Zdar, o vikendu jsem serizoval vule na sacich ventilech. Od te doby jsem najel asi 300km. Vcera jsem tankoval plnou a prepadovou hadickou mi trochu vyteklo. Dnes mi zacal chcat olej pres sroub napinaku. Rikal jsem si, ze to asi bude tesnicim krouzkem, ktery jsem po opetovne instalaci napinaku nevymenil. Kdyz jsem, ale kontroloval olej, nestacil jsem se divit. Bylo ho tam hodne nad horni ryskou (vzdy ho tam davam 2.3l a hladina byva mezi ryskami). Navic mi prijde, ze smrdi po benzinu. Motorka tahne dobre i startuje dobre, takze nepredpokladam, ze by motor ztratil kompresi.
Je mozny, ze by to mohlo byt regulatorem tlaku paliva? Palivovej filtr s regulatorem je zrejme puvodni, a jestli motorka nebyla stocena, tak by mel mit namotano 50k.
Na hlavní dotaz neumím odpovědět, ale ten palivový filtr by to chtělo vyměnit.
Já ho měnil po 10 000 km a šel z něho hrozný humus.
a není potřeba pořizovat drahý originál. Stejný (hodně podobný-zaměnitelný) se používá ve Škodě Rumstr.
Někde tady ve forech je objednací číslo i způsob jednoduché úpravy.
Jezdím mnoho let, ale málo km.
U BMW jsem to nikdy neslysel, ale mel jsem stejny problem na scooteru Piaggio s motorem 500cc. Problem byl kdyz jsem za to vzal jeste pred tim, nez se poradne prohral. Byly tam palivovy mapy, ktery tam nejspis cpali spatny pomer benzinu a vzduchu a tak se to dalo ovlivnit prehranim palivovy mapy. A pak se to dalo jeste zlepsit vymenou termostatu, ktery oteviral pri jine teplote.
Ale jak jsem rekl u BMW o tomto slysim poprve. SIce mi taky trochu smrdel olej po benzinu ale od vymeny k vymene se hladina na F650gs nemenila.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Muže prokapavat vstrik, a nasledne přes kroužky se dostane benzin do oleje, ale viděl jsem to jen jednou na nějaký vylitany hujdě, už ani nevím co to bylo, pomohlo prohnani vstriku v ultrazvukové čističce.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tak jsem dal vstriky na diagnostiku a neprotykaj. Podle strycka googla se nekomu tenhle problem stal, kdyz natankoval moc benzinu, coz vzhledem k existenci prepadu a regulatoru tlaku paliva, mi neprijde jako mozna pricina .
Na svickach je najeto asi 8 tisic. Motorka jela i startovala bez problemu, takze spatne spalovani se mi taky nezda.
Upravil crinos dne 07.05.2018 12:45
Mě se stalo také že jsem měl benzin v oleji ale po tom co motorka byla chvilku vzhůru nohama po pádu ze stráně. Ptal jsem se také zde i jinde jak se tam dostal a nikdo neporadil.
vymenil jsem palivovej filtr, vymenil olej, tak uvidime. po 100km z oleje benzin citit neni. Pri te smule se mi jeste behem jizdy udelala louze na sus plechu. Zrejme pri te smule mi nekde prasklo tesneni ve spodni casti motoru, kdyz se olej snazil dostat ven.
Predtim nez jsi serizoval ventili motorka jela dobre a olej nepribejval? Pokud tyhle problemy zacali az po tvem zasahu, hledal bych chybu ve spatne zaponene nejake hadici. Jak tu padlo, nedal jsi prepad jinam nez byl?
Nahdar_Vebb:
kdyby jen rosil..musim to nejdriv umejt a pak zjistim odkud to caka.
Drfik:
Krom toho, ze pred serizenim ventilu jsem z motorky nevytahnul vic nez 150, jela bez problemu. Ta snizena maximalka byla zrejeme zpusobena, velkyma vulema na sacich ventilech. Po serizeni to bylo ok. S hadicema jsem do diagnostiky vstriku a vymeny palivovyho filtru vubec nemanipuloval.
Upravil crinos dne 13.05.2018 20:15