Ahoj chlapi,
mám problém s ABS. Někdy "nenaskočí" při otočení klíčkem. Jednou mně přestalo ABS fungovat i během jízdy. Osobně nevím co s tím. Údajně u tohoto modelu / ročníku jsou problémy. Platit nové se mně nechce (40 tis. Kč).
Pokud někdo znáte řešení, poraďte prosím.
Ale je to pul roku. Pokud to blbne je potreba to vycist. A jak se tu mele porad dokola neni umeni neco vycist ale umet stim pracovat.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Motorku mám zatím 1/2 roku a pořád se ním seznamuji. Zvládnu výměnu olejů a další drobnosti. Co se týče elektroniky, tak tomu nerozumím. Zkontroluji množství kapaliny, atd. Pokud to nezabere, půjde na zimu do 2B.
Zkontroluj si mikrospínač v "armatuře" přední brzdy (i u zadní brzdy) - podle těch příznaků co popisuješ to může dělat právě některý z nich. Může být i jen špatně nastavený.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj nechci zakládat nové fórum tak píšu sem, neví někdo jaký je závit na trychtýř na výměnu brzd. kapaliny v modulátoru ABS r.v.2005. Chtěl jsem si koupit originál ale stojí 4tis. to nedám. Jestli někdo bude tak hodný a změří to nebo řekne kde takový závit je budu rád. Chci to mít připravený až to půjdu vyměnit. Děkuji.
Jestli myslíš trychtýř co našroubuješ místo plastového šroubu na imbus na modulátoru, tak není třeba, stačí brzdovku opatrně dolévat přes nálevku (třeba ta co je v kuchyni), jediná nevýhoda je, že musíš dolívat postupně
Upravil DAGR dne 18.02.2015 19:22
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Jarka napsal:
Ahoj nechci zakládat nové fórum tak píšu sem, neví někdo jaký je závit na trychtýř na výměnu brzd. kapaliny v modulátoru ABS r.v.2005. Chtěl jsem si koupit originál ale stojí 4tis. to nedám. Jestli někdo bude tak hodný a změří to nebo řekne kde takový závit je budu rád. Chci to mít připravený až to půjdu vyměnit. Děkuji.
Tak vyšroubuj tu zátku a nech to vytočit podle ní.
Dum spiro,spero.
Ahoj chlapi,
zase bych se vrátil k ABS. Mám ročník 2007 a loni jsem dělal uhlíky na modulátoru. Rozebral jsem motůrek, uvolnil uhlíky, přičemž jsem je pilníkem "pro jistotu" ještě trošku zeštíhlil aby se už nesekaly. Až do téhle chvíle se vše tvářilo Ok, nyní se problémy s ABS opět ozvaly. Někdy se mi trvale rozsvítí výstraha už během probíhajícího testu při startu motorky , jindy ujedu třeba i 50 km, než ABS přestane fungovat, někdy stačí první šlápnutí na brzdu. Kapaliny mám podle mě dost, baterka je nová, nechce se mi věřit, že by se opět sekaly uhlíky. Co si budeme povídat, jezdit se s tím dá, ale jelikož mi vadí, že mám něco co nefunguje, jsem z každé jízdy, kdy na mě začne svítit Brake failure, dost otrávený. Už se mi samotnému nechce jít opět do demontáže ABS modulátoru a následné rozborky motorku, kdy výsledek je v mém podání evidentně nejistý....
Dokázal by jste mi někdo poradit? Pomoci? Ideálně asi diagnostika někde poblíž Klatov, Plzně? Nebo co bych ještě měl zkusit prověřit? Sám už jsem v koncích a na motorku pomalu začínám "za odměnu" odkládat nepotřebné věci
www.ecu.de, tam jsem stejny problem s ABS na stejnem rocniku resil ja.
Upravil Ivanhoe dne 10.08.2015 20:45
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
petrvotipka napsal:
Ahoj chlapi,
zase bych se vrátil k ABS. Mám ročník 2007 a loni jsem dělal uhlíky na modulátoru. Rozebral jsem motůrek, uvolnil uhlíky, přičemž jsem je pilníkem "pro jistotu" ještě trošku zeštíhlil aby se už nesekaly. Až do téhle chvíle se vše tvářilo Ok, nyní se problémy s ABS opět ozvaly. Někdy se mi trvale rozsvítí výstraha už během probíhajícího testu při startu motorky , jindy ujedu třeba i 50 km, než ABS přestane fungovat, někdy stačí první šlápnutí na brzdu. Kapaliny mám podle mě dost, baterka je nová, nechce se mi věřit, že by se opět sekaly uhlíky. Co si budeme povídat, jezdit se s tím dá, ale jelikož mi vadí, že mám něco co nefunguje, jsem z každé jízdy, kdy na mě začne svítit Brake failure, dost otrávený. Už se mi samotnému nechce jít opět do demontáže ABS modulátoru a následné rozborky motorku, kdy výsledek je v mém podání evidentně nejistý....
Dokázal by jste mi někdo poradit? Pomoci? Ideálně asi diagnostika někde poblíž Klatov, Plzně? Nebo co bych ještě měl zkusit prověřit? Sám už jsem v koncích a na motorku pomalu začínám "za odměnu" odkládat nepotřebné věci
A zkoušel jsi ty mikrospínače, jak psal o pár příspěvků výše Tonda? Mně podobné potíže dělal ten na přední brzdě. Byl špatně nastaven a občas zůstal sepnutý...
Born To Lose. Live To Win.
Spínače jsem po pravdě nezkoušel, zkusím, ale moc se mi to nezdá, protože někdy chcípám aniž by mi ABS hlásilo chybu a po nastartování chyba je. Teda někdy je, někdy až po ujetí x km. Ještě se možná blbě zeptám, ty spínače jsou například slyšet že cvakají? Nebo jak zjistím, jestli fungují správně?
petrvotipka napsal:
Spínače jsem po pravdě nezkoušel, zkusím, ale moc se mi to nezdá, protože někdy chcípám aniž by mi ABS hlásilo chybu a po nastartování chyba je. Teda někdy je, někdy až po ujetí x km. Ještě se možná blbě zeptám, ty spínače jsou například slyšet že cvakají? Nebo jak zjistím, jestli fungují správně?
U iABS2 uz jsou tlakove spinace primo zabudovane v modulatoru.Podle symptomu jak to popisujes by to mohlo zpsobovat i vadne cidlo,zkontroluj predni cidlo jestli kabel neni prodreny od kotouce.Idealne by jsi to mel napichnout na diagnostiku,mrknout co je tam za chybu a od toho se odpichnout.Kdyz jsi delal ten motor pumpy,udelal jsi to poradne,neprasklo ti tam nic?Kdyz jsi stahoval lozisko,neposunul se komutator vuci hrideli?
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
U iABS2 uz jsou tlakove spinace primo zabudovane v modulatoru.Podle symptomu jak to popisujes by to mohlo zpsobovat i vadne cidlo,zkontroluj predni cidlo jestli kabel neni prodreny od kotouce.Idealne by jsi to mel napichnout na diagnostiku,mrknout co je tam za chybu a od toho se odpichnout.Kdyz jsi delal ten motor pumpy,udelal jsi to poradne,neprasklo ti tam nic?Kdyz jsi stahoval lozisko,neposunul se komutator vuci hrideli?[/quote]
Na kablík od čidla taky mrknu. Když jsem dělal ten motor, tak jsem si snad dával dost bacha na to co popisuješ. Dokonce abych neponičil komutátor, tak jsem raději záměrně zničil ložisko a pak dal nový, protože se pod něj kvůli malé mezeře ničím nedostaneš a tudíž jde blbě stáhnout.
Pokud dnes nezjistím problém u spínačů (jestli je tam vůbec mám) a nebo u kablíku, neměl by jste někdo možnost té diagnostiky? řekněme do cca 60-80 km od Horažďovic
Tak spínače u brzd nemám, pravděpodobně jsou tedy už v ABS modulu. Kablík od čidla předního i zadního kola je v pořádku. Co jsem včera ještě pozoroval, tak : otočím klíčkem, proběhne test a ABS bliká (to je známka toho, že je vše OK ) aniž bych nastartoval promačkám brzdy a ABS kontrolka se rozsvítí trvale (problém). Vypnu klíček, zapnu klíček, ABS stále pořád svítí (problém). Vezmu hliníkovou tyčku + kladivo a lehce poklepám na motůrek ABS, zapnu klíček, ABS bliká = je OK, nastartuji, rozjedu se (stále vše OK, ABS zhasne ) šlápnu na brzdu a ABS se trvale rozsvítí. Chcípnu poklepu motůrek a vše se opakuje (po rozjetí a sešlápnutí brzd se zobrazí chyba ABS ) . Tyhle symptomy mi ukazují na uhlíky, ale říkám si, nejsem ****, vždyť jsem je uvolnil dostatečně. Dokonce jsem je trošku z boků opiloval, aby běhaly volněji. Rok to fungovalo bez problémů.
Co teď? zase to rozebírat se mi moc nechce, páč netuším co jiného by jsem s tím udělal. Stříknout do motůrku nějaký sprej, aby se eventuelně uhlíky promázly a lépe dosedaly? To by šlo provést těmi otvory, které jsem musel vyvrtat při demontáži. Nebo může být problém někde jinde než u uhlíků?