Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
 
Lithium-železo-fosfátový (LiFePO4) akumulátor - zkušenosti?
TomVS
#1 
Přidané 10.07.2013 16:45
Avatar člena


Příspěvků: 669
Registrace: 06.07.09
To srovnání velikostí na obrázku není zrovna moc vypovídající. Tu Odyssey PC535 baterii mám v moto a je tak o třetinu větší než origo.
 
tosuja
#2 
Lithium-železo-fosfátový (LiFePO4) akumulátor - zkušenosti?
Přidané 25.07.2013 15:53

Příspěvků: 147
Registrace: 19.04.08
Mam LiFePo4 baterku od Shorai Power (dovozce shoraipower.eu). Pred rokem nebo dvema si ji koupil kamarad na KTM 990 a je s ni velmi spokojeny. Mam model LFX14L2-BS12 ted cerstve v Dakaru a zatim jsem velmi spokojeny ale oproti stare vyschle kyseline je to samozrejmost. Je zejmena totalne bezudrzbova, vazi asi tak 700 gramu oproti 2-3kg u originalu. Je taky vyrazne mensi, nez original, ale v v baleni je hromadka izolacnich samolepicich podlozek, kterymi jesm ji vypodlozil tak, ze jsem ji pak pritahl originalnim gumovym paskem.

Nabijime to normalni nabijeckou, ktera nema protisulfatacni funkci. Ta spociva v pripojeni dost vysokeho napeti na baterku, coz by ovsem LiFePO spolehlive zlikvidovalo.

Pokud jde o dobijeni v Dakaru, tak ten muj ma stabilni napeti 13.8V. Tim sice tu baterku nikdy nenabiju na 100%, ale jenom asi na 95%, ale to mi vrasky nedela.

LiFePo baterky maji trosku jine vlastnosti, nez olovo, zejmena v chladnem pocasi se to pozna (ozkouseno, neni to neexistujici fenomen). U olovene baterky, pokud napoprve nenastartujes, tak pri kazdem dalsim startu ma vlivem zahrati vyssi vnitrni odpor a proto dava mensi proud. U LiFePO je to opacne, takze kolem nuly uz je treba na par minutek pustit svetla, tim odberem se baterka zahreje a pak v klidu nastartujes.

 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 87
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.08 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI