Ahoj tak se chci malinkopodelit co se mi stalo na dovolene...koupil jsem dakara 2003 a po najeti 2000km se mi na dovolene podarilo natankovat natural 91..zacalo mi strilet z vyfuku tak a chcipat moto tak jsem se rozhodl natankovat v italii shell v power 100 oktan...a stale ten samy problem.Studeny motor ok ale po zahrati silene skubani na volnobeh chcipani..moc prijemne skrz italska mesta ve dvou plne nalozenej s tisici semafory abych to zktratil ujel jsem s tim jeste 500km a pak na dalnici mi to uplne chciplo..nastesti u mytne brany, pac jet se chcipajici motorkou a mit za zady 2m kamion mne moc nerajcovalo..Asistenci jsem v povinnem ruceni chytre nemel..pac bmw je drzak ze ale Kdyz mi nabidli za 10km 300 euro odvoz nelnil jsem a tlacil..35 stupnu ve stinu, hodne lidi se zastavovalo a nabizelo benzin no a nakonec v bmw servisu v Venezii (Benatky) po 3 minutach celkem profi diagnostika zjistili ze je to gumove koleno ktere pulzuje a kdyz zpuchri coz byl mu prolem tak praskne, natahuje falesnej vzduch diky tomu mi motorka naskocila hned ale pak jak kdyz do motoru hodim petardu rana a motor chcip..cili pod olejovou nadrzi je videt to koleno..musi se ale sundat sedlo.cena kolena byla 80 euro byla az dalsi den ale i s praci to bylo 140 euro coz by myslim ani v autecu nebylo..tak kdyby mel nekdo podobnej problem je to dle technika bezne u f650 gs/dakar.
WILL RACE FOR FOOD
zalezi jaky mas rok, ale za 5 let jedno gumove koleno i u bmw muze zpuchret
me spis prekvapila ta dianostika znamych typu klika podpaleny ventil, poruchy vstriku atd, preci jenom letet do Phy a jet z5 dodavkou se mi nehtelo..
WILL RACE FOR FOOD