Nevite nekdo proc jezdci na motoGp vystrkuji do zatacky nohu jak na motardu? Jsem se po 5ti letech dival na zavody a cumim jak puk F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já ty silničky tedy moc nesleduju, ale tuším, že před lety jsem to slyšel v jednom přenosu. Údajně s tím začal Rossi a dělá to kvůli většímu odporu vzduchu, tzn. pomáhá si při brždění. Co je na tom pravdy ale netuším. Nevím v jakých rychlostech najíždějí do zatáček.
xHackerM napsal:
Já ty silničky tedy moc nesleduju, ale tuším, že před lety jsem to slyšel v jednom přenosu. Údajně s tím začal Rossi a dělá to kvůli většímu odporu vzduchu, tzn. pomáhá si při brždění. Co je na tom pravdy ale netuším. Nevím v jakých rychlostech najíždějí do zatáček.
To co píše Michal jsem slyšel taky a je to dost pravděpodobné.
Jo přišel s tím Vale a navíc ho to dřív nakopává směrem do zatáčky - když jede levou vystrčí levou..
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
lako napsal:
Jo přišel s tím Vale a navíc ho to dřív nakopává směrem do zatáčky - když jede levou vystrčí levou..
...přesně, odpor vzduchu asi pomůže přenést si rychleji váhu dovnitř oblouku ... by mě zajímalo, jestli z toho nechytnou třeba křeč do hnáty. Chápu, že jsou kluci vytrénovaní, ale je to dost nepřirozený a namáhavý pohyb v té rychlosti. Jinak byla to včera pěkná podívaná..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
lako napsal:
Jo přišel s tím Vale a navíc ho to dřív nakopává směrem do zatáčky - když jede levou vystrčí levou..
...přesně, odpor vzduchu asi pomůže přenést si rychleji váhu dovnitř oblouku ... by mě zajímalo, jestli z toho nechytnou třeba křeč do hnáty. Chápu, že jsou kluci vytrénovaní, ale je to dost nepřirozený a namáhavý pohyb v té rychlosti. Jinak byla to včera pěkná podívaná..
A samozřejmě ten dacan Lorenzo to začal dělat dva závody po Rossim Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
lako napsal:
Jo přišel s tím Vale a navíc ho to dřív nakopává směrem do zatáčky - když jede levou vystrčí levou..
...přesně, odpor vzduchu asi pomůže přenést si rychleji váhu dovnitř oblouku ... by mě zajímalo, jestli z toho nechytnou třeba křeč do hnáty. Chápu, že jsou kluci vytrénovaní, ale je to dost nepřirozený a namáhavý pohyb v té rychlosti. Jinak byla to včera pěkná podívaná..
A samozřejmě ten dacan Lorenzo to začal dělat dva závody po Rossim
Hele, to máš podobný, jako kdo začal vysedávat první z motorky. Podle autobiografie s tim přišel minimálně u nás Franta Šťastný, když na závodní 250 měl jednu sezónu malá 16" kola a neustále bral v zatáčkách výfuky o zem. Tak prý začal vylézat z motorky a vzbudil s tím poprask, že se ho ptali, "proč prý z motorky vylézá jako z vlaku " no evidentně se to chytlo ...)
Wer später bremst, fährt länger schnell.