Prosím nějakou dobrou duši o pomoc. V zimě jsem na zmrzlé motorce při výměně svíček vyrval konektor ze sekundární cívky levého válce. Objednal jsem si nový a vyměnil ho. Stále ve mě hlodá myšlenka, zda jsem ho špatně nezapojil. Má 3 vodiče. Prostřední je hnědý - kostra. Barva těch krajních mi ale nějak nesedí s dokumentací.
Neumím německy, ale řekl bych, že GNRT bude asi zelenočervený a SWBR asi černohnědý.
Já je identifikoval jako zelenočerný a černomodrý...
Jde o cívku vlevo při pohledu zhora ve směru jízdy. Prostě pod spojkovou páčkou a ta co je zespod.
Můžete někdo kdo máte třeba motku rozebranou na to mrknout?
Jinak co se může stát, když je prohodím? Ujel jsem pár km. Pak se mi to rozleželo v hlavě, podíval znovu do dokumentace a prohodil je. No jezdí to pořád....
Přikládám foto z dokumentace
Petos přiložený následující obrázek: