1. Musí se vyměnit gumy
2. Já a GS prostě do terénu nepatříme, nevychází nám to váhově
Tak zvažuju nazutí čistě silničního vzorku. Hledal jsem tady nějakou zmínku, ale asi koukám blbě ...
Máte někdo zkušenost s nějakou čistě on road pneu ?
Měl jsem Conti TrailAttack...drží (náklon) neskutečně...
Už jsem je s moto koupil a najel jsem na nich 8000km (ale až na železo)
Na vodě paráda...
Brácha jezdí na ZRX1100 Conti RoadAttack 1 i 2 (asi třetí sadu) a taky si je strašně chválí...to je ještě víc silnišní vzorek...
Upravil zetor dne 27.08.2012 22:46
Joo, ty Conti Trail Attack jsou horkej kandidát, ale pořád se mi ještě zdaj dost fundurový (zbytečně).
EDIT: Na Road Attack se mi líbí to dvousměsový provedení. Každá funduro guma mi skončila na placku k tomu ještě slušně oskákaná. Teď tam je BW 502 a brutálně hučí v náklonu
Upravil alesk dne 27.08.2012 23:08
AlesK napsal:
Joo, ty Conti Trail Attack jsou horkej kandidát, ale pořád se mi ještě zdaj dost fundurový (zbytečně).
Neblázni
Co by jsi chtěl, gumy na sporta?
Buď vem ty Conti a nebo Michellin Anakee2 a máš jistotu super gum pro velký enduro
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
AlesK napsal:
Po letošní dovolené jsem zjistil dvě věci:
1. Musí se vyměnit gumy
2. Já a GS prostě do terénu nepatříme, nevychází nám to váhově
Tak zvažuju nazutí čistě silničního vzorku. Hledal jsem tady nějakou zmínku, ale asi koukám blbě ...
Máte někdo zkušenost s nějakou čistě on road pneu ?
zkus klasicky Tourancky nebo Anakee.
prvni jsou hravejsi, ja jim vic verim.
Druhy dvousmesovka jezdici pri spravnem nahusteni fantasticky a nalozenou moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nemam zkusenost, ale otazka je, jak to bude sedet na TROCHU rozmlaceny ceste s dirama a trochu sterku a pisku. Uplne bez vzorku stred bych si ja osobne nedaval...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jsem na tom stejně, žádnej terén. Před tím jsem měl Attack, ale výdrž sotva 10 000 tak jsem zkusil Michelin pilot road 3 a vypadá to že nenajedu víc. Ale drží neskutečně dobře na vodě i v náklonu.http://www.profi-...14568.htmlBMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
asi bych volil Tourancky, celkové zkušenosti na odjetých dvou sadách mě utvrzují na největší výdrž a zároveň fakt podržej v zatáčce až nadoraz. Jinak ContiTraiAttack jsem měl na Caponordu, pokud chceš opravdu hodně asfaltovou gumu, šel bych do nich, vzorek mají solidní právě dělaný na výhradně asfaltové ježdění s velkým cestovním endurem a ve vodě drží jak přikovaný (osobní zkušenost - vydržely 10.000km a byly v půlce, pak jsem to prodal a ten klučina na nich dal dalších 14.000km), oproti tomu ContiRoadAttack jsou spíše na stroje tipu Triumph Tiger, Multistrada - tam se hoděj, ale na GS bych to neobul...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Ja jsem na gs mel letos prvni Mitasky kvuli Rumunsku, a po dojeti pujdu zase do nich. Ale pokud hledas ciste cestovni s dobrym najezdem, tak Tourancky nebo Anake 2. Najel jsem na Touranckach neco kolem 13tis km. Anake momentalne maji neco kolem 6tis km a jsem nekde na pulce. Nemyslim ze je uplne nutny davat ciste silnicni gumu.Nikdy nevis, kudma budes chtit prejet a tyhle dve se osvetcili paradne.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Já jsem kupoval motku s již nazutými Michelin Pilot road 2 a sám jsem na nich natočil 18tis.km - včetně zhruba 6tis. km plně naloženej i s bagáží a přítulkyní (cca 80kg přes oficiální hmotnostní limit motky). Podle testu z roku 2008 jednoznačně vedly Continentalky.
R 1100 GS
rusak napsal:
Já jsem kupoval motku s již nazutými Michelin Pilot road 2 a sám jsem na nich natočil 18tis.km - včetně zhruba 6tis. km plně naloženej i s bagáží a přítulkyní (cca 80kg přes oficiální hmotnostní limit motky). Podle testu z roku 2008 jednoznačně vedly Continentalky.
Jinak souhlas ze PR2 vyzdrzi taky dost. Ty jsem jezdil jeste n aSuzuki SV 650, ale na GS uz se na tyto gumy ani nekoukam.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Se porad nemuzu zbavit dojmu, ze Tourancky bohate staci.
Naklon zvladaj obrovskej, neni problem si ubrousit stupacku v zatacce, o duveru neni nouze. a hlavne... ted mam na zadni najeto 13000km.
Souhlas. Podle mého Tourance nebo Anakee.
Pokud píšeš, že ti každá guma končí plackou uprostřed, tak se pravděpodobně na hranu možností gumy asi zatím nedostaneš a v těch dvou výše zmiňovaných dostaneš vynikající gumu s výbornou životností.
Roman Jakub napsal:
Souhlas. Podle mého Tourance nebo Anakee.
Pokud píšeš, že ti každá guma končí plackou uprostřed, tak se pravděpodobně na hranu možností gumy asi zatím nedostaneš a v těch dvou výše zmiňovaných dostaneš vynikající gumu s výbornou životností.
Neřešil bych nic ultra silničního.
tak tak...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Roman Jakub napsal:
Souhlas. Podle mého Tourance nebo Anakee.
Pokud píšeš, že ti každá guma končí plackou uprostřed, tak se pravděpodobně na hranu možností gumy asi zatím nedostaneš a v těch dvou výše zmiňovaných dostaneš vynikající gumu s výbornou životností.
Neřešil bych nic ultra silničního.
a hlavne jak se na tu hranici (dobre vzadu) dostane, tak pak teprv zacina ta poradna zabava
ja bych teda gume s behounem bez vzorku na slusne casti ceskych silnic nic moc extra neveril.
Upravil hicks dne 28.08.2012 09:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky všem za názory. Tak buď Conti Trail, nebo pak Pilot Road, případně Road Attack. Tourancka není špatná guma, měl jsem ji na V-Stromu, ale podle nalezených zkušeností ji ta ContiTrail předčí. Vysloveně supersport samozřejmě nechci, ale uvažoval jsem o kategorii touring a to ty dvě další jsou.
Chtěl bych zkusit dvousměsovou pneu, ale nenašel jsem nikde jestli to je i ta Conti Trail