Mel jsem M-6336 se sajdou, to uz byl OHV... ..no.. ..zajimavy stroj to byl, ale na nejaky velký ježdění moc ne... ..fur bylo něco vysypany...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Nevim, jezdil jsem na hnanym a neměl jsem s tim problém a známej co s nim jezdim na elefanty, by Ti ukázal jak se s hnanym zatáčí - bere všechny zatáčky a kulaťáky smykem Jen teda letos nedojel, protože se mu pokakal motor. I když na normální ježdění asi hnanou side netřeba. Mě na tom strašně baví ta zpátečka - není nad to zacouvat do garáže. Já jsem o rusákovi taky přemejšlel, ale stavim radši jawku, protože je to jednodušší, kdekoliv si jí opravim a s kotoučem to fakt brzdí. Nicméně pošilhávám pořád po R 65 nebo R 80 a k tomu velorex 562. Tak snad jednou.. Jinak když Ural, tak ten novej - to je pecka - koutouče, vstřikování, palivový mapy, ale cena je brutální.
Upravil MALI dne 15.09.2016 22:23
..to jo. Nový Uraly jsou kvalitou zasadne jinde. Cenou taky. Ty puvodni ruský maji zoufalou a jeste kolisajici kvalitu použitých dílů - ozubená kola, ložiska, kliky, ojnice.... zlomil jsem nad tim kramem nakonec hůl.. Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Je tu prosím odborník na tyhle ruské stroje? Kamarád dostal nabídku na krásně zrenovovanou M-72, údajně z 50. let, ale není si jistý, zda byla renovace provedena správně, tj. aby motorka odpovídala originálu. Třeba zda nejsou použité věci ze starších, novějších či jiných typů atd...
Ivan napsal:
Je tu prosím odborník na tyhle ruské stroje? Kamarád dostal nabídku na krásně zrenovovanou M-72, údajně z 50. let, ale není si jistý, zda byla renovace provedena správně, tj. aby motorka odpovídala originálu. Třeba zda nejsou použité věci ze starších, novějších či jiných typů atd...
Seriovej kus to nedá. Ale když si s tím pohraješ tak za relativně minimum úprav je ta brodivost velká. Svého času si s tím chlapci od Uralů hodně hráli. Teď nevím poněkud jsem "...Zoranžověl..." -¨)) Tak nemám už takovej přehled.
Ale postupně se to systémem pokusů a omylů zlepšovalo -))