Zdarec!Nemáte někdo nějaký zkušenosti o touhle motorkou?Kamarád si chce koupit do začátku něco menšího a na tohle sehnal celkem slušnou nabídku(07ku za cca 70litrů).Už to není ten nesmrtelnej motor rotax,ale prej tam dávaj z XT660 a dělá se to snad od roku 06-07
Víc nevím...
Mr GS přiložený následující obrázek:
[40.25Kb]
Upravil Mr GS dne 17.01.2012 20:58
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Než si táta koupil první 650 GS, koukali jsme i na tuhle. Design je docela povedenej, ale je to všechno takový hrozně plastový, naštěstí jsme se nakonec vydali správným směrem - BMW
jardajerman@seznam.cz
Za mě jízdní dojmy super, když jsem prodal zmrzlinu a rozhodoval jsem se co dál,tak jsem zkoušel předvádečku 650 Vstrom, Transalpa a právě Pegaso 650 Trail a jednoznačně mě nejvíc bavil trail..Motor super, tahal krásně na 650 a díry podvozek krásně žehlil, 1200 GS je oproti tomu tvrdší a díry tak nežehlí..Jako druhou mašinu bych ji bral hned..
Netuším co zpracování, ale nepřišlo mě nějak špatný.
JardaFGS napsal:
Než si táta koupil první 650 GS, koukali jsme i na tuhle. Design je docela povedenej, ale je to všechno takový hrozně plastový, naštěstí jsme se nakonec vydali správným směrem - BMW
Jasný...on je taky zatíženej na BMW.Jeho sen je 12ADV,ale nechce půjčky a zatím na to nemá.Přemýšlel i o 650GS,ale fakt je ten,že za tuhle cenu koupí leda nějakou fakt olítanou,kdežto tohle může mít zánovní a pak to možná i líp prodá za nějakej rok/dva
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Alda napsal:
Pegaso, Caponord... tezko bych hledal duvod, proc tyhle stroje pridat do vyberu.
Kazdopadne motor z XTcka? Ten bude podobne nesmrtelnej jako Rotax.
Já jsem mu říkal,že itala bych do domu nechtěl
...ale zase,když to nechce na věky a teď to může mít 40tis pod běžnou cenou,tak si myslím,že to za nějakou dobu může prodat za skoro takovou cenu,co koupil.
Jinak motor neznám,takže nevím jestli je držák,ale rozhodně si pápne min.o litránek víc,než jednobuch GS podle toho,co jsem slyšel o XT
Upravil Mr GS dne 17.01.2012 19:39
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
JardaFGS napsal:
Než si táta koupil první 650 GS, koukali jsme i na tuhle. Design je docela povedenej, ale je to všechno takový hrozně plastový, naštěstí jsme se nakonec vydali správným směrem - BMW
Jasný...on je taky zatíženej na BMW.Jeho sen je 12ADV,ale nechce půjčky a zatím na to nemá.Přemýšlel i o 650GS,ale fakt je ten,že za tuhle cenu koupí leda nějakou fakt olítanou,kdežto tohle může mít zánovní a pak to možná i líp prodá za nějakej rok/dva
Tak ta cena je dobrá a jestli to chce jen na přechodnou dobu, snad to nějak vydrží
jardajerman@seznam.cz
Vy delate jako kdyby starsi f650, nebo Gcko nebyl Ital Vzdyt to jelo na jedny lince s Pegasem a ja mel treba na drtivy vetsine dilu Xcountry loga BMW i Aprilia. A kvalita je to posledni na co bych si byl mohl stezovat. Navic jak jsem ted koukal do ceniku ojetin v It, kde zase prehnanym sentimentem k domaci produkci netrpi a klidne to poplivou (a docela slusny procento Italu by si "Itala" nikdy nekoupilo, stejne jako u nas nekteri ,spis drive, Skodofku - to mi teda vydrzelo dodnes) a cenu to ma mit 4.000€ a chvalej jednoduchy ovladani, kvalitu zpracovani a motor z Yamahy...
Za ty prachy a pokud je fakt tak pekna jak se zda, tak bych do ni v klidu sel, radsi nez do rozhrkany f650 z buhvi jakym puvodem (treba dovoz z Italie?! ).
Pro zacatecnika myslim perfektni stroj!
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Vy delate jako kdyby starsi f650, nebo Gcko nebyl Ital Vzdyt to jelo na jedny lince s Pegasem a ja mel treba na drtivy vetsine dilu Xcountry loga BMW i Aprilia. A kvalita je to posledni na co bych si byl mohl stezovat. Navic jak jsem ted koukal do ceniku ojetin v It, kde zase prehnanym sentimentem k domaci produkci netrpi a klidne to poplivou (a docela slusny procento Italu by si "Itala" nikdy nekoupilo, stejne jako u nas nekteri ,spis drive, Skodofku - to mi teda vydrzelo dodnes) a cenu to ma mit 4.000€ a chvalej jednoduchy ovladani, kvalitu zpracovani a motor z Yamahy...
Za ty prachy a pokud je fakt tak pekna jak se zda, tak bych do ni v klidu sel, radsi nez do rozhrkany f650 z buhvi jakym puvodem (treba dovoz z Italie?! ).
Pro zacatecnika myslim perfektni stroj!
jj... kdyz se podivate na dilensky zpracovani nemalo Aprilii, tak nektere nejmenovane GS mohou jen tise zavidet...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Záleží v jakým je to stavu. Mám zkušenost,že s Italama je problém co se týká náhradních dílů. Všechno dlouho trvá. Obzvlášť přes léto (celozávodní dovolený atd.).
Já osobně bych radši koupil Japonce XT,DR prostě něco kde mám jistotu,že kdyby se něco pos... tak to mám do třech dnů na prodejně a nečekám na příští sezonu abych se svezl. Klidně starší a ve slušným stavu.
Příklad: Potřeboval jsem něco na svoje XR rok 96. Ve čtvrtek objednáno včera vyzvednuto. A takhle to u Hondy je se vším.
Ale je to na kámošovi do čeho se zamiloval. Těžko se mu to bude vymlouvat,když je prakticky rozhodnutej...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
morabo napsal:
Vy delate jako kdyby starsi f650, nebo Gcko nebyl Ital Vzdyt to jelo na jedny lince s Pegasem a ja mel treba na drtivy vetsine dilu Xcountry loga BMW i Aprilia. A kvalita je to posledni na co bych si byl mohl stezovat. Navic jak jsem ted koukal do ceniku ojetin v It, kde zase prehnanym sentimentem k domaci produkci netrpi a klidne to poplivou (a docela slusny procento Italu by si "Itala" nikdy nekoupilo, stejne jako u nas nekteri ,spis drive, Skodofku - to mi teda vydrzelo dodnes) a cenu to ma mit 4.000€ a chvalej jednoduchy ovladani, kvalitu zpracovani a motor z Yamahy...
Za ty prachy a pokud je fakt tak pekna jak se zda, tak bych do ni v klidu sel, radsi nez do rozhrkany f650 z buhvi jakym puvodem (treba dovoz z Italie?! ).
Pro zacatecnika myslim perfektni stroj!
Na starý pegaso nemůžu říct půl křivýho slova tam je rotax.Ale u tohohle je motor minarelli a to tedy opravdu etalon spolehlivosti není.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Měl jsem ji rok a za tu dobu na ní najel cca 13t km, pak jsem koupil gs
Motor není z xtcka, ale je to snad něco italského.. Tuším Magneti Marelli.. Stejnej ale dávají v yamaze do xt i do tenerky, jen je tam jiný kryt spojky. Spotřeba se mi pohybovala kolem 4 litrů, cestovní rychlost ideálně kolem stovky. Po dálnici 120, nad 130 to byl strašný vibrátor..
Pozice pohodlná, jízda ve stupackach však problematická - dá se vyřešit zvýšením riditek a výměnou pogumovanych stupacek za normální zubaté. I když je většina plastová, tak se ukázala jako velice odolná.
Velkou výhodou je odkládací prostor na drobnosti nad nádrží
A taky nízká hmotnost, která je tuším 195kg pohotovostní.
V palubním pocitaci je možné vypnout bezpečnostní snímače (spojka, policajt)
Nevýhody
Absence abs
V noci se v plexi odráží světlo z hlavního světlometu, světlo v noci však svítí perfektně.
Krátký přední blatník - voda lítá na plexi, do ****u a taky kolem brýlí na břicho a prsa.
Boční stojan vycuhuje vedle susplechu, je tak náchylný na urazeni.
závady
Nic, až na malou komplikaci s krytem odkládacího prostoru (protocena pružina).
Upravil nForger dne 18.01.2012 09:28
Taky jsem stal pred mesicem u tohodle problemu. Nakonec jsem poridil radsi starsi GSo (00), prece jen na BMW se lepe schanej dily. Zase nejsem takovej abych na jedny motorce najezdil stovku km a predpokladam ze brambora bude lip drzet cenu.
BIGR napsal:
Záleží v jakým je to stavu. Mám zkušenost,že s Italama je problém co se týká náhradních dílů. Všechno dlouho trvá. Obzvlášť přes léto (celozávodní dovolený atd.).
Já osobně bych radši koupil Japonce XT,DR prostě něco kde mám jistotu,že kdyby se něco pos... tak to mám do třech dnů na prodejně a nečekám na příští sezonu abych se svezl. Klidně starší a ve slušným stavu.
Příklad: Potřeboval jsem něco na svoje XR rok 96. Ve čtvrtek objednáno včera vyzvednuto. A takhle to u Hondy je se vším.
Ale je to na kámošovi do čeho se zamiloval. Těžko se mu to bude vymlouvat,když je prakticky rozhodnutej...
Není tomu vždy tak,na bandita jsem 2x čekal víc jak měsíc na gumové okroužky mezi karburátoramaDnes už je mám v zásobě aby mně na servise zase něco nestálo déle než se slušíAle je fakt že vesměs proti Italům jsou s dodávkou dílu japonci pružnější
No a? Já taky bo je to nějaký rozmr...ééé... rozbytý a dokud jsem nehlasoval,tak jsem neviděl ani výsledky a pro nic jinýho bych hlasovat nemoh
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jinak všem ostatním díky za reakce! Přetlumočím nebo mu to dám přečíst a rozhodne se sám.Díkec!
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA