Ahoj prosím o radu ,poslední dobou pozoruju při studeném motoru po odstavení přes noc motorka dlouho točí než chytne a potom chcípne .Po opakovaném startu už je to lepší ale stejně mi přijde jako by spadával benzín netuším....jsou nové hadice ž nádrže ke spojkám , nové rychlospojky nový benzín filtr ,svíce najeto cca 6000km díky..
1150 gsa
Tak otáčky se sytičem jsou v poloze bez toho přetlačení pružiny Cca 1700ot .Na volnoběch bez sytič cca1000ot .Ráno jsem ještě pro jistotu vzal plnou nádrž, start večer před cestou domů opět chcíp a potom normál ...
1150 gsa
Já jsem si ted vsim spíš toho, že mi sytič možná moc nesytí když ho podržím nahoře, otáčky jsou vejš, ale on se jakoby vrátí a přijde mi, že to moc nepřidává. Každopádně start se sytičem vždycky. Jinak to jde blbě a otáčky jsou kolem 700-800 a někdy to chcípne.
Zkontroluj si nastavení lanka pod páčkou "sytiče". On to vlastně není sytič, je to separátní lanko, které vede do stejného místa, jako lanko plynové. Sytič ti tedy jenom podrží natažená plynová lanka ke škrticím klapkám. Stejně, jako by sis při startování otočil heftem.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ahoj, já jsem měl nedávno podobný problém. Nejdřív jsem si myslel, že je to baterkou, že se po zimě nějak odporoučela a i přes nabití to neutáhne. Ale pak jsem dal novou a stejný problém.
Nakonec to bylo startérem. Bylo v něm něco uvolněného. Nechal jsem ho rozebrat, vyčistit a pak znovu složit a je to už dobré.
Horší studené starty můžou bejt startér, jak píše Miliny. Mě horší starty dělala umírající cívka na twin sparku. Pak se nabízí i svíčky atd.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Vencar1150r> ja koupil novej za 1500Kc i s dopravou. Je sice polskej RNLD6RA75, ale zatim funguje. Svuj chci zrepasovat, takze na to bude cas.
Kupoval jsem ho tady:
http://www.hurtowniarozrusznikow.pl/make.asp?t=16&numer=RNLD6RA75&tecdoc=S3035&brand=RNL&nazwa=D6RA75%20RNL%20STARTER&h=1
Respektive me presmerovali na stranky sem, http://www.auto-startery.cz/P/RNLD6RA75 ale dostal jsem ho stejnou cenu jako v tom Polsku
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
ALF-gs napsal:
Prvne bych udelal komplet serizeni! Pak kontrola lanka sytice,synchro,ventily.Pokud je tohle vse ok,musi nastartovat na drc!
Pak bude chyba jinde
Pravda.
Kompletně seřídit ventily i axiál,podtlaky,lanka plynu i sytiče,vyměnit svíčky a vzduchový filtr.zkontroluj taky cívky(fajfky).
Za studena ani za tepla se při startu plyn nepřidává.
Při studeném startu vytáheš páčku sytiče na doraz a držíš,pravou rukou zmáčkneš tlačítko start po nastartování pustíš páčku sytiče do polohy jedna a necháš motor na chvíli běžet ve vyších otáčkách a po chvilce se začnou otáčky trochu zvedat tak zaklapneš páčku sytiče do polohy 0-otáčky by měly být cca1100-1150 za min.
Vyjíždíš.