Ahoj všem...při cestě po Slovensku se mi začal ozývat z přední části motorky nepříjemný cinkavý zvuk při přejíždějí nerovností..něco jako když cinkáte klíčema nebo pokličkama o sebe...Prošel jsem vše ale nic uvolněného nikde nebylo..Nemáte někdo tip co by to mohlo být?
Děkuji
Zkus chytnout za kotouc a hybnout s nim smerem dopredu a dozadu, mohli by to byt vymackane ty hribky co drzi kotouc (kdyz se oddelaji maji plosky) nebo praskle podlozky co delaji plovaci kotouc (nekdy jsou ty podlozky dokonce uplne ztracene) a to s tim zase hybes dostran.
Prave ze pri brzdeni to nebude delat nic protoze desky a trmen ten kotouc "podrzi" a vule "zmizi" a jakmile brzdu pustis a pojedes dal bude to zase cinka, staci kdyz to dela na jednom kotouci, musis tedy zkusit tu vuli na obou kotoucich a na jednom bude vetsi...
Zkus nejdřív ty kotouče.. Ocelový kotouč se časem zabrousí do hliníkových pilířku, které ho nesou, pružiny ho už neudrží tak jako dřív a začne zvonit.. Navíc mohou být ty "hříbky" které kotouč stahují proti pilířkům středu kola od kotouče oťukané.. Udělej si na nich značky, povol a pootoč je o 90°, třeba to cinkání přestane..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
jestli je to tim, zjistis, kdyz budes pri prejizdeni nerovnosti drzet zmacknutou brzdu
jo a 2-3mm je sakra hodne.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Mně na 1100 GS něco cinkalo z přední části jako prázdný lahváč.. Vidle netekly, vše OK, nicméně jsem udělal rozborku a zborku s výměnou oleje, gufer, prachovek, ložisek v předním kole a nového tlumiče.. už to necinká.. myslím že to mohlo být buď:
1) takové pouzdro ve vidlích jezdí nahoru a dolu a při tom cinká, mám teorii, že nejezdí, když jsou vidle správně jak bylo řešeno v jiném tématu, jsem toho názoru že to jednou za čas chce prostě "odvzdušnit" a poutahovat..
2) i když sem ho utahoval asi 10x v domění, že to dělá on, asi to nedělal, těžko říct, ale i když mám origo padáky, to přidělání padáků je fakt o síle.. může bouchat kdekoliv zespoda nebo i samotná tyč která je spojuje, něco se nedotáhne a je to hned..
Podle mýho to bude ale 1), pokud jsi před dovčou na SK nedolejval olej a nesundaval padáky..
Je to podle mne jednoznačně vůli na kotouči (kotoučích). Jsou vymačkány ty podložky/pouzdra, které jsou jsou mezi šroubem a kotoučem. Na brzdící funkci to vliv nemá, ale je to nepříjemné. Dá se to jednoznačně ověřit tím, že pokud se ten zvuk opět při přejíždění nerovností nerovnosti ozve a zmizí při jen mírném přibrždění přední brzdou, třeba na velkých dlažebních kostkách.