Na jaře si chci pořidit R 1150R a narazil jsem na dvě věci na které se chci optat.Do jistého roku dělali jednu svíčku na válec a pak začali dělat dvě svíčky na válec.Moje otázka zní do kterého roku byla jedna svíčka na válec?Další otázka je jestli počet svíček na válec se projevil v chování motoru(pružnost atd.) A co ten posilovač brzd?
Dík za odpovědi.
Projevit se to muže tak max na tvojí peněžence když odejde cívka va TWINSPARKU jinak to asi moc nepoznáš. A co se týká posilovače na Rku se to snad nikomu nepodělalo tam bych se toho nebál
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Prelomovy rok, ze kteryho jsou tudiz obe varianty, byl u GS 2002 a u Rka myslim taky. Jinak v projevu rozdil nepostrehnutelny, byl snad spis v emisich. Jinak jednosvice ma jeste rucni "sytic" a manualni rozsveceni svetel. Opet vychazim z GS a opet to bylo tusim stejne.
Upravil morabo dne 08.02.2012 04:51
Maiali nel Fango!
Rozdíl v chování motoru u jedno nebo dvousvíčkového motoru nepoznáš - jinak dvousvíčky jsou od podzimu 2002 (tuším od 10/2002) - při výběru na to nehleď - vezmi tu, která bude v lepším stavu.
morabo - páčku ručního plynu (na start studenýho motoru) mají obě verze - jednosvíčka i dvojsvíčka - tady z těch starších 4ventilových boxerů měly páčku ručního plynu všechny modely, teda kromě R850C,1200C,1200 CL (tam je krokovej motorek /nastavovač volnoběhu/ přímo v airboxu u škrt.klapky)
servisak - posilovač se vy.sere i na eRku - zrovna mému a bohumilovu společnému kamarádovi (zde na fóru má nick Myrek) odešel na jeho bývalé motorce R1150R r.v.2001 (R1150R ho mají všechny modelové ročníky). Dalšímu mému zákazníkovi tady z vedlejší vsi odešel na R1150R ročníku 2002 - to si nevybereš - když se to má pokazit, tak se to prostě pokazí. U brzd s posilovačem (obecně) to chce poctivě v pravidelných intervalech měnit brzdovou kapalinu, mít systém dobře odvzdušněný. Ale když si postaví hlavu elektronika modulátoru, tak vesměs nepomůže ani svěcená voda.
Upravil Tonda dne 08.02.2012 06:42
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Přítelkyně Drákula má R850R z rku 2005, něco jsem na tom ujel, bezva motorka, proti GS lehčí kočička, nižší sedlo a když se na tom člověk naučí jezdit (v menších rychlostech se utahuje do zatáček), tak pěkné hbité žihadlo. Posez se ale nedá s GS srovnat, osobně bych na tom cestovat nechtěl, i když jde o zvyk, Drákula dala vloni 16000 km, mj. Francii a Rumunsko, tak to asi jde... Na podzim se ale svezla na 1150GSA a tvrdí že je to na komfort mnohem lepší. Určitě doporučuju na R plexi a zvýšení řídítek.
s tím posilovačem brzd mě docela děsíte... kolik vyjde tak oprava?To abych jeden náhradní vozil raději sebou v kufru ne Pohodlí se nebojím,protože půjdu do lepšího.
Ten Rockster je jak malomocnej. Zvlast tady na tom zaberu je to dobre videt, sama boule a otok, vypada to hlavne vepredu jak lepra.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Ten Rockster je jak malomocnej. Zvlast tady na tom zaberu je to dobre videt, sama boule a otok, vypada to hlavne vepredu jak lepra.
Každému se líbí něco jíného.Jinak díky za odpovědi.Snad to nebude s tím posilovačem brzd tak horké.1150GS jsem zavrhl,protože jediný terén,který jedu je jen když hledám místo pro spaní na divoko na dovče a to zvládla i kawa zr7.
Ten Rockster je jak malomocnej. Zvlast tady na tom zaberu je to dobre videt, sama boule a otok, vypada to hlavne vepredu jak lepra.
Každému se líbí něco jíného.Jinak díky za odpovědi.Snad to nebude s tím posilovačem brzd tak horké.1150GS jsem zavrhl,protože jediný terén,který jedu je jen když hledám místo pro spaní na divoko na dovče a to zvládla i kawa zr7.
Tak asi víš co děláš, ale zrovna GS je na cestování po silnici, pohodlí atd. bomba motorka. A na našich silnicích jsou delší zdihy určitě plus...
Nechci tě přemlouvat do jiný motorky, to vůbec ne. Ale pokud chceš víc cestovat, GS je jasná volba.
jardajerman@seznam.cz
Mám štestí,že bydlím cca 15km do hranic s německem,takže po českých silnicích jezdím jen na hranice a zpět.Tohle jsem zvažoval hodněkrát a zvítězilo klasické R.Na endura moc nejsem a s R určitě projedu Evropu v pohodlí...
Já váhal mezi GSem nebo Rocksterem... Rockster se mi líbi designově, matný lak v kombinací s tou lesklou oranžovou vypadá parádně, proti typickému Rku má mnohem hezčí přístrojovku... ALE výkon stejný jak u GSa, na Rocksteru by mi každý škrábanec trhal srdce... kufry by na něm nevypadaly nějak vábně... takže nakonec vyhrálo GSo a jsem za něj rád