100bubu napsal:
OFF jezdim ale i tak nevidim duvod.
Tak si asi menšího vzrůstu. Já abych se moc nehrbil tak to potřebuju zvednout, ale pak zase v sedě by to bylo moc vysoko a navíc si zalamuješ zápěstí. Tak si to pokaždé během pár vteřin pošteluješ. Tož na to to je.
Upravil ripper dne 24.04.2014 21:56
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Polopaticky takto:
V terénu, pro jízdu ve stupačkách je pohodlnější stočit řídítka nahoru, nemusíš s prsty na páčkách zalamovat zápěstí nahoru.
V sedě, při dlouhých přesunech je to dobré mít zase obráceně. Mě osobně ze „stupačkového“ natočení řídítek nahoru docela bolí zápěstí. Jezdím ale s prsty na páčkách.
Hraje u toho také roli sklon zalomení řídítek v místě gripů, ten úhel je trochu jinak, než je přirozené. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Jasne už to chápem. ale ako hovoriš ty., ja mam páčky dost dole (vid rada od milana) takže sa mi tam ten pocit neprejavuje že by som to mal chut prehadzovat. ale i tak dik za vysvetlenie
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/