Ahoj všem,
s některýma jsem se vidělu Schreka na akci a mám takový dotaz. Po ER5 chci koupit konečně něco na cestování a vybírám jestli klasickou 12ku nebo advika. Já mam nějakých 80kg 182cm, slečna taky 180cm.
Vzhledově mě víc láká advík i kvůli nádrži apod. Jde mi vyloženě o cestování onroad.
díky za Vaše rady a postřehy hlavně
servisak napsal:
ADV víc ujedeš jsi víc schovanej a je to kus motorky.
ale 182cm je tak imho hranicnich.
zvlast kdyz ma 80kg.
bych vyzkousel oboje, co mu vic sedne. Tipl bych si, ze ADV, ale zalezi i na pomeru delka trupu/nohou atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdyz mas advika tak si nedas mohy na padaky nad valcema a ty jezdis jen cesty bych koupil obyc
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Sreku, ta nadrz... Jsem rad, ze mam ADV... Mam 189cm a jsem za plexi a nadrzi krasne schovany = skoro zadne mouchy na obleceni... Plexi, deflektory a nadrz to vsecko pobere... No a ten dojezd... Kolega nechtel verit, ze na obleceni neni nic po 4.000km...
Hranicar napsal:
Sreku, ta nadrz... Jsem rad, ze mam ADV... Mam 189cm a jsem za plexi a nadrzi krasne schovany = skoro zadne mouchy na obleceni... Plexi, deflektory a nadrz to vsecko pobere... No a ten dojezd... Kolega nechtel verit, ze na obleceni neni nic po 4.000km...
jenomze je to min mrstny, ma to vyssi teziste a kazdy kilo je cejtit (i na jezdci
ADV ROZHODNE NEMA JEN POZITIVA.
nicmene pri 189/13cm je na tebe klasicky GS asi spis mensi...
Upravil hicks dne 09.09.2013 17:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslím, že motorka je hoóóódně srdeční záležitost. Jestli už teď tě to táhne víc k advíkovi, nebral bych takové pocity na lehkou váhu! Hrozí totiž reálné nebezpečí, že pokud koupíš klasika protože si to zdůvodníš střízlivými argumenty, tak můžeš po pár měsících zjistit, že tak nějak pocitově ti něco na tý motorce chybí a to není dobré. Problém je samozřejmě tím větší, čím novější motorku kupuješ.
Hodně štěstí s výběrem.
Kuba
GSA = skutečná radost z jedné stopy!
Hele jako rika MOJA - kup k cemu te tahne Ja taky nejdriz koupil hlavou a pak GS Po asi trech mesicich... Takze za me ADV
Mimochodem mam 183 a nejakych 75 a myslim ze jsem jej celkem zvladl - presedl jsem z nej na zkusebni jizdu po moji Honde CB500. JAko prvni pulhodina to byl pruuuser ale pak to uz slo. Pokud jen na silnici, tak bych se jej nebal. A ted uz bych se nebal asi ani v terenu. Ono ten vahovy rozdil proti moji 11 az takovy neni a tu jsem zvladl... asi
MOJA napsal:
Myslím, že motorka je hoóóódně srdeční záležitost. Jestli už teď tě to táhne víc k advíkovi, nebral bych takové pocity na lehkou váhu! Hrozí totiž reálné nebezpečí, že pokud koupíš klasika protože si to zdůvodníš střízlivými argumenty, tak můžeš po pár měsících zjistit, že tak nějak pocitově ti něco na tý motorce chybí a to není dobré. Problém je samozřejmě tím větší, čím novější motorku kupuješ.
Hodně štěstí s výběrem.
Kuba
jj...
ja si treba vzduchace NON-adv nekoupil, protoze se mi nelibil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám 193cm a 135kilo, jezdím na obyč.1200. Když jsem se rozhodoval, vyhrálo, že je u nás benzínka každých pár kiláků, tak kdo by se tahal se zbytečnýma kilama. Jestli chceš ochranu před větrem, kup si skůtra.
Presne tak. Srdecni zalezitost.
Mam procestovanou skoro celou Evropu a nejen Evropu a nikdy se mi nestalo, ze bych potreboval 30 litru nadrz.
Na 12tce jsem mel plexi bez much a nepotreboval jsem velky okno z ADV... atd atd.
A i presto si ted 100%tne adventure koupim. Proste se mi libi a je to poradnej kus motorky.
Teda doufam, ze bude, musej ho nejdriv vyrobit