no vidíš to a určitě se rozhodli to prohlášení udělat po tom co mi v Leedsu na GSA opravili moje relé na benzínovém čerpadle
PS: to bylo minulý čtvrtek
Upravil falcons dne 16.09.2008 23:05
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
já myslím,že už do bylo do nebe volající a s pověstnou německou kvalitoudyť stím sou problémy od první dvanáctkymůžou si podat ruce s Jawou jít f klidu dál chrápat na vavřínech
Však to všichni víme,že ta 1200GS už není od kováře a sere se na ní mrak věcí od elektroniky přes brzdy po kardan... LC8 na tom není o moc lépe a myslím,že ani žádná jiná motorka.
Prostě už se to vyrábí na 5 let provozu, pak si stejně běžný spotřebitel koupí novou.....
Co koukám po Evropě tak takovej vrakáč jako tady jezdí už jen na Slovensku, v Polsku a Balkáně - všude jinde v Evropě maj nový auta a my jim ty vraky po vyhození dojíždíme.
Jen by mě zajímalo,kde na to ty jižanský,přičmoudlý šmejdi,co se jen válej a zevlujou berou prachy. Asi jim platěj vyšší sociální dávky. Nebo jim tu pracovní půlsezónu lépe platěj.
Upravil Hrabe_X dne 17.09.2008 07:19
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
To Bystřické:máš recht na 1100gs,1150gs+ adv na ně nešáhneš možná tak kolem 100tiskm u 1200 prvních 2004 byl neštastně udělaný simerink a teklo to na kardanu,nové 1200 imobiliser + ews,ale ten pocit z jízdy stojí za to
Bob napsal:
To Bystřické:máš recht na 1100gs,1150gs+ adv na ně nešáhneš možná tak kolem 100tiskm u 1200 prvních 2004 byl neštastně udělaný simerink a teklo to na kardanu,nové 1200 imobiliser + ews,ale ten pocit z jízdy stojí za to
12GS je krásná a určitě jede jak z praku,každému kdo ji má tiše závidím,na druhou stranu jim nezávidím ty problémy,které někeří mají,přístup servisu i fabriky k projevujícím se závadám,většinou sou to pořád ty samé,jsem zvědav jak to celé dopadne,jestli se BMW ktomu vyjádří,něco podnikne.
páč sem člověk zachtivejtak to sleduji,páč jednou do 12 GS půjdu,páč sem zvyklej z japonce jezdit,jezdit a jezdit,nechci se vtom furt hrabat a někde telefónystovat
Zdaréc Bohůšutal to by jsi udělal majsterštyk dostat z Bystřického jeho vonavou 1150 To bude muset Bystřické ke mě přijet a vybrat nějaků tu fajnů 1200gs
Děláte z toho zbytečný drama, já jezdím a jezdím a jezdím a marně čekám na závadu stejně jako kámoš, kterej má taky velký GS. Prostě je to stroj jako každej jinej a může se i porouchat, to je vše.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Děláte z toho zbytečný drama, já jezdím a jezdím a jezdím a marně čekám na závadu stejně jako kámoš, kterej má taky velký GS. Prostě je to stroj jako každej jinej a může se i porouchat, to je vše.
Přesně tak. Někdo má smůlu na jednotlivej kus a někdo si to zlikviduje sám nesprávným používáním. Tak jako cokoliv jinýho.
Jasně jsou i závady z výroby,ale u čeho nejsou...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
12GS je krásná a určitě jede jak z praku,každému kdo ji má tiše závidím,na druhou stranu jim nezávidím ty problémy,které někeří mají,přístup servisu i fabriky k projevujícím se závadám,většinou sou to pořád ty samé,jsem zvědav jak to celé dopadne,jestli se BMW ktomu vyjádří,něco podnikne.
páč sem člověk zachtivejtak to sleduji,páč jednou do 12 GS půjdu,páč sem zvyklej z japonce jezdit,jezdit a jezdit,nechci se vtom furt hrabat a někde telefónystovat
nenca napsal:
Děláte z toho zbytečný drama, já jezdím a jezdím a jezdím a marně čekám na závadu stejně jako kámoš, kterej má taky velký GS. Prostě je to stroj jako každej jinej a může se i porouchat, to je vše.
Videl bych to taky tak. Moje GS neni zadnej starec, ale na svuj vek ma najeto 32000km, z toho 24000km letos a jedina zavada byla 1x praskla zarovka.
A co BIGR? Pres 60k najeto a pokud vim, bez problemu.
Kamos koupil do firmy 2 dvojkovy Ochcavky ftédéíčku a obe mu sezerou litr oleje na 3000km. Taky nemuzu rict ze vsechny aktualni tédéíčka jsou smejdy nééé kurna.
Sám jsem zvědavej, co koupím po čtyřech letech bezproblémového ježdění na 1100GS. Jestli to bude nová nebo předváděcí F800GS? V Ga-Pa a ještě měsíc po něm po návratu z Bulharska, když jsem 1100 prodával jsem měl o F800GS jasno - chci ji mít doma. Teď už červíček pochybností trochu hlodá - říkám si v duchu, jestli jsem se s prodejem neunáhlil a neměl jsem počkat, až se mouchy na osmikile vychytají. S největší pravděpodobností si ji stejně do konce roku nebo začátkem příštího koupím - jede skvěle, skvěle vypadá - prostě se mi líbí a na moje používání je to výborná motorka. Až bude doma, tak jí ale v dílně slíbím, že jestli mě nechá někde viset (nejlépe 3000-4000km od bydliště), půjde okamžitě z domu a na její místo se vrátí osvědčená starší generace boxeru 1100 nebo 1150GS.
no rekl bych ,ze cim vice veci je na motorce tim vic se jich muze pos*at..
a je to asi stejne u aut televizi atd..zktratka spotrebak
WILL RACE FOR FOOD
Na 800 je dost elektriky, takze to bude asi trochu horsi, nez poctiva kovarska prace ala 1100, taky jeste neznam 800, ktera by mela najeto nejakych 50-80tis....vsechny maji tak do 20tis.
No, taky sem si rikal, ze pockam, ale zatim nastesti jezdi bez nezavineneho maleru.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special