Tourance dobrý, dost vydrží, ale dle mého názoru jsou dost ploché a tudíž v náklonu jdou hodně na hranu a kloužou, což je znatelné hlavně na mokru.
Anakee osobně považuji za nejlépe přilnavé pneu, a to jak za sucha tak i mokra. I jejich zaoblení mi přijde optimálnější než u Metzeler. Nevydrží toho na kilometry tolik,(rozdíl asi 3 tis.), ale při porovnání služba-cena jsou pro mne jedničkou v silničních gumách. Jezdím jako silnici už jen je.
Ješte jsem nevyzkoušel nové Tourance mám ten dojem, že označení mají EXP.
Další kategoríí jsou špunty, daj se na nich jezdit zatáčky stejně dobře jako na silničních, akorát to má jinačí průběh. Dojezd kolem 6-ti tisíc +,-. Na silnici kolem 150-ti začínaj bejt nestabilní.
Osobní hodnocení
- Conti TKC dobrá výdrž, v terénu makaj, na silnici (v zatáčkách) předvídatelné
- Karoo v terénu excelentní, na silnici nevhodné ustřelují, velmi hlučné
- Karoo T v terénu výborné, na silnici drží dobře, (při mém testu na Sardinii vydržely jen 3,5 tis km)
- Mitas jsem zatím neobul jelikož nedělaj 150-ku, a když občas jezdím ve dvou, nepřijde mi dobré mít na motu které váží bezmála 500 kg gumu, se kterou mám zkušenost, jakou mám, i když už je to pár let. (nebo pětiletek?)
Upravil bobr dne 17.03.2008 23:04
Jezdím na tourance. Nejsou vhodné do terénu, ale já jsem spíš silniční a šotolinový jezdec a do lesa se pustím,jen když hrozí fakt sucho a požáry.
Narozdíl od anakee drží v jakémkoliv náklonu a neustřelej ani náhodou, což mi anakee i dřívější T66X s oblibou dělali. Jsou to první gumy, se kterými jsem dal stupačku s pocitem sucha a bezpečí.(Kecám,bál jsem se,ale fakt gumička držela).
Myslím,že je to nejbezpečnější silniční guma na bmw s obrovskou výdrží. Ve dvou na ní najedu tak 23tis km.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Dík Miloši
Máš pravdu, o tom se dá psát pořád a je to velice subjektivní.
Já jen se svou troškou do mlýna. Asi zase po letech vyzkouším ty Mitasky, když je tak chválej.
Já se na Mitasky letos teky chystám protože je chci vyzkoušet na vlastní kůži a pak teprve uvidím . Ale i v pneu je vývoj a tak jak to sleduji, tak některé pneu ztrácí svoji kvalitu, jiné snad budou lepší a lepší.
Ujel jsem na Tourance loni 7000 km. Byl jsem nadšený, jak sedí na mokrém i suchém asfaltě a trochu se s nimi potrápil i po polňačkách.
Na staré motorce (TDM) jsem jezdil výlučně silniční pneu a nikdy jsem jim tak nevěřil. Dost asi dělá i podvozek BMW.
Ještě v neděli jsem byl pevně rozhodnutý pro Mitas, vedl jsem korespondenci s Cyclim na toto téma, jenže... Moje první letní cesta povede do Rakouska (zatím vede většina cest na západ) a rozměr Mitasek, jak všichni víme, se nekamarádí s tím, co předepisuje výrobce. A protože jsem posera a nemám zapotřebí se někde vadit s policajtama (stačí, že spolucestující bude mít na motorce laďák, jehož schválení pro silniční provoz je dosti diskutabilní), tak to nakonec vypadá, že zkusím TKC 80. Chtěl bych gumy i mimo silnici, ale abych měl doma sadu Tourance a Mitas a přezouval to podle toho, jak mě chytne rapl, se mi zdá trochu komplikované, nehledě na to, že ušetřené peníze na mitaskách bych stejně nasypal postupně pneuservisům.
Mimochodem, když jsem u přezouvání, jak to řešíte vy? Pneuservis, nebo sami doma? Jak to vlastně jde? Mám se o to pokoušet a vyrazit do pneuservisu až s ožvejkanou gumou a poškrábaným ráfkem, nebo to zvládne i průměrně zručný kutil v rozumném čase (třeba obě kola za odpoledne)?
Dík!
Upravil paulik78 dne 18.03.2008 19:39
Já na přezouvání botiček pneuservis Kalousek Písečná,150ká i s vyvážením za jedno kolo.Motku zaparkuju dám kávu a pak odjedu.Pohoda.Má i dobré ceny za pneu. Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
dnes jsem nakoupil Mitas E07 predek i zadek celkem za 2400cca, hodim to zatim bez duse a duse necham v kufru, uvidime co to udela. Zkusenosti mam jen s E08, ktery se bezdusovy delaji, a na pohled a omak jsou naprosto stejny, tak nevim kde je problem...
Jaky rozmer dusi si mam poridit a kterou znacku nejlepe? Kdo dela nejake zesilene,ci co? Diky BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Jezdim E07 s dušema, na šotolinu genialni, ted jsem jel predevcirem i na mokru a snehu a taky dobry... Samozrejme na mokru se neda klopit jak s Anakee, ale taky je to guma pro jiny urceni. Dojezd pres 20tis. ted s ni pojedu do Jordanska tak pak poreferuju jak se osvedcily.
A z rozmeru 140 nemejte strach, skoro ten 1cm neni poznat a co se tyce vahoveho a rychlostniho indexu techto gum tak jsou dalece nad tim co je potreba pro BMW
Ja jsem koupil 07 za 2987kc.Tak tech 2400kc je fakt zajimava cena.Kde je maj? Risknu je tam bez dusi kdyz tolik lidi rika ze je to v pohode.A dam tam ultraseel.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!