Bahno a nemejt. Já to dělám taky tak a jsou oba krásně stejnobarevný. Jinak nevim proč by jsi to odstranoval, když to jejspíš nepůjde a i kdyby tak po nastartování to tam je hned zpátky. Je to od tepla a tomu se nevyhneš. Pokud teda nehodláš motorku jen vystavovat.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mizi33 napsal:
Nevite nahodou nekdou jestli existuje najaka metoda nebo pripravek na odstraneni modreho zbarveni chromovanych svodu? (R12) Diky.
M.
no jedine kdyby sis je se mnou chtel vymenit......
dam ti na oplatku krasne stejnobarevne zasvineny, ale bude Te to neco stat, protoze je na nich svaty prach z pouste a balkanske blato a turecky sajrajt - kazdopadne po modre ani stopa [a to bych zase chtel ja...] Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
pokud jsou nerezový,jde to přeleštit a budou zas jak nové,jak ovšem budeš jezdit,začnou znova modrat,páč máš chudou směs,pokuz budou zlátnout,je bohatá,pokud ty svody nejsou dvouplášťové,je to pořád dokola,leštit,leštit až ti zůstanou jen karbonové
No, me spis slo o to jak pise bystricke. Mel jsem motorku trochu rozstelovanou a zmodralo mi to, ted uz by to melo byt v poradku, tak bych rad vylestil a videl jak jsem na tom s tou bohatosti smesi...
Jinak me zas ta modra barva moc nevadi - takze nemenim
http://www.bmwgs....rowstart=0Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Víte co. Projedtě se v bahně, nechte je hnědý a neřešte kraviny. Ted si tady zas budete řešit problémy typu "já je mám do modra a on do zlata, musím s tim něco udělat" a stejně nic nevymyslíte. Hledáte mouchy tam kde nejsou. Jezdit,jezdit,jezdit. Však kvůli tomu jste si to kupovali ne.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
MCJ napsal:
modré prý jsou, když máš chudou směs,
zlaté, když máš bohatou
Napsal to bystricke o dva příspěvky výše
Vsiml jsem si ze to napsal, kdyby to nenapsal, tezko bych na to reagoval.
A jelikoz me ta informace zarazila, pozadal jsem, jestli by to nekdo mohl trochu rozvest. Ne zopakovat.
Tak promiň, já si myslel, že sis toho nevšiml
Podle bohatosti směsi je pak různá teplota výfukových plynů a podle toho se pak i různě "zakalí" výfukové svody. Ale jsem jen teoretik amatér, určitě tu bude někdo fundovanější
Panove, trochu mi tady odbihate od tematu.
Jestli zmodraj znova, jestli mam bohatou/chudou smes, jestli mam spravnou vrstvu bahna.....
Ja se ptam jestli nekdo nezna nejaky pripravek nebo postup jak tu modrou dostat pryc. Lestit jsem zkousel, bez uspechu. Chemicky tomu nerozumim, tak si necham poradit. Dik!
Podle mne je to blbost, zmena barvy je dana tim ze to proslo nejakou tepelnou zmenou, takze lestemi a nebo matlani nejakym pripravnem asi neni ten spravny postup ...
Nejlepsi asi bude mit dvoje svody, ty barevny na jezdeni a ty druhy na koukani a vzdycky je dle rezimu cinnost (jizda nebo koukani v garazi) vymenit ...
Mizi33 napsal:
Panove, trochu mi tady odbihate od tematu.
Jestli zmodraj znova, jestli mam bohatou/chudou smes, jestli mam spravnou vrstvu bahna.....
Ja se ptam jestli nekdo nezna nejaky pripravek nebo postup jak tu modrou dostat pryc. Lestit jsem zkousel, bez uspechu. Chemicky tomu nerozumim, tak si necham poradit. Dik!
..tak já bych na to teda šel Silichromem a dřel do bezvědomí..faktem ale zůstává,že to má krátkodobej efekt-zbarvení se vrací.
Mizi33 napsal:
Panove, trochu mi tady odbihate od tematu.
Jestli zmodraj znova, jestli mam bohatou/chudou smes, jestli mam spravnou vrstvu bahna.....
Ja se ptam jestli nekdo nezna nejaky pripravek nebo postup jak tu modrou dostat pryc. Lestit jsem zkousel, bez uspechu. Chemicky tomu nerozumim, tak si necham poradit. Dik!
Mam pocit, ze jestli nepomuze silichrom, tak nic.
Taky ho pouzivam, je to zpusob, kterym udrzuju svody v perfektnim stavu (hlavne choulostivou "spojku" svodu, ktera je na rane hned za prednim kolem a pekelne na ni ten bordel drzi). Zbavit se ale modryho zbarveni jsem nezkousel.
Silichrom je trochu jako brusna pasta,ale na neco je dobrej.Jenom jestli budete casto a hodne lestit aby ste se neprolestily skrz ten chrom
Ale k tematu,kdyz jsem jezdil jeste na chopperech,tak kluci pouzivali na tyhle modrajici vyfuky BLUE JOB a fakt to tim slo,jen co vim,ze nadavali,ze za ty prachy je toho pripravku malo a ze to dlouho trva,ale vysledek se dostavil,na chopperech jsem to docela chapal,ale na GS se mi to zda zbytecny.Nejakej clanek je treba tadyhttp://www.k1400....vyfuky.php
Upravil lysak dne 18.05.2008 22:32
nejsem motorář ale obyčejný motoristatím,že máš kolena do modra ,znamená,že ti vstřiknutá směs ještě dohořívá v kolenech,kolena nemodrají od horkých plynů ale od špatně spálené směsi ve válcimožná tu někdo je motorář a řekne,né,to sou jen keci,je to jinakale silně otom pochybuji.
u této motorky se budou vždy zbarvovat kolena,ale pokud máš dobře seřízený motor,tak by kolena měli zešednout (patina)s nádechem zlaté a tuto barvu držet
pár kolen už jsem leštil,většinou takový s nánosem baheního kamene a jde to,ovšem na silichrom a podobný sračky zapomeň i ta modrá jde blbě dolů,vše jedině ,aspoň já to tak dělám,mechanicky,leštičku-zelenou pastu-chuť,možná i vrtačkou byto šlo,ale je to práce na dlouhý lokte.
mám doma i elekrolízu na čištění nerez svarů,ale ta si stím nedokáže poradit,proto jen mechanicky,a jsou jak nové
Mizi33 napsal:
Nevite nahodou nekdou jestli existuje najaka metoda nebo pripravek na odstraneni modreho zbarveni chromovanych svodu? (R12) Diky.
M.
No mě vadilo že modrá jen jedno po sladění už obě a proč no teplo modraj u každé motorky jen u japonců na to není nikdo zvyklel pač maj dvoupláštový svody .
na jednu stěnu je to velký teplo netačí se to chldit .
co myslým změní barvu je prudké schlazení rozpálený polej studenou vodou či si zabroď a zblednou - nachvilu
ja bych to neřešil sou pekný i modrý