Tak moto do prvního servisu jezdilo v pohodě, po servisu se začala objevovat ve 140 stále rychlosti pocvakávání po návštěvě servisu u žlábku zjistěno špatné seřízení moto a drobnosti moto jezdí jako z praku ale co je divné je že někdy jede v pořádku a někdy ne okolo 130 se objevují vybrace které sjou až do 150 takže nic moc nemáet s tím nějaké zkušenosti nebo radu děkuji za vše ....
mě to mezi 130-140 vibruje pořád, je tam díra ve výkonu. Odpovádá to cca 4500 otáčkám za minutu .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
kolik máš najeto? je to funglovka? většinou tyhle vibrace dělá pneu a kombinace povrchu vozovky - jednou jo a jednou ne, vibrace od motoru jsou dobře poznat a pokud jsou to tyhle vibrace, tak proto jsi si přeci kupoval BMW
I přez její stáří 05 má nejto jen 18000 kupoval sem jí novou a není na ní moc čas, jinak pneu je nové a jak sem psal do prvního servisu sem problém něl napdli mě svíčky ale ty sem v 10 nechal měnit takže nením ... budu to dávat do servisu tak uvidím
Seřídit synchronizaci natankovat kvalitní benzín a občas motorku poradne prohnat. Vibráce mezi před 5 tisíci jsou normální ale nemají být obtěžující.
Pája