Marek BMW napsal:
Zabrání to, aby ti nalítal bordel na trubky vidlic, který pak zaschne a při ponoření trubek do vidlic zničí těsnící kroužek. Usnadní to práci a nemusíš po jízdě čistit trubky.
a používáš je i u auta,né? chyba,to bys měl,bo s placebo efektem budeš kupovat něco,co ve skutečnosti nepotřebuješ, a votom to je
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Marek BMW napsal:
bystricke--> trošku jsi přestřelil, pro tebe možná placebo efekt, ale možná jen proto, že toho moc v offroadu nenajezdíš. Navíc já je nenabízím, neprodávám ani nedoporučuji, ani je nemám jen jsem odpověděl k čemu slouží, tak mi netvrď, něco o placebo efektu. A až bys musel každý den někde v horách čistit trubky vidlí od bláta, aby do rána nezaschlo, tak bys takovou hloupost netvrdil.
Marku určitě díky za radu a odpovědi. Já off nejezdím,takže tohle opravdu nepotřebuji.Je fakt že v terénu to svůj význam asi má
Marek BMW napsal:
bystricke--> trošku jsi přestřelil, pro tebe možná placebo efekt, ale možná jen proto, že toho moc v offroadu nenajezdíš. Navíc já je nenabízím, neprodávám ani nedoporučuji, ani je nemám jen jsem odpověděl k čemu slouží, tak mi netvrď, něco o placebo efektu. A až bys musel každý den někde v horách čistit trubky vidlí od bláta, aby do rána nezaschlo, tak bys takovou hloupost netvrdil. Cena je věc jiná, mě se taky nelíbí a proto jsem měl gumovou harmoniku, abych neničil gufera , když jsem zapomněl očistit zaschlý bordel na trubkách. Jinak většinu roku to nepotřebuji a jezdím bez.
marku,je pravda,že nejezdím někde v cizině v blátě až po řidítka,nakonec ani doma to nedělám,ale čas od času si ty trubky stříknu silikonovým olejem kdyby se mi tam dostal silniční prachHliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Zdravím. Diskuze je sice o úniku oleje z předních tlumičů ale já bych potřeboval vědět jaký a jaké množství oleje se do nich leje. Mám R 1200 GS r.v. 2005. Kdy byste někdo náhodou věděl, byl bych rád za odpověď. Dík
Vikec napsal:
Za cenu těch návleků mám ty gufera čtyřikrát vyměněný,takže návratnost je hodně v nedohlednu
ne pokud zapocitas vlastni praci a nevhodnost rozebirani motorky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec napsal:
Za cenu těch návleků mám ty gufera čtyřikrát vyměněný,takže návratnost je hodně v nedohlednu
ne pokud zapocitas vlastni praci a nevhodnost rozebirani motorky.
Kecas, je to naprosto pohodova prace a za hodku a pul to mas vymeneny.
hodina a pul prace je u mne vic, nez stoji ty gufera. asi tak o pulku.
a nevim, co je pohodovyho na vytrhavani gufer z widli. neverim, ze tomu casta vymena dela dobre.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tonda napsal:
HERI - do "vidle" u R1200GS patří 650ml oleje 10W
Děkuji za radu. Ještě by mě zajímalo základní nastavení, když vyměním olej ve vidli.
pokud se v tom chces hrabat,doporucuju stahnout REPROM -- repair manual.jsou tam vylozene postupy a momenty.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2