už trochu dýl si plánuju koupit Dakara. Sotva mi je 17 a škudlim každou kačku na tu boží motku. Teď mám malého Várana (mimohodem supr 125) ale chtěl bych se snim za rok rozloučit a dát prachy dokupy na baworaka.
Hlavně mě chybí trochu offroadu a nemám srdce na to vzít varana, to se prostě nedá.
Vím že mám spoustu spoustu času, ale jenom tak bych chtěl vědět jestli neexistuje něco jako třeba Den s BMW nebo něco takového kde to půjčují na vyzkoušení. Neznám žadného známého kdo by měl 650 gs. Doufám že to není až tak hloupý a jestli jo tak se omlouvám. Přeju mnoho pohodových km na vaších božích motorkách.
Myslim, ze si muzes zajit k dealerovi a pujcit si Sertao, velky rozdil to nebude.
Za drobny poplatek to jde a treba v Inveltu Ti ho pujci na dve hodiny.
Potom treba na ruznych akcich jako Touratech Treavelevent miva shodou okolnosti taky Invelt stanek a motorky pujcuje na kratsi dobu (vetsinou tusim 15-20min) zadara.
Maiali nel Fango!
A na to půjčení nepotřebuje papíry na neomezenou nebo aspoň na 25kw pokud ovšem tam mají na ůjčení seškrcenou, protože jestli mu je 17náct, tak asi nemá ani jedny a může řídit ,,jen,, 125ku?to bych se teda divil kdyby mu to půjčily
Mám dotaz na majitele GS 650 Dakar
Byl jsem jedno s kámošem vyzkoušet, ale potřebujeme poradit pár věcí
Motorka je dovoz USA a je tady přihlášená
Může být s něčím problém při další STK ?
V čem se USA verze liší ?
Nebude škrcená ? (ve srovnání s afrikou to moc nejede)
V menší rychlosti pod 50kmh motorka silně zavírala řidítka
Doslova jsem musel tahat řidítka, jak se zalamovala k nádrži
Sedadlo je hodně měkké, je to normální a nebo je prosezené (tachometrově má 25tkm)
Díky za pomoc
Ještě k ventilům.
Jsou tam podložky a nebo šroubek ?
PetrAT napsal:
Mám dotaz na majitele GS 650 Dakar
Byl jsem jedno s kámošem vyzkoušet, ale potřebujeme poradit pár věcí
Motorka je dovoz USA a je tady přihlášená
Může být s něčím problém při další STK ?
V čem se USA verze liší ?
Nebude škrcená ? (ve srovnání s afrikou to moc nejede)
V menší rychlosti pod 50kmh motorka silně zavírala řidítka
Doslova jsem musel tahat řidítka, jak se zalamovala k nádrži
Sedadlo je hodně měkké, je to normální a nebo je prosezené (tachometrově má 25tkm)
Díky za pomoc
Ještě k ventilům.
Jsou tam podložky a nebo šroubek ?
Nemůžeš to srovnávat s Afrikou, která je silnější a hlavně dvouválec.
Naprosto nechápu co myslíš "zavírala řídítka"...?
Sedlo je měkké, je to BMW, pohodlná motorka, žádná japonská s*ačka, takže jo, je to normální.
Jsou tam podložky...
Upravil xHackerM dne 22.10.2012 20:26
PetrAT napsal:
Mám dotaz na majitele GS 650 Dakar
Byl jsem jedno s kámošem vyzkoušet, ale potřebujeme poradit pár věcí
Motorka je dovoz USA a je tady přihlášená
Může být s něčím problém při další STK ?
V čem se USA verze liší ?
Nebude škrcená ? (ve srovnání s afrikou to moc nejede)
V menší rychlosti pod 50kmh motorka silně zavírala řidítka
Doslova jsem musel tahat řidítka, jak se zalamovala k nádrži
Sedadlo je hodně měkké, je to normální a nebo je prosezené (tachometrově má 25tkm)
Díky za pomoc
Ještě k ventilům.
Jsou tam podložky a nebo šroubek ?
To zyvýrání rejdu dělá 21 kolo taky mám ten pocit. A na ventilech jdou podložky a ještě 2 druhy do roku 2004 a nahoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad
PetrAT napsal:
Mám dotaz na majitele GS 650 Dakar
Byl jsem jedno s kámošem vyzkoušet, ale potřebujeme poradit pár věcí
Motorka je dovoz USA a je tady přihlášená
Může být s něčím problém při další STK ?
V čem se USA verze liší ?
Nebude škrcená ? (ve srovnání s afrikou to moc nejede)
V menší rychlosti pod 50kmh motorka silně zavírala řidítka
Doslova jsem musel tahat řidítka, jak se zalamovala k nádrži
Sedadlo je hodně měkké, je to normální a nebo je prosezené (tachometrově má 25tkm)
Díky za pomoc
Ještě k ventilům.
Jsou tam podložky a nebo šroubek ?
Nemůžeš to srovnávat s Afrikou, která je silnější a hlavně dvouválec.
Naprosto nechápu co myslíš "zavírala řídítka"...?
Sedlo je měkké, je to BMW, pohodlná motorka, žádná japonská s*ačka, takže jo, je to normální.
Jsou tam podložky...
Teď jsem ještě řešil s xHackerem a Sváčou rozžhavený svod výfuku
Motorku jsme nechali zahřát cca 5 minut
Svod byl oranžově rozžhavený
Podle majitele tam má K&N filtr a iridiové svíčky (výfuk byl originální)
Netuší někdo co by to mohlo dělat ?
Tak to se mi taky jednou stalo, že jsem měl vejfuk doruda rozžhavenej a to bylo asi po 5-10 minutách jízdy a po vymletí do blátivé kaluže večer, jak se to tam válelo tak to krásně zářilo, ale nikdy jindy jsem to už nezpozoroval. Tenkrát jsem měl motku ani ne měsíc.
Do it my way...