Hmm,pekny,ty to budes teda vyladeny (y) mas to i se svodem,nebo jsi katik nechal,myslim,ze ho tam vidim ? S Y svodem to dostane znatelne vetsi zatah odspodu,ale k tomu musi bejt koncovka navrzena-idealne.NO pak napis jestli se neco zmenilo,nebo je to jen o zvuku...kazdopadne Leo je krasavec
Mam jen koncovku, vetsiho zasahu se tak trochu bojim, taky je to vyrazne vetsi investice a po vetsim vykonu urcite neprahnu.
Slo mi o zvuk, dobry je usetreni 4kg na hmotnosti (kdyz uz jsem ji tolik navysil napr. padakama).
Zvuk se zatim tvari luxusne, ale nejvic poznam za jizdy.
Samozrejme by to melo hnout vykonovou krivkou, ale neverim ze to nekdy nekdo v praxi opravdu pozna. Je to hodne o pocitu, uz jen ten zvuk doda pocit ze to vic jede, ale o to mi nejde.
Posledni rozhodnuti padlo kdyz jsem jel minulou nedeli s kamosem pro Vstroma a zjistil, ze to ma v zakladu naprosto uzasnej zvuk, kterej se dost blizi BIGRovymu GSu s BOSem. Proste jsem neodolal no :-)
Evo 2 že jo Aldo?Dobrá volba,ověsil jsem s ním skoro všechny motorky.Vždy to byla koupě motky a následoval telefonát do HD COMu,znají mmě tam jak svý boty.Ale na adventuru jsem to ještě nepoladil,měl bych se stydět.
O laďáku na GS sem nikdy nepřemýšlel......mi přijde že zvuk v originále to má úplně super! 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Topol napsal:
Evo 2 že jo Aldo?Dobrá volba,ověsil jsem s ním skoro všechny motorky.Vždy to byla koupě motky a následoval telefonát do HD COMu,znají mmě tam jak svý boty.Ale na adventuru jsem to ještě nepoladil,měl bych se stydět.
Rozdil v cene oproti obycejnym Leo je tak malej, ze Facotry byla jasna volba.
X3 delaji jen na 650X.
Na 1200GS je rada SBK a to bud standard nebo factory. U obou typu je na vyber titan nebo carbon. Carbon mi neprisel vubec vhodnej, "cernej" vejfuk by asi nevypadal nejlip.
Jinak teda tady: http://www.sitogr...menu_dx=89
By si asi vybral kazdej. Vcetne technickych parametru, vykonovych grafu a vetsinou i zvuku. Ktery jsou ale vetsinou nic nerikajici, protoze jsou nataceny pri mereni na brzde. Zvuk GSa vytocenyho do omezovace me nejak nezajima..
Alda napsal:
Mam jen koncovku, vetsiho zasahu se tak trochu bojim, taky je to vyrazne vetsi investice a po vetsim vykonu urcite neprahnu.
Slo mi o zvuk, dobry je usetreni 4kg na hmotnosti (kdyz uz jsem ji tolik navysil napr. padakama).
Zvuk se zatim tvari luxusne, ale nejvic poznam za jizdy.
Samozrejme by to melo hnout vykonovou krivkou, ale neverim ze to nekdy nekdo v praxi opravdu pozna. Je to hodne o pocitu, uz jen ten zvuk doda pocit ze to vic jede, ale o to mi nejde.
Budeš se možná divit až se svezeš. Já to poznal hned,že jde líp odsopdu.Takže ta výkonová křivka nelhala.[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
Uz jsem se svezl.
Vykon fakt nedokazu hodnotit. Na motorce mam najeto 2400km takze to asi ani nepoznam, rozhodne me zvuk laka tahat za heft.
A pocity? Smiseny. Nadseni a zaroven divnej pocit. S tlumici vlozkou to pekne podpori a zvyrazni orig. zvuk, bez ni je to naprosta brutalita brutalita.
Jestli nekdo slysel napr. LC8 s Akrapovicema tak to je vhodny prirovnani.
Ja vim, dostal jsem slevicku.
Abys to spatne nepochopil.. rozhodne nejsem nespokojenej a rozhodne koupe nelituju. Jen bych uvital variantu "neco mezi".
Tzn. ze si asi necham tlumici vlozku vysoustruzit dalsi a pohraju si s ni a budu zkouset.
Kdyby nekdo vedel jestli je lepsi ji zkracovat nebo nechat stejne dlouhou ale treba navrtat, budu rad za info.
To nevim,ale asi lepsi delsi a pripadne zkracovat ja si podobne hral pred dvema lety,nechal jsem udelat tlumici vlozku ktera mela o neco sirsi prumer a navrtali jsme to z boku jakomela orig,ale pak to bylo uz moc,tak jsme vlozku zaslepily zepredu a postpne jsem tam zvetsoval diru,nejdriv se to ve vyssich otackach dusilo,ale nakonec kdyz jsem byl asi v 3/4 prumeru tak to bylo najednou ono,ramus akorat,vykon v pohode-spokojenost,chce to proste zkouset,nam se zdalo idealni pak menit jen prumer ty jedny diry-jednoduchy a ucinek se dostavil a kdykoliv by se to daloznovu zavickovat,kdyby to uz bylo taky moc.Treba prijdes na lepsi zpusob
Ted si vzpominam,ze na Akrapa se prodava kvuli mohutnejsimu zvuku vlozka,ktera je hooodne dlouha,rekl bych tak do pulky vyfuku,tak tudy nejspis cesta nepovede.
Upravil lysak dne 04.04.2008 11:16
Co se týče poměru výkon (nebo lépe krouťák) a zvuk, tak jsem to jednou řešil na R100GS a výsledek je asi tak:
- když otevřeš výfuk, motor začne znatelně líp dýchat - jde lépe od spodu a ochotněji se vytáčí
- úměrně s tím se zvyšuje hladina hluku, což se někomu může líbit a jinému ne
Rozhodně motorka znatelně ožila, ale nemusí to platit pro všechny úpravy - jinak se chová motor s karburátorama a jinak stříkačka. Další věc je, že pouhá výměna koncovky je jen první krok k úspěchu. Na mojí motorce jsem byl spokojený až po výměně celého systému - t.j. Y svody bez batohu pod převodovkou. Ale tam už má většina lidí dneska katalyzátor...
Vypatrat nekde na netu fotku ty vlozky je nemozny.
Laborovani se nevyhnu, jen bych nerad, aby to melo vliv na vykon, spotrebu atd.
Je to strikacka, ma lambda sondu, tak bych tim snad nemel zpusobit nejakej problem ne?