Zdar, mám dotaz technického rázu. Když nemám R 1200 GS vybavené vyhřívanými hefty, jsou na řídítkách připravené napájecí dráty? Myslíte, že by stačilo dokoupit pravý sdružený přepínač a obě rukojeti s vyhříváním a zapojit? Děkuju.
Úplně jednoduché to nebude, protože to je propojené přes kontrolní modul, který pustí do heftů plný proud. Asi se to bude muset přeprogramovat.
Tohle bych pořešil v BMW servise....
Anebo musíš přidat relé, pojistku a nakrmit ty hefty odděleně. Ty dva stupně topení by potřebovaly nějakou regulaci. No žádná sranda to není...Tohle je pro elektrikáře....
paja1 přiložený následující soubor: r1200gs_wiring_diagram7a.pdf
Upravil paja1 dne 30.01.2011 21:03
Pája
to Trawas: dodatečná montáž origo je drahá sranda, mění Ti i ovladače, aby jsi tam měl spínání vyhřívání. Před časem si to PeterNP nechával montovat v Pia, cena byla tuším přes 300E.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No to je pěkný... Dnes ráno mi byla na ruce taková kosa ( co naplat, pořád vládne paní zima), že bych taky rád dodělal vyhřívané hefty. Nemáte někdo zkušenost s montáží neorigo heftů na 1200GS 2008 a výše? Dík za info.
Upravil Taborak dne 07.03.2015 19:46
Taborak napsal:
No to je pěkný... Dnes ráno mi byla na ruce taková kosa ( co naplat, pořád vládne paní zima), že bych taky rád dodělal vyhřívané hefty. Nemáte někdo zkušenost s montáží neorigo heftů na 1200GS 2008 a výše? Dík za info.
A je namontováno. Protože jsem chtěl neoriginální vyhřívání rukojetí co nejvíce schovat ( moc se mi nelíbí ovládací prvky stylu kolečko + diody a silné kabely od ruček atd.), tak jsem nakonec pořídil od Heat Demonu topná tělíska určená pro čtyřkolky a s myšlenkou "tyvl., do čeho jsi se to zase pustil", začal vymýšlet, kudy na to. No, za přispění značné dávky pivního sedativa a šikovnosti kámoše (díky Milouši) se dílo povedlo. Hefty původní, kabely schované, ovládání nenápadné a zapojení tak aby topily pouze při zapnutém zapalování.
Taborak přiložený následující obrázek: