Ahoj,řeším jak udělat přední světlo na 1150 trošku použitelné..s obyčejnejma žárovkama nic moc,tak jsem koupil osram myslím cool blue a s dálkovým světlem nemám problém.ale to potkávací stojí úplně za prd pořád.Máte někdo zkušenosti s xenonama? Nebo jsem na ebay našel celé nové přední světlo,neoriginální ale homologované s xenonem...jenže za 500€.. Řešil už to někdo??
per aspera ad astra
S origo svetlom na 1150 ist v noci viac ako 70 je pre mna o zivot. Dal som hmlovky SW-Motech, nejaku chvilku som sa vyhral s nastavenim vysky (aby auta neblikali) a mozem povedat, ze som spokojny.
Nevyhoda je, ze svetla nemaju lom/hranu ako stretavacky, takze tabule predo mnou ma oslepuju.
Nie je to najlepsie riesenie jazdit v noci na hmlovkach, ale auta oproti neblikaju a konecne vidim pred seba
Taky jsem to resil pridavnymi mlhovkami, svitim s nimi ve dne v noci. Ve dne me je dobre videt a v noci to osviti pekne sirokou oblast pred motorkou.
Upravil alesvagner dne 01.06.2015 09:53
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Mám přídavná světla, ale je zajímavé, jak nároky lidí rostou. Kdysi se to samé řešilo u 1100GS, jedni tvrdili, že svítí jako náklaďák, ale jiným to nestačilo. Přišla 1150GS a jedna z vychvalovaných věcí byla světla, prý o moc lepší než u 1100GS. A teď tu padne otázka "..co dělat aby bylo světlo použitelné...".
Dle mě svítí 11ka o kotel lépe jak 1150, to je nesrovnatelné. Já to řešil tak že jsem tam strčil xenon a nějakou homologaci neřeším. Světelný kužel je stále stejný takže si to poládím ať nikono neoslňuji příliš a na stk to nekontrolují. Svítí to o dost lépe, ale přídavná světla jsou téměř nutnost...:-)
Přídavný xenon + mlhovka. Jednou zkusíš xenon a těžko se zvyká bez něj. Mám a používám od roku 2003... Kolega měl vyměněný xenon v dálkové parabole a přídavný je praktičtější - podle mě i líp svítí, každopádně je to světlo navíc a když něco, tak máš pořád to sériové dálkové.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Xenon je přídavné dálkové světlo a MUSÍ se zapojit tak, aby svítil s dálkovým. Může mít samostatný vypínač ale nesmí jít rozsvíit nezávisle na dálkovém.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
O xenonech jsem ted nekde cetl,ze je to co se vyvoje a pokroku týče slepá cesta.
Když mi v noci špatně svítila 1100gs,tak jsem to řešil tak,že jsem sundal ze světla ochrannou mřížku od TT a světlo jsem umyl.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis - a co není slepá ulička, záleží jen na délce sledovaného období. Něco zanikne hned po svém vzniku, něco vydrží déle, ale zanikne taky, snad jen kolo a pár věcí se zatím ukazuje, že nebyly slepou uličkou. Vždycky přijde něco nového. Laser nahradí Xenon, elektrika spalovací motor (ti spolu ale už o prvenství bojovali před více než 100 lety), o kterém je už dlouho jasné, že je slepou uličkou.
Mám 1150GSA, špinavé světlo, před ním mřížku, nosím brýle, blbě vidím na dálku, jsem šeroslepý, mám přídavná světla a rozsvítil jsem je jen třikrát, spíš z frajeřiny, aby lidi čuměli co to mám za parník. Jestli vy to moc neprožíváte...
Jezdím na 1100GS, standartní světlo z autobusu, obyčejnou žárovku, v noci najeto mrak km a nikdy jsem necítil potřebu dávat přídavná světla. Na dálnici si to chce trošku zvykat, tam se ale ztácí každé světla, ale jinak i v lese cajk.
Ale veřím, že moderní uživatel, zvyklý na celodenního čumění do monitorů pod světly trubic si zvykl na naprosto jiný standart a i běžné denní světlo z okna je pro něj v místnosti nedostatečné, tak si musí přisvítit kancl. V noci je tolik světla, že nejsou vidět hvězdy a nemusíš v bytě rozsvěcet, pokud nechceš číst drobné písmo novin.... Pak není divu, že v noci na motorce si připadají něktěří oslepeni.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Pánové, a řešili jste třeba stav parabol a čistotu čoček v reflektoru? Já jsem to řešil kdysi na autech, tenkrát to byly čočkové světlomety na BMW e30 a e34, kde byly hodně podobně vypadající reflektory jako jsou na R1150GS. Existovaly 3 varianty od výrobců Bosch, ty měly kovové chromované paraboly, a pak Helly, které měly plastové paraboly s napařeným hliníkem. Hádejte, jak vypadaly plastové Helly po 10ti letech provozu? Vypálené fleky nad žárovkou, místo lesku mat.... V každém případě všechna světla se nechala rozebrat a vyčistit. Čočky s nánosem mlhoviny a vnitřky krycích skel se dají vyleštit stejně jako kovové paraboly mikrovláknovou utěrkou. Když si vezmete, kolik přechodů stojí světlu od žárovky v cestě, tak rozhodně má smysl se vyčištěním zabývat, ale především výměnou vypálené, nebo matné paraboly. To je to, oč tu běží, a né o typ žárovky.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
to melizoy: spatnou parobolu neni potreba menit, pan Vyslouzil v Praze 777123500 ti ji nove pohlinikuje, je to teda trosku drazsi, jedna parabola tak 800-1200 podle velikosti, ale stoji to za to, delal jsem jich u nej uz asi 10 a muzu vrele doporucit, zacne svitit i jawa
Je zima tak jsem sundal světlo a vymordoval kus plastu co mě rachtal v parabole.Ale aby jsem se k němu dostal musel jsem sundat přírubu na žárovku..A teď..nevíte někdo čím to přilepit zpátky??Držel to tam nějakej černej silikon ale nevím jakej použít..bude se to tam dost hřát..
kubas přiložený následující obrázek: