Tak a je to tady! Po nekolika zrenovovanych motorkach, sidecarech a zavodnich specialech jsem konecne narazil na dalsi level. Tim levelem je vsemi opevovany slavny model R80G/S monolever z roku 1986. Dvouventila jsem shanel jiz delsi dobu, ale vidina koupe motorky za 4-5tis euro me zrovna nebavila. Na E-Bayi se ale casem objevila motorka za dobry peniz a hlavne totalne v dezolatnim stavu, coz ja rad! Slovo dalo slovo a diky Vevisovi (verejna pochvala) se motorku podarilo vydrazit za opravdu peknou cenu. Dvouventil byl navic osazen tremi kufry BMW, velkou nadrzi Heinrichtank 42l(ci neco takoveho), zvetsenou olejovou vanou WUDO a par dalsimi doplnky, ktere jiste pridaji na zajimavosti.
Kdyby to nekoho zajimalo muzu dat vic fotek!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Asi bych zminil,ze motorka byla pred rozebranim funkcni a pojizdna!Treba loni byla na elefantech.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak to bude kupa práce.....
Ta nádrž nevypadá zrovna bůhví jak krásně, ale zase dodává na zajímavosti. Asi bych si řekl , že k té mašině prostě patří a nechal jí tam.
Pro zajímavost. Kolik odhaduješ, že ti renovace zabere času?
Pája
paja1 napsal:
Pro zajímavost. Kolik odhaduješ, že ti renovace zabere času?
Vsimnul sis za jak dlouho tu motorku rozebral?Pro upresneni dovezl ji z nemecka vcera odpoledne!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Viděl jsem, za 3 dny jestli si dobře vzpomínám... Aha, špatně čtu, za 1 den to měl.
Když jsem renovoval ČZ 175 skútr tak jsem ho měl taky rozebraný asi za 2 dny.
No a nakonec mi to trvalo rok, než jsem vyjel. Měl jsem spoustu elánu a tak jsem zrepasoval úplně všechno. Teda kromě přední vidle, kterou jsem podcenil, protože se mi jevila v pořádku.
Vzpomínám si, že jsem to tehdy plánoval tak na 3 měsíce. Než jsem byl hotový tak jsem měl na díly ve sklepě skútry 3.
Třeba mě potrápil startovací segment, ale v ČZ našli a poslali mi originální výkres (kopii mailem) a já podle něj nechal v Tatře ve vývoji vyrobit nový díl z lepšího materiálu. Tehdy jsem na to sehnal výkovek na nějaké kolo do rozvodů pro T 815.
Prostě to bude kupa mazlení...
Upravil paja1 dne 27.11.2011 19:16
Pája
Nadherna,a ta nadrz neni skareda,jenom tak nevynikne v te barve,kdyz ji das do dobovych bmw barev tak bude paradni.Drzim palce pri renovaci,verim ze na jare bude jak nova.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Skareda neskareda ta nadrz je docela pojem a vzacnost.A taky je pekne draha.
Tady o ni pisou na advrideru. http://www.advrid...p?t=268017
A necha se dohledat i jine zajimave cteni i s fotkama.Treba tady. http://jupiterhac...mples.htmlTeoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Michale, keby si z tohto spravil také vlákno, ako postupne bude prebiehať renovácia, fotky, postrehy. Nie si v tom asi začiatočník, tak pre mnohých(pre mňa teda určite) by to bola kopa neoceniteľných informácií.
A inak ta cisterna je riadne ohavná ,až je krásna. Určite bych ju zachoval,dá strojku jedinečnú podobu.
Upravil Malakh dne 28.11.2011 08:01
Tak jsem se do toho zase dneska pustil. fotky jsou na rajceti. par postrehu:
Prvni velky problem nastal pri vyndavani svicek. Obvykle banalni zalezitost byla skoro na hodinu, jelikoz jedna svicka se uplne rozpadla a zavit z ni mi zustal v hlave. ne v moji
Po sundani valcu jsem docela koukal. Ve valcich je stale patrne honovani od vyroby a vsechny dily jevi minimalni znamky opotrebeni! Vzhledem k tomu, ze motorka ma na tachometru 77tis a tacho se pri 100tis protoci na nulu tak by me fakt zajimalo kolik to ma najeto. Ale pochybuju, ze si nekdo da na motorku nadrz jako kra.., drahou jako kra.. a spoustu doplnku a pak moc nenejzdi. u nas bezne ale v nemecku a na 80tce g/s?
Lamela spojky ma na sirku 5,7mm tak uvazuju nad tim, ze ji vubec nebudu menit.
Upravil Michal21 dne 29.11.2011 20:51
To Malakh: Hned bych mel jednu radu pro zacatecniky. Kdyz se do neceho poustite tak je nejlepe zacit motorem a cely ho dodelat a pak jit na sasi. Jednak mate radost ze uz mate neco hotoveho v regalu a neni v tom bordel. Nekolikrat jsem se takto sam vytrestal. Casem to jde renovovat i dohromady.
Klobouk dolu!Jsem ti rikal,ze motor bude dobrej!
Ten odkaz na rajce chce asi obcas hodit dolu. Renovace R80G/S RAJCE
Upravil vevis dne 03.12.2011 21:01
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!