, jestli se na STK testuje funkce ABS ?
předem díky moc za fundované odpovědi
S tím pádem je to jak se píše nahoře,kdyby to byla nějaká větší rána,nejspíš to bude poznat i na jiných částech motorky.Mít na motorce ABS a vědět že je K.O.,to by mě asi dost žralo,neřku-li ještě to s tim vědomím už kupovat,výměna je fakt drahá sranda.Jinak pokud je to ještě ročník s posilovačem,a ten taky nefunguje,nebude to skoro brzdit.To ABS by mělo být i tom anglickém myslím.Na STK se ABS nedá zkoušet.Ale na rovinu,radši než takovou 1200 bych koupil pěknou 1150,a že jich tady je....
Tom Brnoamatuj si tohle pořekadlo:nejsem tak bohatej abych si kupoval levné věci,až si spočítáš náhr.díly aby jsi měl moto dle svých představ,abs modul,jenom ty víka stojí na 1200 4.400kč tak si budeš drbat palici a zaplatíš více než za nějakou voňavku,je jich dost stačí hledat,ušetříš čas a peníze.
Tohle lego z GB bez abs bych urřitě nekupoval
jistě chápete, že mne to zaujalo.
Nicméně - tady http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=34_1409&hg=34&fg=15
píšou, že to stojí ca. USD 2900,- a to je fakt nářez.
Upravil Tom_Brno dne 29.04.2010 18:16
Tom
no vevim,uz jen jak to je nafoceny. jak jsem koukal tak se da sehnat peknej kousek za 240000,- a kdyz pocitam jako laik tak je masina za 155000,- abs mozna za 60000,- plus 10000,- prace tak jsem na 225000,- a jeste je to bourany. no nevim,priklanim se k tomu co psal Bob.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Já su spořivé modul ABS nestojí 60-tkč kupuješ ojetinu tak můžeš koupit i ten modul z druhé ruky.
Jen mám pocit, že mi cena a stav nápadně připomíná jednu žlutou od mělníka. Co byla lehce lehlá tak, že měla vytržený závěs teleleveru s motoru. Musíš to vidět šlo by to projet diagnostikou. Že si v servisu nevěděli rady jsou kecy prostě si řekli za opravu ranec.
Není problém že upadla, je jen otázka jak moc. Nepadené GSo je skoro pohádka, každému upadlo nebo upadne. Problém je že už to nekdo lepil a tušoval a ty nevíš jak moc to bylo upadené před opravou.
To co sem viděl já prostě upadlo blbě né moc ale tak že to ten závěs nepřežil.
Podle fotek je to k h.... musíš tam jet vidět slyšet prolézt. Lepší by bylo vidět to před opravou.
danes> problém je že za dobrý kus se dá sehnat za 200 sice bez drátů ale zato komplet fungující. Cena 155 je prostě akceptovatelná pokud nechci ABS nebo pujde opravit bez výměny modulu. Jinak je to drahé.
nevím - asi od Mělníka nebude, je to ještě pořád na anglických papírech. Ale v každém případě dík za tip, na uložení teleleveru se určitě podívám. To, že tomu to ABS nefunguje mi zas tak zásadně nevadí, jediná obava je, aby brzdy fungovaly alespoň tak, jakoby tam to ABS vůbec nebylo.
Tom
No je to model 2004 t.j. pokud mi hlava slouží tak je to model s posilovačem. ABS a posilovač jeden modul jest. Pokud by to bylo mrtvé úplně, pak to poznáš velmi snadno po zapnutí klíčku musí při brždění předkem nebo zadkem ozvat bzučení motorku posilovače. Pokud bude ticho pak to bude v řiti, motorka brzdit bude málo a gumovým efekteam na páčcce a velkou ovládací silou. Pokud to bziká bude to brzdit normálně a závada bude pouze v řízení ABS nemá cenu tu pitvat kde přes fotku to nikdo nepozná. Je to bohužel z ruky jinak bych ti tam zhupnul s diagnostikou v ruce. Tak jak jsem pro jednoho tazatele z fora jel do toho Mělníka. Pokud tam pracují do večera spoň do 18-ti pak je možno zorganizovat inšpekci v pondělí ráno budu v ružomberoku a odpoledne pojedu domů mohl bych to teoreticky stihnout. Když mě nechají píchnu ti to na comp. Zjistíš co to hlásí za závady (mimo jiné na foto svítí oblíbené EWS), z údajú jde zjistit jestli řídící jednotky a motorka patří k sobě a není to složenina z různých motorek. Pak bude jasno. Vzhled a odřená víka jsou to poslední. Musí být v poho motoricky a elektricky. Vyleštit to umí každý.