Při zahřátém motoru mi klepe rozvoďák už jste to někdo řešil.Někde jsem četl že to dělá napínák rozvodů a podle etk je na díly,nestačilo by třeba vyměnit jen ty těsnící kroužky viz obr.12 a 13
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0415&mospid=51758&btnr=11_2797&hg=11&fg=34
Proboha kolik to má najeto? Klepání rozvoďáku jsem nikdy neslyšel, možná vteřinu po nastartování na bočáku a je fuk jestli je motor studený nebo teplý...
Rozvoďák bych netipoval ale musel bych to slyšet. Koukal jsi na napínáky? To by musely být úplně na konci a to je u těch km skoro blbost. Příčin může být asi víc...
Tohle resil BMWIvo.Tusim taky menil napinaky nebo neco.Sice jim nic nebylo,ale tusim ze to nekde vycetl,ze se daji koupit nejaky inovovany a ty jsou tissi.On to musel mit vse na 100%.Jestli chces,poslu ti jeho cislo do PM a on ti rekne podrobnosti.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nejsem si na stopro jistej,ale ten bordel tam dělaji ty vodící lišty řetězu.Asi nemá smysl to měnit,protože to začne dělat po pár tisících znova.
Když je hlad,je i husa dobrá.
ja som raz nasiel toto a asi to aj niektorý poznáte : http://www.powerb...ieren.htmlpotrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Hurdy napsal:
No ale za studena je klid jen když je plně zahřátý a navíc moje předchozí 1100gs byla tichá.
To máš za to, že jsi kvalitní 1100 vyměnil za ošizenou a o pincka větší 1150.
Právě ten pionýr, kterýho přidali do válců tam dělá ten rambajz.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hurdy napsal:
Když ta 1150 je hezčí a má 6kvalt což je supr.
To ti ta sestka na 1100gs tolik chybela?Me ten 5kvalt naopak prijde idealne z prevodovanej.Hlavne v terenu je to idealni a nemusis resit,jestli mas prevodovku s kratkou nebo dlouhou jednickou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mě to taky klepe za studena na bočaku a ještě mě pidí olej mezi převodovkou a motorem
Spojkový valec jsem měnil ale tim to neni tak mám obavy co ložisko klika nebo převodovka
Ivan napsal:
Na 1100GS jsem najel 82000 km a podobně na 1150 GSA a s hlučností rozvodů jsem neměl nikdy problém...
No mě to na 6 dílků teploty docela slušne klepe, olej tam mám 20W50 myslím Texaco nebo co tam Cyril dává.
Projevuje se to stejně od 70 tis.když jsem ji koupil, dnes má 120 tis.
Tyhle různé zvuky z "oblasti" hlav a válců může "vyluzovat" cokoliv - ať už je to obyčejné větší ohřátí ve vedru při popojíždění v kolonách, jízda v těžším terénu apod., kdy olej hodně "zřídne" nebo třeba napínák rozvodového řetězu, velké axiální vůle vahadel, opotřebená(é) vačka(y), pístní čep......
Taky dovede slušně klapat škrtící klapka ve svém uložení. Někdy pěkně rachotí opotřebovaná spojková lamela na hřídeli převodovky nebo "volnější" ložisko na hřídeli převodovky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...