Resim jeden problem: Nasel jsem pretrzeny silentblok krytu motoru, tak jsem ho objednal a vymenil - a novy se pretrhl zase. V Inveltu mi ho vymenili, dal jsem ho tam znovu a znova se pretrhl.
Plech jsem rovnal a pri montazi sedel na vsech ctyrech bodech spravne, po nejakem case jezdeni jsem zjistil, ze je zase pretrzeny - cca 1 cm mezera.
Mate nekdo podobnou zkusenost? Je to spatny silentblok? Puvodni se roztrhla ta guma, ty nove se oba oddelila guma od jedne z tech zakladen. Nebo nejak po ohrati pracuje ten plech, zkrouti se a pretrhne ten silentblok?
Diky za reakce, pokud s tim mate nejake zkusenosti.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
Pravej predni. Levej tam nemam, na leve strane mi to drzi na sroubu, ktery je na ochrannem ramu.
Nemáš padáky Dodotech? Už se sice pár let nedělají, ale mám je a taky nemám levej přední silentblok, pát tam je ten rám. Proto mne napadlo, jestli to nedělá on, protože ty ostatní mi držej. Snad ještě, jestli nemáš zprohýbaný kryt nebo jestli ti tam nechybí nějaké podložky.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Jake jsou to padaky nevim, uz tam byly. Kryt jsem rovnal a pri zkusebnim usazeni sedel krasne na vsech 4 bodech. :-( Dotahl jsem, jezdil, a dnes rano koukam, ze je ten silentblok zase pretzeny. Vyndam ho a podivam se, jak je pretzeny, ten minuly se ciste a hladce oddelila guma od kovu. Ale proc se ten plech krouti, jestli ma nejakou tvarovou pamet nebo reaguje na teplo, nevim. :-(
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Plech se tak kroutit nebude. Spíše máš štěstí na nekvalitní výrobky. Tomu bych se vůbec nedivil o technologii této výroby něco vím. Může to být zmetek silentblok a hlavně když ti to při montáži sedělo dobře, praskne-li to v materiálu gumy - stářím, u nového je to špatná směs, když se oddělí guma od kovového dílu, zase zmetek, špatná, lépe ošizená spojovací vrstva, nebo špatná povrch. úprava před nánosem spojovací mezivrstvy-barvy. Nový kovový díl se v lázni perchloru odmastí, pak fosfátuje, pak ten spojovák, něco jako primer pod lepidlo při lepení čelního skla na autě. Kup další a jistě budeš mít kliku. I když se vyrábí podle norem ISO, stále je to o lidech a v případě těchto silentbločků ta důležitost není tak vysoká jako třeba při výrobě gufer, tam si nedovolí něco o****. Asi tak, pro tvůj klid.
JirkaHK napsal:
Plech se tak kroutit nebude. Spíše máš štěstí na nekvalitní výrobky. Tomu bych se vůbec nedivil o technologii této výroby něco vím. Může to být zmetek silentblok a hlavně když ti to při montáži sedělo dobře, praskne-li to v materiálu gumy - stářím, u nového je to špatná směs, když se oddělí guma od kovového dílu, zase zmetek, špatná, lépe ošizená spojovací vrstva, nebo špatná povrch. úprava před nánosem spojovací mezivrstvy-barvy. Nový kovový díl se v lázni perchloru odmastí, pak fosfátuje, pak ten spojovák, něco jako primer pod lepidlo při lepení čelního skla na autě. Kup další a jistě budeš mít kliku. I když se vyrábí podle norem ISO, stále je to o lidech a v případě těchto silentbločků ta důležitost není tak vysoká jako třeba při výrobě gufer, tam si nedovolí něco o****. Asi tak, pro tvůj klid.
Diky za reakci. Premyslim, jestli objednavat znova BMW (ten minuly mi vymenili jako reklamaci), ale pokud to bude delat kazdy, je to k prdu. Tak nevim, jestli jeste zkouset nebo hledat nahradu.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Zkusim ten plech jeste nejak srovnat, snad se to nejak povede, at to nemusim delat dokola. Tohle by tam slo, jen je ten zavit na jedne strane moc dlouhy a na druhe kratky. :-/ Origo je 15 a 22, tohle je na obou stranach 18. Jinak guma je spravne 25/10.
tomikanec napsal:
Tu jednu stranu skrat.ale ty nemas hnutej plech ale padak bude hlej a bude sponovat..
Jo jo, zkusim zkratit a jestli ta druha strana dosahne.
S tim padakem nevim - kdyz tam plech prilozim, sedi to na vsech ctyrech bodech. A ram je prisroubovanej k motoru, takze ten uchyt, co je na nem, svoji pozici vuci tem ostatnim menit proste nemuze.
-> ZAHADA!
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS