Zdravím Vás. edávno jsem si dopřál r1100r, a zatím plní všechna očekávání až na mrtvou baterku (což jednoduše, bohužel ne levně vyřeším;-) a což je pro mě větší problém klepající kladkou na pravém vstřiku.
Chtěl bych se zeptat stalo-li se to tu někomu, a jak to řešil.
Je to takové trvalé klepání, občas víc, občas míň. Nechtěl jsem to sundavat, zaregistroval jsem to o víkendu. Ničemu to neškodí (zatím, ale mám za to že co se klepe to se vyklepe) no a kazí mi to dojem:-(
Předem díky za jakoukoliv radu.
Rád bych se informoval, dřív, než to vyndám a rozdělám.
Díky.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Kladka nebo klapka?
Cvakání klapky neřeš, jsou jako starej Mercedes, cvaká to a ještě to bude cvakat půl milinu kilometrů, než to prodáš
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
když přimáčkneš kladku tak to přestane?
mám taky R1100R a pravej vstřik taky trochu zvoní, ne moc, na R1150 GSA mi zvonil podstatně víc než mi v Carservisu povolili lanovody
nedávno tu byl ceník ND z Autecu a měli tam ve slevě za 50% i vstřiky na R1100 ty novější (po '97), nic jinýho s tím neuděláš, aspoň jsem zatím o jiným řešení neslyšel
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
když přimáčkneš kladku tak to přestane?
mám taky R1100R a pravej vstřik taky trochu zvoní, ne moc, na R1150 GSA mi zvonil podstatně víc než mi v Carservisu povolili lanovody
nedávno tu byl ceník ND z Autecu a měli tam ve slevě za 50% i vstřiky na R1100 ty novější (po '97), nic jinýho s tím neuděláš, aspoň jsem zatím o jiným řešení neslyšel
Takže nechat být, či jak zní tvá konkrétní rada?
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
pokud klepe kladka pri volnobehu a ulozeni je ok tak je pravdepodobne, ze je otevrena vic nez ma byt. muze to byt moc vytocenym vymezovacim sroubem bowdenu nebo ujetym dorazem klapky. zkus povolit vymezovak bowdenu (ale budes pak muset udelat synchro) a pokud to nepomuze zmer merkou otevreni klapky - melo by byt 0.05mm.
Upravil turby dne 21.04.2009 09:18
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Jáááá,bech do teho zbitečně nemr, pardón - nezasahoval. Počkej až bude slet gs a poslechni co to dělá kolegom,uvidíš že to máš eště dobrí
Kupredu spatki ni krok...
MotoPaja napsal:
když přimáčkneš kladku tak to přestane?
mám taky R1100R a pravej vstřik taky trochu zvoní, ne moc, na R1150 GSA mi zvonil podstatně víc než mi v Carservisu povolili lanovody
nedávno tu byl ceník ND z Autecu a měli tam ve slevě za 50% i vstřiky na R1100 ty novější (po '97), nic jinýho s tím neuděláš, aspoň jsem zatím o jiným řešení neslyšel
Takže nechat být, či jak zní tvá konkrétní rada?
moje rada žádná není, mám GS chvilku, ale všichni (včetně servisů) říkají "neposlouchejte to a jestli vám to vadí kupte si novej vstřik" můžeš zkusit to seřizení lanovodů, ale nevím, mě sice přišlo, že mi nesedí obě kladky stejně na dorazech, ale teď když mi povolili ty lanka, tak zase nedobře funguje sytič
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
ty bowdeny se musi povolit jen tak aby klapky bezpecne dosedali na dorazy. ne vice a ne mene. kdyz to povolis vice tak ti pak zase nezabira sytic.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
turby napsal:
ty bowdeny se musi povolit jen tak aby klapky bezpecne dosedali na dorazy. ne vice a ne mene. kdyz to povolis vice tak ti pak zase nezabira sytic.
to já ne, to pan Žlábek , no uvidíme až bude něco na měření podtlaků tak to možná trochu přešteluju, přece jen bez sytiče to je trochu na pytel
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
zkus trochu nasponovat bowden od sytice. trochu to muze pomoct.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
tak zatím díky za rady pánové a dámy, vlítnu na to jak bude čas a pak dodám info
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM