nazdar,
mam r1200gs rv2006, najeto 20tis. km; ted jezdim 2hou sezonu a uz mam 3ti baterku! orig. gelovka vydrzela 1rok, pak sem koupil stejny typ (12v/12ah) od varty ta vydrzela 9 mesicu! letos jsem najezdil 2000km a varta je v haji.
motorka dobiji vzdy pekne - 14v, pres zimu je baterie vytahla z motorky a do jara 2x dobita! ;-)
musi byt nejaka chyba v motorce, protoze baterie ma i po odpojeni z motorky (bez zateze) 7v! to je opravdova smrt pro baterku, neco ji vybije! ale cooo??? klice ze zapalovani sou vzdy vytahle, nosim zasadne u sebe, riditka zamcene, zadne doplnky na motorce zapojene nemam! ani imobilizer v garazi nezapinam. ted v kvetnu jsem s tim byl jeste na zaruku v praze stodulkach v autecu, menili jeste slzici spojkovy valecek ale vse od elektriky (klidove odbery) je podle nich spravne!!! :-/
jedine co je spolecne obema pripadum, jel jsem v desti a pak stala motorka v garazi... za 3 dny pote baterka kaput! asi si tam zapojim bateriovy vypinac a ten budu po dojeti v desti vypinat :-)
mate nekdo podobne spatne zkusenosti? kde mohli udelat soudruzi z ndr chybu? :-)
dikyyyy
já mám taky 1200GS 2006, první baterku a nikdá s ní problém nebyl...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Milos napsal:
Vybíjet to může třeba alarm ap. Ale první 1200ky (tedy i tvoje) měly problémy už z výroby a mám za to, že to řešil servis přehráním softwaru motorky.
Jo, BMW na to vydalo bezpečnostní záplatu
Buď servis, nebo doma zkusit změřit, jestli a jaký je odběr na baterce v klidu..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Milos napsal:
Vybíjet to může třeba alarm ap. Ale první 1200ky (tedy i tvoje) měly problémy už z výroby a mám za to, že to řešil servis přehráním softwaru motorky.
Tohle mi taky říkali v AuTecu. Softwar mám od nich přehaný před dvěma lety. Nikdy ani před ani po jsem neměl problém s baterkou a to mám 11/06 s alarmem.
Jedině opravdu změřit doma odběr z bat. a podle toho uvidíš co se děje. Je divný,že když jsi s tím byl v servisu a anoncoval jsi tuhle závadu,že s tím nic neudělali. A tu aktualizaci a sinchro ti dělali?
Uplne rovnaky problem ma kamarat - r.v. 2005 a uz 3 baterky kaput.
Toto ma fakt zaujima...*pissed*
Ja mam r.v.2004 a original baterku, vsetko o.k., ziadne problemy, je to zlaticko
Měl jsem úplně stejný problém jen s tím rozdílem, že jsem oddělal baterky dvě. Mám 07/2004 a na podzim odešla ta originální, před měsícem druhá. Naložil jsem tedy potupně Béďu do Transitu a odvezl jej k panu doktorovi Cyrilovi. Ten mi pak říkal, že u některých kusů 04-05 to dělá řídící jednotka, která zůstane po vytažení klíče aktivní (nebo mi to možná říkal jinak, ale já jsem to takhle pochopil). Přehrál mi software, udělal servis a zatím všechno ok. Zítra jedu do Rakouska, tak snad nebudu muset shánět další baterku za šilinky.
Tak co jsem já pozoroval bylo jedině to, že potom "upgrade" mi to začlo odpojovat napájení zapalovače i za jízdy, tudíž mi neustále navigace hlásila, že je odpojena od napájení - vyřešil jsem to samozřejmě tak, že se zapalovač napojil napřímo přes pojistku na baterii. Baterii mám druhou a zatím drží - ale je pravda, že v garáži to mám na udržovačce...
tak kluci, diky za reakce, ale:
1. v autecu, jedinem autorizovanem servise v republice me rekli, ze sw v ridici jednotce je posledni, nic novejsiho pri nemaji. kontrolu klidovych proudu z baterky be z klicu v zapalovani provedli! ikdyz to ja taky nekolikrat pred tim doma v garazi a vzdy to bylo dobre - odber v jednotkach mA!
2. nekdo me psal ze prvni bawory to delali ale mam r.v. kveten2006, to neni moc prvni bafo
3. porad se nemuzu zbavit pocitu, ze se to opravdu stalo 2x pote, co jsem jel asi hodinu v desti, jezdi nekdo z vas takhle? myslim tim spis to jak to byvava videt, ze se primo brodi potoky, valce ponorene ve vode, voda strika a je tim padem uplne vsude????
4.kde se da najit pan doktor cyril? ja znam je autec a renocar
dik
Oddelej gumovou navlecku z konektoru budiku podivej se jestli tam mas zapojeny fialovy kabel,jestli jo tak ten jeden pin s tim fialovym kabelem vypoj z konektoru,dirku pak zalep silikonem at ti tam nejde vlhkost.A pokud mas updatovany software uz bys problem s baterkou mit nemel.