Vážení, na mé motorce není přítomen teploměr oleje s na své předchozí motorce VT 1100 jsem koupil do nalevacího otvoru teploměr oleje se závitem do nalévacího hrdla. Ale tady je ten bajonetový uzávěr a bohužel nemůžu nikde nic objevit. Nevíte kde bych ho našel, jestli vůbec existuje. Díky za odpověď a zdraví J.Cimrman
Nedávej ho tam budeš nato furt koukat a zjistíš že je tam teplota jak v tatře.. A hlavně bys měřil teplotu jen na hlavě a to nemá smysl..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Nedávej ho tam budeš nato furt koukat a zjistíš že je tam teplota jak v tatře.. A hlavně bys měřil teplotu jen na hlavě a to nemá smysl..
... to je fakt :-)) říká to už staré přísloví ... co oči nevidí to srdce nepálí :-))
(ch)stepan
Ještě mám pánové jeden dotaz. Chtěl bych si koupit na boční stojánek takovou tu nožičku nebo tlapku která se používá na zvětšení plochy stojánku. Nevím jestli mají všechna boční stojánka stejnou základnu aby mě to tam pak pasovalo. Díky J.C.
Dnes se mi objevila chyba a to zásadní, nebliká mi to doleva. Zítra rozdělám přepínač a jsem zvědavý co na mě vybafne. Spojený to je pod nádrží ale zatím jsem neměl potřebu ji dávat dolů tak asi o překvapení nebude nouze. Uvidím co zjistímJ.C.
Upravil Jara Cimrman dne 27.07.2012 18:50
Tak jsem se chtěl pustit do hledání závady a ať dělám co dělám blikání funguje, tak že počkám. Dnes mi dorazil výfuk GPR od kluků talianskejch a proběhla montáž s zkouškou a vypadá to dobře. Hlavně má homologační vložku a na obalu vylisováno E3J.C.
Dnes konečně přestala blikat motorka, tak jsem povolil a posunul dozadu nádrž abych nemusel nic odpojovat,rozpojil patřičný konektor a našel přerušenej drát. Po opravě jsem koukal do konektoru a jsou tam lehké známky oxidace a vše okolo řídící jednotky a konektorů je důkladně zaprášené. Prach vyčistím ale rád bych konektory taky něčím vyčistil a nakonzervoval. Na netu je spousta zaručených přípravků ale radši se zeptám co doporučujete a co je vyzkoušené že funguje. Díky. J.C.
na konektory a spínače používám odjakživa kontaktol, nic vhodnějšího a zároveň levnějšího neznám...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Díky. Kontaktol se osvědčil ale mám další doaz. Po natankování plné nádrže ujedu zhruba 250 Km a rosvítí se hladové oko. Zajedu k pumpě a vejde se tam dvanáct až třináct litrů. Nádrž je na 21 litrů a tak si myslím jestli třeba není ohnutý plovák a nebo jestli je to normální a nemám se vzrušovat. Díky za odpověďJ.C.
Nazdar,
neviem ako tankuješ, ale čo viem, tak tam tých 23 litrov len tak nedostaneš... V tej nádrži je kopu prepážok a ten benzín tade tečie pomaly. Ak tam chceš dostať viac, tak postav motorku na hlavný stojan a pomaly to doplňuj. Trvá to pár minút, ale na iný fígeľ som neprišiel. Pri takomto naplnení sa mi hladové oko rozsvieti tak po 320-350 km s tým, že tam ešte na tých zhruba 80-100 km zostáva. Samozrejme, že závisí od štýlu jazdy, ale na nádrž prejdem tak 400-450 km.
Ak nepomôže, tak potom je problém inde...
M.
cau,me to del stejne.kazdopadne po 250ti kilacich se rozne pokud jezdim bayliss stylem (cti jak **** ).
jinak se rozne po 280ti.. pak doberu cca 14litru. deje se to tak 4tou sezonu at tankuju jak tankuju.rezerva by ale mela byt 6litru jestli dobre ctu jo a mluvim o Rku,ne GSu
neposlal bys mi prosim fotku jak ten GPR lauf na Rku vypada?
video se zvukem nahodou nemas,ze jsem tak smely? diky a Rku zdar.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
a to máš aký ročník? ja mám 97...
a ešte mi napadlo, skús vyjazdiť po tom, ako sa rozsvieti hladové oko ten zvyšok, že či je to naozaj nejakým zlým nastavením, alebo len jednoducho nedoplníš nádrž do plna... lebo ak tam vmestíš len nejakých 13 litrov, tak by si tam mal mať ešte na dobrých 150 km pri plnej nádrži...