Zdravím vás,mám čerstvě r1100gs a při přidání plnyho plynu (třeba na čtverku) to začne strašně jakoby střilet kdesi podemnou z motoru.Výkon to asi neztrácí ale nevim páč musim vždycky raději ubrat a pak je to ok.Myslel sem třeba že je foukly těsněni mezi hlavama a svodama ale neni to tam vubec očouzeny. Děkuji za každý příspěvek.
Ahoj, presne stejny problem jsem resil ted v sobotu. Nechal jsem si poradit od expertu - Tondy, a ten me ujistil, ze to neni nic vazneho, jenom jsem nekde natankoval benal s nizsim oktanovym cislem. Mel jsem zrovna prazdnou nadrz, tak jsem natankoval na shellu, abych mel jistotu ze to bude kvaalitni a rachtani zmizelo. Tonda mozna napise vic.
David - Brno, 1150 GS.
David_BO napsal:
Ahoj, presne stejny problem jsem resil ted v sobotu. Nechal jsem si poradit od expertu - Tondy, a ten me ujistil, ze to neni nic vazneho, jenom jsem nekde natankoval benal s nizsim oktanovym cislem. Mel jsem zrovna prazdnou nadrz, tak jsem natankoval na shellu, abych mel jistotu ze to bude kvaalitni a rachtani zmizelo. Tonda mozna napise vic.
Na Shellu v Čechách a kvalitní palivo? Das passt nicht.
...já osobně Shellu taky moc nevěřím, osvědčila se ně naše Benzina, když není poruce plnotučný benzin, tak beru tak na 100km a hned jak to jde ho někde natankuji, za celý loňský rok se mně to klepání neozvalo při tomto režimu.
Detonace se někdy projeví taky takovým nepříjemným zvukem při startu rozpáleného motoru, detonuje palivo, které se samovznítí v nepravý čas, pokud motorka stojí déle a vychladne, tak se to neoběvuje. Je to nepříjemný kovový zvuk při startu, nejprve jsem z toho byl dost vedle, všichni se leknou komu že se to rozskočil motor...
Jak psal Remus.
Tankuju 95tku všude možně vč. jezeďáckejch pupm a vzahraničí i palivo typu Noname (jednou jsem natankoval i 6tku samořeznej šroub ) a nikdy jsem neměl problém s divnejma zvukama..... asi jsem hluchej nebo to 1100 bez výkonu a komprese neřeší a spálí vše bez potíží.
Upravil Hrabe_X dne 15.04.2009 10:09
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
...ale i to je možné, nemusí být přímo bez komprese, ale jako příklad, já jsem jeden čas přidával do oleje treatment od STP, který vytěsňuje lépe, ulpívá na stěnách válce a to funguje hlavně na studené starty, kdy se olej obtížně dostává do mazaných míst a podobně a objevovalo se mně to o moc častěji než teď. Nyní používám olej LiquiMoly SAE 50 + přísada od stejné firmy na zvýšení viskozity a motor jde úplně jinak než dříve a hlavně se řinčení rozvodů při rozpáleném motoru na volnoběh posunulo na teploměru o dílek až dva výše, takže při normálních teplotách jako jsou teď, tak je motor tišší a mám z toho lepší pocit.Koupil jsem si od BMW nové hydraulické napínáky rozvodových řetězů, protože je němec inovoval, zjistili totiž, že při rozpáleném oleji tlak oleje na volnoběh nestačí na úplné napnutí řetězů, tak je vylepšili. Zatím jsem je ale nenamontoval, protože s výše uvedeným olejem a přísadou se hlučnost motoru opravdu zlepšila.
Při výměně oleje je tam naimplantuji a uvidíme.
Hrabe_X napsal:
Jak psal Remus.
Tankuju 95tku všude možně vč. jezeďáckejch pupm a vzahraničí i palivo typu Noname (jednou jsem natankoval i 6tku samořeznej šroub ) a nikdy jsem neměl problém s divnejma zvukama..... asi jsem hluchej nebo to 1100 bez výkonu a komprese neřeší a spálí vše bez potíží.
Jak píšeš "Jezeďácké pumpy" tak ty jsou právě nejlepší, tankují si tam pro svojí firmu a pro sebe, tak tam nervou různé směsi.
bmwivo napsal:
...já osobně Shellu taky moc nevěřím, osvědčila se ně naše Benzina, když není poruce plnotučný benzin, tak beru tak na 100km a hned jak to jde ho někde natankuji, za celý loňský rok se mně to klepání neozvalo při tomto režimu.
Detonace se někdy projeví taky takovým nepříjemným zvukem při startu rozpáleného motoru, detonuje palivo, které se samovznítí v nepravý čas, pokud motorka stojí déle a vychladne, tak se to neoběvuje. Je to nepříjemný kovový zvuk při startu, nejprve jsem z toho byl dost vedle, všichni se leknou komu že se to rozskočil motor...
Tak tohle jsem potreboval slyset.Ten zvuk se mi ozval jednou a nevedel jsem co to je.Tak to bylo na 99% ono.Od te doby nic.Myslim,ze by tento problem mohl mit i Becka,ktery zde v jinem vlakne resil obcasne divne bouchnuti pri startu a myslel,ze je to starterem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo vy to řešíte při startu tak to mě dělá taky ale vlákno myslím znělo jinak o startu ani řeč při prudkým přidaní plynu to myslím znělo v otáčkách nebo ne!? Je to tz. bohatá směs lidově řečeno neboli trošku posunutý potenciometr není to bohatý je to normál akorát si řídící jednotka myslí že má stříkat protože dal potenciometr příkaz ale jak je to hnutý tak to není pravda protože sací ventil není ještě uplně zavřenej vona stříkne zároven to hodí jiskru a detonace jak vy tady píšete je na světě prostě to šehne do sání dělá to myslím v určitých ot čím větši tím horší bacha na to°ať si nepodpálíš ventil!!! Já do toho leju co je zrovna u pumpy a neřeším to a tohle mi nikdy nedělalo. při startu to pochpím svým selským rozumem je to studený vůle ventilů velký tak se to taky stát může ale to je myslím normoš a s tím benzínem muže mi to tady někdo rozumě vysvětlit jak to může tohle odstranit já to totiž nechápu benzín má určitý okt. číslo to myslím chem znamená jak rychle se vznítí čím menší tím horší prohoření a obráceně tak jaký to má vliv na detonace mimo motor.Já osobně si myslím že to bude ještě horší i když na druhou stranu zase lamda vyhodnotí každopádně lepší splodiny a tím dá jinej povel řídící jednotce a tím to srovná. takže i ten benzín to asi odstraní ale co budeš dělat v zemich kde 98 a víc nemaj?
....tak toto je úplně zcestný názor, čím větší je octanové číslo, tím větší je odolnost proti samovznícení, kup si nějakou chytrou literaturu a uč se.
..a taky funkce čtyřdobého zážehového motoru Ti je taky španělskou vesnicí, protože bys nikdy nemohl tvrdit, že je možné aby vstřiknul benzín při nezavřeném sacím ventilu, to by ti ten airbox ustřelil koule.
4tyři doby motoru, jak podle tebe fungují, pokud by řídící jednotka dala takto nesmyslný pokyn, tak by ses ani nerozjel, neřkuli nenastartoval..
Co myslíš??
Upravil bmwivo dne 18.04.2009 20:37
Jasně to jsem nečekal ten nejmoudřejší si tady ty a zbytek jsou naprostý nuly ale tohle už není výměna názorů tomu se říká autoritativní přístup k věci to je zase jen o hádání a nechci to tady rozmazavat když tak se někdy stav nebo se stavím já k tobě a nějak si to vyřikáme třeba na urovni nebo ne na urovni muj tel mám v profilu ale jak tak koukám ty taky tak až budu mít cestu přes Hradec tak ti cinknu.A tohle si nějakým spusobem vyříkáme. Neříkám že jsem raketovej vědec ale od 18 jezdím tak by to mohlo znamenat že vo těch motorech taky něco vím .Mě tyhle keci prostě uražej tak jako Turbyho a víc lidí nemyslím tím kecy typu jed do BMW srervisu a atd ale kup si literaturu proč s člověka kterýho vůbec neznáš dělaš naprostý pitomce . to nechápu vždyť motorkaři jsme všichni a je jedno jestli má BMW nebo něco jinýho . jen jestli to třeba není tím že na to máš živnost a že ti berem kšefty co.? tak se tady nesmyslně vztekáš když ti někdo vidí do karet . .
...ne hochu, nejsem nejmoudřejší, ale pokud si ty a ti ostatní, jak tady píšeš, myslí To co píšeš, tak to klidně zde opustím, ne nepotřebuji se hádat, proto si nechám připomínky pro sebe, ani nevíš, jak kolikrát bojuji s tím, jestli do toho mám vstupovat, dobře, vyřešil jsi to i mně.
Ale je mně líto těch, co budou postupovat při údržbě svého motocyklu podle ,...... raději dost, mějte se.
Jo a to slovo motorkáři, víš, já si neříkám motorkář, víš proč, protože si pod tímto slovem všichti představují ty dementy na dvou kolech, co nás předjíždí zleva a zprava, nesmyslně jezdí od červené k červené na maximum a podobně, za ty já se stydím, proto jak mně někdo řekne motorkář, tak to uráží zase mě a to proto, že jsou to většinou opravdu dementi, kteří přes to, že jsou normální, tak když si navléknou přilbu, tak se z nich stává výše uvedené na silných motorkách.
Když mě někde oslovíš třeba mototuristo, nebo motocyklisto, budu rád.
Upravil bmwivo dne 18.04.2009 22:51
Dobře vpořádku tak a teď nám tady vysvětli proč detonace já totíž vůbec nevím co tím myslíš 98 benzín seženeš v zemích kde se běžně používá ,ale co takhle Rumunsko Rusko Afrika atd kde tam seženu víceokt. benzín nevím asi do těhle států nemáš v umyslu vůbec jezdit ale normal tam na GS jezděj i Hrabe X tady píše že mu to nedělá a má projeto celkem dost si myslím mě to taky nedělá a to jsem se v tom neodborně hrabal ani si to do výfuku nestřelí je tady ještě kámoš s BMW u nás a taky nic a to jezdíme a takujene normoš 95 u pumpy kde to výjde nevybírám Sheel nebo benzínu .a už vůbec tam nekupujeme přísady . Tak proč .A k tomu motorkáři mám na to podobnej názor jako ty tak jestli jsem tě tím slovem urazil tak se omlouvám i když stejně když sedneš na mašinu tak tě zbytek národa za toho dementa označí taky protože nás házej totiž do jednoho pytle.Ale s tím nic neuděláme a klidně si sem vstupuj dál já tvuj názor respektuju hadat se nechci ale tak nějak to přibliž nebo vysvětli .A né dělají to detonace a hotovo proč detonace?kde vznikají atd.Předem díky za vysvětlení
Jo a ještě něco nemusejí ti lidi postupovat podle mě nebo podle tebe nebo podle Turbyho návodu nýbrž podle sebe nikdo jim to tady přece nenutí jen tady píšeme co je možný a co né líto ti těch lidí být nemusí každej kdo se do toho pustí si to dělá na svou pěst a taky za to ponese následky a ten kdo na to nemá stejně pojede do odbornýho servisu Já jen že Turbymu to dalo asi dost schánění podkladů aby to mohl vůbec sesmolit a mě to pomohlo ta motorka jede o hromadu líp a mě to stači a taky za to Turbymu děkuju .
Přátelé, když Vás tady čtu asi mi nezbyde než sáhnout hlouběji do šrajtofle a zkusmo nalejt 98mičku a porovnat zvuk motoru - poté třeba dám Ivošovi za pravdu.
Hlavně se nekousejte kvůli ptákovinám. Myslím, že bmwivo má jako obvykle pravdu a tyhle detonace mohou vznikat - třeba jen v nějakejch otáčkách. Na druhou stranu věřím, že díky dobrejm svíčkám a nastavení motoru jsem se s tímhle problémem u své motorky nesetkal. To ale neznamená, že stejná, druhá motorka tyhle příznaky nemůže mít.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /