Dotaz pro místní zkušené cestovatele.
Co vše prosím vozíte s sebou na moto na běžné cestování po ČR v okolí cca 200km od bydliště (jednodenní výlet) a kde to máte umístěno/uloženo na moto – origo nářadí, „kouzelný klíč od servisáka“, soupravu na lepení pneu, lékárničku, reflexní vestu apod., tzn. praktické rady, co se osvědčilo, co doporučujete, bez čeho nevyjet,….
Totéž bych potřeboval poradit v případě vícedenní cesty se stanem (A, SRN, CH, I, tzn. nikoli Rumunsko, Albánie, Island, apod.), spíše tipy na co nezapomenout a jak rozumně naložit moto, co do tankvaku, co to topcase, co do postranních kufrů anebo bez topcase, ale s rolkou, která může být vetší, apod..
Díky za vaše názory/rady/připomínky/zkušenosti.
www.jantruhlar.cz
...lepení tam už mám, bovdeny....to umím vyměnit tak na kole, ale na moto, ....to by byla výzva, nicméně díky, to dokoupím a někam to tam dám
www.jantruhlar.cz
Já třeba po ČR nevozím nic ..... stejně co se vysere nebudu mít sebou. Posledně se mi po 4 letech vysrala baterka a nechala mě u Mimoňě
A na dlouhý cesty, lepení, kompresor a základní nářadí, svíščák, torxy atp.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Krome povinny vybavy navic vestu a lepeni. A nejaky ty gumycuky, clovek nikdy nevi co poveze zpatky, ale zatim jsem je nepotreboval.
Vestu kdyby bylo hodne hnusne abych byl viden.
Vozím krom origo nářadí, pojistek, lékarny a žárovek ještě vestu, 2 montajzny, náhradní lanka plynu i spojky, nějaké stahovací pásky, svíčku, lepení, ochrané gumy na ráfek, kombinačky, sadu torx klíčů, nožík, zapalovač, klubko drátů a elektrikářskou pásku.
A všechno se mi vešlo pod sedlo nebo do toho kastliku pod plotnou
Vozím krom origo nářadí, pojistek, lékarny a žárovek ještě vestu, 2 montajzny, náhradní lanka plynu i spojky, nějaké stahovací pásky, svíčku, lepení, pumpu z kola, ochrané gumy na ráfek, kombinačky, sadu torx klíčů, nožík, zapalovač, klubko drátů a elektrikářskou pásku.
A všechno se mi vešlo pod sedlo nebo do toho kastliku pod plotnou
Sakra a je to tu dvakrát, dá se příspěvek nějak smazat?
Upravil Pete1427 dne 01.08.2012 22:19
Alda napsal:
Krome povinny vybavy navic vestu a lepeni. A nejaky ty gumycuky, clovek nikdy nevi co poveze zpatky, ale zatim jsem je nepotreboval.
Vestu kdyby bylo hodne hnusne abych byl viden.
Já stejně jako Alda i s těma gumicukama + vercajk... Vestu nevozim.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
hlavně rezervni palivo. To mě zachranilo mockrat. Po čechach nic netahej. V offu vžicky jezdite ve vice takže si připlat odtahovku. Z lesa to na silnici dotlacite vždycky
Naradi v 1150 je skoro kompletni, takze se netreba vzrusovat. Jinak ale hlavne vozim knoty, uz jsem je vyuzil hodnekrat, naposledy vcera jsem v Praze udelal skoro centimetrovou diru, asi o koleje. Opraveno u nejblizsi pumpy a drzi to! Jinak nekam pryc bych pridal kompresurek a montpaky jsou v tomto pripade na nic, ale obecne se hodit muzou.
Maiali nel Fango!
Vzdyt pisu, ze ten kompresurek na delsi cestu (tam i ten olej).
Jinak kurty, arno-straps a "ameriku" vozim taky furt, na to jsem zapomnel.
Maiali nel Fango!
nafotim moje KPZky .. uz jsem to tu nekomu slibil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevim, zdali mam doposud jen stesti, ale jeste jsem nemel tu cest pouzit bombicky na dofouknuti po lepeni knotem. Na malem GS jsem jednou menil dusi a jednou lepil. Pote vzdy dofukoval kompresorem. Na soucasne jedenactce vozim knoty a bombicku. Na doufouknuti k dojezdu k pumpe staci jedna, ta co je original v naradi nebo musi byt dve. Jednu jsem potratil a nez se dokopu ke koupe dalsi, tak se budu modlit, abych ji nepotreboval. Pripichovat pneu a testovat to se mi vazne nechce.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu