Tak je priste zakrej nejakym obalem a mas po starostech. Idealne kdyz je budes mit na samostatnej vypinac. Pak reknes technikovi, ze to jsou pracovni svetla a sbohem a satecek
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak to byl nejakej vocas
Mam pridavny dve dalky a dve mlhy a resim to tak, jak jsem napsal a zadnej problem. Dokonce mi to takhle porad technik na STK.
Sorry za ot.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zhodou okolností, tiež hľadám svetlá na denné svietenie (DRL) a tiež som vybral tento typ, nakoľko auta s tým nemajú problém, keďže tieto svetlá majú homologizáciu. https://www.alza....39.htm?o=2
Jediné obmedzenie na ktoré som pri hľadaní informácii na webe narazil, je informácia, že motocykel, ktorý nemá od výroby funkciu denného svietenia, nesmie jazdiť s vypnutým stretávacím svetlom počas dňa, ani keď má dodatočne namontované svetlá denného svietenia. V súvislosti s touto informáciou som teda vybral svetlá, ktoré majú aj funkciu obrysových svetiel (LOW). Takže ak by boli namontované na aute a na aute mas vypnute svetlá auta, tak tieto svetlá budú svietit ako denné svietenie. V prípade ak si zapnes na aute stretávacie (alebo obrysové) svetlá, tak tieto svetlá znížia svoj jas, aby plnili funkciu obrysových svetiel.
Čo sa týka svietenia na mojej motorke, keďže musím mať stále zapnuté stretávacie svetlo, svietili by mi stále v režime obrysových svetiel (LOW). Chcem skúsiť vyriešiť tento problém tak, ze nainštalujem modul na automatické rozsvecovanie svetiel so sumrakovým senzorom, ale pripojím k nemu len DRL svetlá. Správalo by sa to tak, že počas dňa by DRL svetlá svietili v režime denného svietenia (HIGH) a podvečer, by sa prepli na funkciu obrysových svetiel (LOW), aby neoslepoval protiidúcich vodičov.
Dnes idem pre svetlá, tak uvidím, ako budú svietit, a dám info ?