..jo jo, toto téma tady chybělo ...už jsem se bál, že se nikdo nezeptá
...třeba na motorkářích.cz ti na téma zazimování vyjede několik desítek diskuzí, to si počteš
...nic ve zlém, ale máš bramboru "první rok, tedy tři měsíce! venku pálí slunko a ty chceš zimovat? ...to tě to moc nechytlo
...jezdi dokud to jde ...pak tedy pokud napadne snih doplň nádrž a třeba vem baterku do tepla ...na ostatní parádičky se vykašli, stejně to za pár týdnů budeš chtít projet ...i v lednu můžou být suché cesty a teploty dost nad nulou
dobře že si to zde nakousl,já zazimovávám každey rok,vždy 31,12 a odzimovávám 01,01,maximálně 02,01,páč su někdy po oslavje novýho roku mrtvej dva dni
minulej rok sem jel s cyrilem na štedrý den vyjížďku a to bylo -4 st.najeto krásných 70 km,pak zas bylo normálně teplo a jezdilo se dál o106
Upravil bystricke dne 05.11.2008 23:36
prezi napsal:
..jo jo, toto téma tady chybělo ...už jsem se bál, že se nikdo nezeptá
...třeba na motorkářích.cz ti na téma zazimování vyjede několik desítek diskuzí, to si počteš
...nic ve zlém, ale máš bramboru "první rok, tedy tři měsíce! venku pálí slunko a ty chceš zimovat? ...to tě to moc nechytlo
...jezdi dokud to jde ...pak tedy pokud napadne snih doplň nádrž a třeba vem baterku do tepla ...na ostatní parádičky se vykašli, stejně to za pár týdnů budeš chtít projet ...i v lednu můžou být suché cesty a teploty dost nad nulou
zrovna dnes jsme to probirali u K4... problem je SUL.
Ja taky budu jezdit pres zimu, ale se skutrem, ne s GSem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na toto téma tady toho bylo řečeno dost. Našel jsem hned dvě fora na první pokus. Jinak nejlepší zazimování je jezdit. No a o BMW všude píšou (a vyzkoušeno na vlastní kůži), že to je jedna z hodně málo motorek který navadí zima a sůl. Je fakt, že o 800 GS jsem to ještě nečet.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Na toto téma tady toho bylo řečeno dost. Našel jsem hned dvě fora na první pokus. Jinak nejlepší zazimování je jezdit. No a o BMW všude píšou (a vyzkoušeno na vlastní kůži), že to je jedna z hodně málo motorek který navadí zima a sůl. Je fakt, že o 800 GS jsem to ještě nečet.
Myslíš, že to platí i o dvanáctce? Já mám pocit, že tohle skončilo v 90. letech...
Cycli napsal:
Na toto téma tady toho bylo řečeno dost. Našel jsem hned dvě fora na první pokus. Jinak nejlepší zazimování je jezdit. No a o BMW všude píšou (a vyzkoušeno na vlastní kůži), že to je jedna z hodně málo motorek který navadí zima a sůl. Je fakt, že o 800 GS jsem to ještě nečet.
zeptej se Boba...
...hele nemysli si, ja nejsem priznivcem zimovani.
Fakt ale je, ze spina ze silnice (v zime se soli) prolelejza durch celou motorkou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
taky jsem pred 5lety když jsem si privez mou 1100gs jezdil furt i ve válnici v zozbredlejch srsčkách a podobný zimní slotě ale na jaře jsem se divil jaký mám na motoru hnusný mapi po soli a dotet tam sou už mín ale sou mám černě lakovanej motor tak mám na něm holt hnusný mapy jinak nějak vzláštně nezazimivávám,jen vindám baterku a pred zimou umeju a napastuju a
přehodim véééééélkym hadrem
Já rozhodně nemyslel, že ji vrazím někam na koberec a budu se na ni chodit do dubnea jen koukat. Naopak-mám před kanceláří nový lodní kontejner, ve kterém spí napíchnutá na udržovačku. Hadry mám v kanclu na věšáku a naštěstí tu již vyšší šarže nesedí, takže - když se udělá +- dobře, nemám problém na ni v poledne skočit! Nicméně, nemám zimní gumy, takže potřebuji sucho a při pohledu z okna...... A jako na potvoru, jsem včera nemohl,protože jsem odpoledne hlídal sviště a drahá polovička mi zakázala pro něj v TOPcase vyříznout otvor na hlavu, aby mohla brrmm se mnou.
Já jezdím s 1100 i v zimě v soli a je pravda že mám od soli docela volezlý ráfky,ale jinak všechno ostatní je OK.
Zimování je podle mě blbost,protože půl roku nejezdit je podle mě škoda.I v zimě je spousta krásných dní na ježdění.Je pravda že ne nikam daleko ale vždycky říkám že se jdu vyjezdit z toho nejhoršího.
já osobně silniční motorky zazimovávám a poctivě.....na ježdění přes zimu používám KTM, ale čistě mimo silnici, sůl je vážně prevít a na to mám své hračky příliš rád...ono stačí při letních cestách zabloudi někam na pobřeží a po návratu prohlídnout kontakty a podobně...je to na nich zná
Nejak na zazimovani s GS nemam cas. Nejak ty sezony prestaly koncit.
Ale jo, kdyz napadne snih, poradne tu mrchu vyblejskam, aby vypadala porad jako nova - neverim totiz, ze orezla pulka motorky z roku 2006 je nutnosti.
Jak snih sleze, vyrazim a nic me nezastavi. Chce to ale od ty soli umejt hned, ne az dalsi zimu
A zatim je to uspesny, motorka je porad jako nova
Zadny vyndavani baterky, zadnej stres. Jestli odejde za 4 roky a ne za 5, tak do ni tech par stovek vrazim o rok driv no..
WD40? Já osobně motorky vždycky na zimu pečlivě přeleštím a potom komplet nastříkám Silkalem (olej na bázi siliconu) a opět lehce přeleštím....(a hlavně pozor na kotouče)....
Ja WD40 nepouzivam protoze zere gumu. Od doby co mi to sezralo tesneni (na necem jinem nez motorce) tak pouzivam jak pise vjetr oleje pouze na silikonove bazi
3/6 Marines SEMPER FI
Sem to smazal.Ty hned za vsim vidis riti.Ja myslim,ze se to nechalo vzit jako vtip.Tak promin.
A jeden vtip o marinakach:
Potká vojak marinaka na zachode.Marinak odchazi a vojak na nej volá:
Nas na vojne ucili,umyt si po chcani ruce!
A marinak odpovi:
Nas zase u mariny ucili nechcat si na ruce!
Tim snad zlou krev neudelam.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!