Zdravím vsechny,řeším menší problém na moji 1100gs,kdyz jedu cestovní rychlostí a najednou vypnu uplne plyn,a kdyz motorka zacne zpomalovat v jedné chvilce ucítím docela velké trhnutí,pak uz motorka zacne normalne zpomalovat,je to docela neprijemné,nenapadá vás na co kouknout? A jeste mam docela problém s bočním stojanem,motorka na nem strasne moc leží,díval sem se jestli neni neco ohlé vse jsem podotahoval ale porad je sklon motorky moc velký,je to normalní u 1100gs? díky moc Pavel
Tohle vypadá na nějaký problém v převodech.Tipoval bych to na kardan.Nebo se chystá to co se stalo mé maličkosti:
pavelgs přiložený následující obrázek:
..a protikus: PS:Hele néé že bych chtěl rýpat,ale nechtěl bys si pozměnit nick?Mohlo by to být pro někoho matoucí.
pavelgs přiložený následující obrázek:
ajaja tak to si mi neudelal radost,ale myslim ze kdyby to bylo tim kardanem,tak by se to projevovalo i jinak ne? me spis napadá že to ma neco společneho se zapalovaním nebo vštrikovaním,tobe se to projevovalo jenom tim cuknutim pri brzdeni motorem? JJ ten nick sorry
Mana GS napsal:
ajaja tak to si mi neudelal radost,ale myslim ze kdyby to bylo tim kardanem,tak by se to projevovalo i jinak ne? me spis napadá že to ma neco společneho se zapalovaním nebo vštrikovaním,tobe se to projevovalo jenom tim cuknutim pri brzdeni motorem? JJ ten nick sorry
Nerad bych tě strašil,ale člověk má být připravený i na nejhorší .Takhle podle písmenek těžko radit,ale zkusil bych zařadit kvalt a trhnout zadním kolem dozadu (myslím jako proti směru obvyklého otáčení) jestli se něco neprojeví.Spíš by ti poradili místní mechanici,já su jen laik.
Když se chystal ten průser na mé motorce, projevovalo se to spíš horším vypínáním spojky při rychlém odřazování,ale když jsem si zpětně zalovil v paměti,tak i tím lehkým cuknutím při ubrání.Nepřikládal jsem tomu velkou váhu a omlouval to tím,že to je prostě kardan a ten nepruží jako řetěz.Že to byla chyba jsem poznal až později.
Mana GS napsal:
ajaja tak to si mi neudelal radost,ale myslim ze kdyby to bylo tim kardanem,tak by se to projevovalo i jinak ne? me spis napadá že to ma neco společneho se zapalovaním nebo vštrikovaním,tobe se to projevovalo jenom tim cuknutim pri brzdeni motorem? JJ ten nick sorry
Nerad bych tě strašil,ale člověk má být připravený i na nejhorší .Takhle podle písmenek těžko radit,ale zkusil bych zařadit kvalt a trhnout zadním kolem dozadu (myslím jako proti směru obvyklého otáčení) jestli se něco neprojeví.Spíš by ti poradili místní mechanici,já su jen laik.
Když se chystal ten průser na mé motorce, projevovalo se to spíš horším vypínáním spojky při rychlém odřazování,ale když jsem si zpětně zalovil v paměti,tak i tím lehkým cuknutím při ubrání.Nepřikládal jsem tomu velkou váhu a omlouval to tím,že to je prostě kardan a ten nepruží jako řetěz.Že to byla chyba jsem poznal až později.
Bylo to jen pri ubrani, nebo se ozyvalo lehke cvaknuti i pri pridani plynu? Kazdopadne se toto cvaknuti ozve hned po ubrani a hned po pridani, pak uz ne.. Bawora mam chvili, tak si zvykam na ruzne rachtani a tak
Upravil nForger dne 22.02.2009 12:38
Zdravim všechny.
Můžete mi poradit mam 1100 Gs a ma trochu nepravidelnej chod. Už jsem měnil svíčky a je to pořád stejný. Zkoušel jsem i vyštelovat podtlaky a nedaří se mi. Když je poladim na volnoběh tak ve vyšších otáčkách už zase nesouhlasí a naopak. Help!
Rodriguez napsal:
Zdravim všechny.
Můžete mi poradit mam 1100 Gs a ma trochu nepravidelnej chod. Už jsem měnil svíčky a je to pořád stejný. Zkoušel jsem i vyštelovat podtlaky a nedaří se mi. Když je poladim na volnoběh tak ve vyšších otáčkách už zase nesouhlasí a naopak. Help!
Asi to budeš mít rozhozené na lankách.Prohledej témata o synchronizaci a seřizování.Myslím že někde tam visel návod jak na to.Nebo servis.