nějakým motovývojem jsem došel až k tomu, že mám od víkendu v garáži 1200GS model 2007 :-) 14 dní zde postupně čtu, ale znáte to, spousta věcí Vám uteče, dokud tu motorku nemáte a nejezdíte na ní. Mám proto několik dotazů, které tu už určitě jsou 100x zodpovězené.
1) klasika padáky - chtěl bych spodní i horní. Na výběr je toho kotel, ve vláknech "mám ty od toho a pohoda", pak že něco nakonec nefunguje, něco vadí pro sundání ventilových vík, pak děsivý obrázek, jak uchycení prorazilo díru do převodovky a pro mě je to matoucí. Můžete mi prosím jasně doporučit? Mě by se líbila kombinace niže, je to samozřejmě i trochu ekonomická volba.
2) kufry boční - budu volit hliníkáče, držáky bočních kufrů ten s výřezem pro výfuk. Má tahle volba nějaká negativa, které mě teď nenapadla?
3) kufr horní - mám nahoře origo BMW plotnu a protože mi přijde nesmysl dávat 5tis za držák horního kufru a hornímu kufru myslím moc nebezpečí nehrozí, chtěl bych využít tuhle plotnu. Dá se na ni dostat asi jen origo kufr BMW, počítám. Nebo i něco dalšího?
4) tlak v pneu - 2.2 a 2.5 (P/Z) se mi zdá dost málo, ale výrobce určitě ví. Předpokládám, že dost z Vás jezdí chvíli sám, chvíli s někým, chvíli naloženej a používáte rovnou 2.5 a 2.9, je to tak? Chová se pak prázdná moto hůř? Odskakuje? Deformace z lítání po silnici )
5) mám k tomu příručku + servisku, ale nikde jsem nedohledal vyložené servisní příručku - jak co sundat, UTAHOVACÍ MOMENTY, atd. Možná jsem zmlsaný, ale třeba u KTM EXC je moment pro každý šroubek.
Určitě přidám i nějaké techničtější dotazy, ale ty byly většinou natolik specifické, že jsem si na ně jasné odpovědi dohledal.
Add 1) Sám sis trochu odpověděl - viděl jsi odstrašující příklady. Zvaž, kde budeš jezdit. Horní padák je dle mého jen váha navíc. Tomu, co uvádíš v odkazu bych moc nevěřil (osobní zkušenost nemám, jen názor). Podívej se na uchycení spodního padáku od TT a porovnej si to. A to padáky od TT nepropaguju, přestož je mám. Důležité ja také to, jestli a jaké budeš dávat protektory ventilových vík - ne všechny lze použít se všemi padáky.
Add 2) Jedině to, že kufr má výřez a není to "čistý" kvádr. Sám ho mám a nemám s tím žádný problém. Je to o preferencích každého. Osobně mi to vyhovuje víc, než jeden užší kufr.
Add 4) Jezdím většinou sám a mám nafoukáno zhruba uprostřed mezi tolerance. Nejlépe je to prostě upravit dle aktuální situce.
Je tam i odkaz na výpis dotahovacích momentů
Bo, jak píše jeden z členů, je to v Repromu, ale kdo by to furt hledal...
Upravil Suky dne 29.05.2017 13:03
Na vrchni padaky bych se vykaslal. Podle me vyhozeny penize a jak rika nade mnou-vaha navic. Pekny to taky moc neni a ADV z toho neudelas
Aktualne 1250 GSA HP
díky chlapi za odpovědi. Vím, že tu takové sekce jsou, čtu to postupně, už jsem docela daleko, ale zatím je to pro mě kvantum informací.
"All those moments will be lost in time, like tears in rain..."
Jestli řešíš kufry a padáky tak se mrkni na http://www.kufrem...kufre.html
Dělá vše od lešení po kufry, je jen na tobě co si vybereš. Klidně řekni že jsem tě poslal já třeba ti udělá lepší cenu.
Sice je to z ruky, ale já jsem s jeho prací nadmíru spokojen. Aspoň si uděláš krásnej výlet na slovač
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já mám BH a jsem spokojený a určitě jsou spokojeni i majitelé od ostatních uvedených výrobců. Myslím, že ani s jedním neuděláš chybu a jde jen o to, co ti vyhoví nejvíc.
Ahoj. Dovolím si tu nesouhlasit ohledně těch horních padaku. Položil jsem to v Albanii a utrhnul celé lešení s budikama, chladicem atd. Byt tam horní padak, byly škody daleko menší!