Včera, kdy jsem se přesouval po dálnici domů a držel jsem 180km/h(ca. 160km , tak pri sjezdu z dálnice se mi motorka zdála nějaká hlučná.
No a dnes , když jsem sundaval kufry , tak jsem čuměl...normálně z vnitřní strany výfuku díra jak hrom.
Na to, že ten vyfuk nebyl z nejlevnějších moc nevydržel...
Už se vám něco podobného někomu přihodilo?
cejsi přiložený následující obrázek:
[156.7Kb]
BMW R 1250 GS HP
Ex BMW R 1200 GS Rally DOHC
Viš jak jsou lidi, co nechápu, že tlumiče se musí servisovat?... tak jsou lidi, co nechápou, že většina laděných koncovek (krom Zacha) se musí taky servisovat... musí se tam měnit vata
Jak ti vata časem vylítá, což se nezbytně stane, tak nemá co chránit povrch před teplotami ze spalin. Titan změní barvu... karbon se propálí...
Upravil Mr GS dne 18.08.2019 17:26
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Karbon ani nevxpada moc vypalene, coz by proszrazovalo uvytek vaty... ale toto musela byt chyba ve vyrobe, spatny kus. Kazdopadne doporucuju kovove laify a ne karbon. Je pekny ale nachylny na mnostvi a stav vaty a i tak opticky starne.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
hele fakt je že výfuk jsem nikdy neservisoval...
tenhle měl najeto max. 15 000km .
pro priste...jak často/ po kolika km dělat "servis"?
budu kupovat akrapa
BMW R 1250 GS HP
Ex BMW R 1200 GS Rally DOHC
To je naneštěstí stejně komplikovaná otázka, jako u těch zmíněných tlumičů.
Jde o to, jak jezdíš...
... ale fakt je, že pokud to bylo opravdu po 15tis km, tak to je docela málo... leda bys tomu dával řádnej kouř. Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Spatny kus to musel byt, karbon na jednickovem tuonu jsem delal po cca 30ti, je fakt ze v nem byla kvalitni vata ale jeste zdaleka nebyl na konci. A tunak je oproti boxeru krapet jinde v razech.
No az budes porizovat druhy, no ozvi se;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Je možný, že deku někdo protrhl už při montáži... kdo ví, kde se to taky dneska dělá?
Jestli je to fakt po 15ti a kupoval jsi to nový, tak bych kontaktoval výrobce. Pošli mu mail s fotkama a uvidíš, co ti na to řeknou.
Nejde jenom o kvalitu vaty, ale celkové kontrukce.
Zrovna včera jsem koumal Zacha na 1150 a uvnitř je místo běžný skelný vaty ocelová (taková hustá jemná drátěnka)... takže tam se silně inspirovali tlumičem na střelný zbraně a je to v nerezovém nerozebiratelném těle, tím pádem se to stalo bezúdržbové. Akorát že na 12ku nic takovýho neseženeš
Upravil Mr GS dne 19.08.2019 07:40
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
servisak napsal:
akrap má taky drátěnku ještě pod vatou
Tak to je dobrý
Nic méně furt by se asi měla vata měnit, ale u toho Zacha je jen drátěnka..
Upravil Mr GS dne 19.08.2019 07:57
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA