zdravím,koupil jsem si na 1200gs zavírací zásuvku na 12V(zapalovač),teď ale řeším,kam umístit,aby to bylo praktické a funkční,máte někdo nějaký tip???pošlete foto,podělte se.díky
...mám objednanou palubku s dvojzásuvkou, ta původní s jednoduchou bude k dispozici...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Asi bych taky našel původní palubku s jednozásuvkou která zbyla po výměně za verzi 2.1
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tu TT palubovku se dvema zasuvkami jsem prave sundal. Je to fajn, ale kdyz pak potrebujes vymenit zarovku, tak tam nestrcis ruku (myslim k zarovce). Koupil jsem si zapalovačovou zásuvku, dal ji na řidítka, a malou BMW jsem nabastlil do zobáku, jak to nabízí BMW. Kabeláž jsem použil z té TT palubovky.
Zbyl mi panel, zapalovačová zásuvka a kabeláž s pojistkou ze zapalovačové zásuvky, kterou jsem ted montoval na riditka. Musí se na ni doplnit konektory. Taky by si pripadny zajemce musel doplnit tu malou zásuvku.
Jestli ma nekdo zajem, tak to torzo prodam za Kč 400,- + postovne.
Upravil LiborJ dne 29.05.2014 16:42
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Tu TT palubovku se dvema zasuvkami jsem prave sundal. Je to fajn, ale kdyz pak potrebujes vymenit zarovku, tak tam nestrcis ruku (myslim k zarovce).
Tak jestli dokážeš vyměnit žárovku přístupem mezi budíkama a spodním rámem kokpitu kde je TT palubka umístěná, tak to fakt čumím...
Ze spodu od bryli se tam neda dostat. Ten TTpanel tim bocnim plechem zabere kus mista, a to je problem. Prede dvema tydny jsem musel menit zarovku na ceste ve Slovinsku a totalne jsem u toho vynervil a jeste ulomil plastovy cudlik v reflektoru ktery drzi zajistovaci pruzinku. Nakonec jsem musel doma cely predek rozebrat, vytahnout svetlo, no pripadal jsem si jak ten exot, co menil vstrik na Lakatosu...
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Ze spodu od bryli se tam neda dostat. Ten TTpanel tim bocnim plechem zabere kus mista, a to je problem. Prede dvema tydny jsem musel menit zarovku na ceste ve Slovinsku a totalne jsem u toho vynervil a jeste ulomil plastovy cudlik v reflektoru ktery drzi zajistovaci pruzinku. Nakonec jsem musel doma cely predek rozebrat, vytahnout svetlo, no pripadal jsem si jak ten exot, co menil vstrik na Lakatosu...
To je divný, před minutou jsme to zkoušeli a normálně se tam dá šáhnout odspodu tak jako kdyby tam ta palubka nebyla. Nebo nechápu, kudy tam na tu krytku šaháš. Nejlíp se tam šáhne takhle a vliv palubky na ten přístup je nulový.
Tudy tam lezu a vadil mi tam ten plech. Dal jsem to dolu a je ten přístup lepší. Ze spodu jsem to taky zkoušel. Ono je něco jiného měnit to v servisu na zvedáku za světla a něco jiného za tmy na cestě. Všeobecně by ti noví konstruktéři potřebovali nakopat p.r.d.e.l jak u motorek, tak u aut. Možná by stačilo, kdyby si to co vyprojektovali sami taky prakticky zkusili. Na staré dobré 11-tce mám žárovku vyměněnou za 2 minuty bez stresu.
LiborJ přiložený následující obrázek:
[133.61Kb]
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Hele je to věc názoru ale za cca 10 let co se to prodává jsem ještě neslyšel, že by to někomu dělalo problémy. Naopak - lidi tam na ty boční plechy dávají vypínače a další zásuvky apod. Možná spíš za ty roky 1000x strčili něco do zásuvky na nabíjení ale nikdy neměnili žárovku a ocení víc ty zásuvky i za cenu horšího přístupu ke krytu žárovky. Teoreticky by se ten plech v té dolní části dal udělat užší ale místo, kde to drží, je asi centimetr od konce, takže minimum ho tam asi zůstat musí. Každopádně dnes poprvé slyším od někoho, že by to kvůli tomu dával pryč.
Jinak s tím přístupem máš celkem pravdu, chtěl jsem onehdá vyměnit manželce prasklou žárovku v Renaultu Scenic a když jsem nad tím asi 20 minut hloubal, jak je možný se k tomu dostat, napadlo mě zavolat do servisu, jestli jsem úplně blbej nebo je tam schovanýho něco, co nevidím a řekli mi, že žárovku vyměnit nemůžu, že se to mění jen v servisu
Upravil TomasTT dne 29.05.2014 17:54
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já dělám ještě jednu věc... Když lezu do světla, tak si před zavřením lehce máznu silikon. vazelínou těsnění krytky a pak jde to víčko na cestách sundat o poznání snadněji. Zbytek je jen o představivosti, jak to tam asi vypadá a kde je to zajišťovací pérko. Troufnu si říct, že víc než minutu výměna nezabere.
TomVS napsal:
Já dělám ještě jednu věc... Když lezu do světla, tak si před zavřením lehce máznu silikon. vazelínou těsnění krytky a pak jde to víčko na cestách sundat o poznání snadněji. Zbytek je jen o představivosti, jak to tam asi vypadá a kde je to zajišťovací pérko. Troufnu si říct, že víc než minutu výměna nezabere.
OK, pokud to děláš po X-té. Když to musíš udělat poprvé , potmě na cestě, tak je to opruz. Kdyby mi to tam potom provizorně nenabastlil kámoš, co už s tím měl zkušenosti, tak jsem nesvítil. A hlavně trochu vezmeš za tu pružinku, ustřelí Ti ten plastový mini-campdlík, pružinka vyskočí a to už je pak na vytažení světlometu a nějakou domo-upravu, protože pro BMW toto není důvod k reklamaci (Renocar), a vím, že nejsu jediný. Mají to soudruzi v BMW vymyšlené na h.ovn.o. Přístup jak k penězům.
Jinak torzo toho panelu je prodané.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Tu TT palubovku se dvema zasuvkami jsem prave sundal. Je to fajn, ale kdyz pak potrebujes vymenit zarovku, tak tam nestrcis ruku (myslim k zarovce). Koupil jsem si zapalovačovou zásuvku, dal ji na řidítka, a malou BMW jsem nabastlil do zobáku, jak to nabízí BMW. Kabeláž jsem použil z té TT palubovky.
Zbyl mi panel, zapalovačová zásuvka a kabeláž s pojistkou ze zapalovačové zásuvky, kterou jsem ted montoval na riditka. Musí se na ni doplnit konektory. Taky by si pripadny zajemce musel doplnit tu malou zásuvku.
Jestli ma nekdo zajem, tak to torzo prodam za Kč 400,- + postovne.