Někdy musím zařadit jedničku na několik pokusů. Potlačím na řadičku, převody klepnou a vypadáto, že zaskočily, ale neééé. Při rozjezdu nic.
Dva, tři pokusy a jedu. Pak zase 50 x pohoda.
Ještě někdy převod nezaskočí ze 3 na 4, hlavně při maximálním zrychlování. Jinak převodovka běhá jak má.
Chová se někomu převodovka taky tak?
Pokud to takhle zůstane a nezhorší se to tak na to kašlu a budu jezdit. Při řazení ze 3 na 4 si dávám bacha abych převod dotlačil, takže jen vyjímečně nezaskočí. Jen ta 1 umí potrápit, ale dá se s tím žít.
Pája
Jak píše Raptor,nepadne tam napoprvé,tak pustím a zase zmáčknu spojku a v poho,nebo si malinkej kousiček couvnu,jen tak zlehka,aby se hnulo kolo.Buď vklidu,stávalo se mi to i na Bigovi
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
paja1 napsal:
Super, díky moc.
To jsem rád, že je to normální.
heleď Ty máš R 1100 R že? Jakej rok? Do roku 97 se dávali převodovky, který při opotřebení vykazovaly nějakou poruchu, myslím právě při řazení 3-4 (resp. že 3 nebo 4 jako povyklouznou ze záběru po zařazení)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
mě to dělá taky a su v klidu,v podstatě to dělá u všeho co má motor a převodovku,jak psal raptor,pustit spojku ať se převodofka zatočí a pak to jde,nebo pomalu pouštět spojku a tlačit na pilu
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Taky mi to dela a nepoustim spojku,ale s motorkou hned o 5cm dopredu nebo dozadu a je tam.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
paja1 napsal:
Někdy musím zařadit jedničku na několik pokusů. Potlačím na řadičku, převody klepnou a vypadáto, že zaskočily, ale neééé. Při rozjezdu nic.
Dva, tři pokusy a jedu. Pak zase 50 x pohoda.
Ještě někdy převod nezaskočí ze 3 na 4, hlavně při maximálním zrychlování. Jinak převodovka běhá jak má.
Chová se někomu převodovka taky tak?
Pokud to takhle zůstane a nezhorší se to tak na to kašlu a budu jezdit. Při řazení ze 3 na 4 si dávám bacha abych převod dotlačil, takže jen vyjímečně nezaskočí. Jen ta 1 umí potrápit, ale dá se s tím žít.
Taky se tomu říká syndrom líný nohy. Trpí tím většina pacientů co přejdou z kultivovaného naprosto dokonalého japonce na zemědělský válečný stroj firmy Bayerische Motore Werke.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jsem na tom podobně, ale jednička tam občas nepadá i u těch japonců...
řazení se překvapivě zlepšilo, když jsem si konečně pořídil motorkářský boty zní to divně, ale je to tak.
Jedu? Jedu!
R1150GS
Cycli napsal:
Taky se tomu říká syndrom líný nohy. Trpí tím většina pacientů co přejdou z kultivovaného naprosto dokonalého japonce na zemědělský válečný stroj firmy Bayerische Motore Werke.
No, me to teda po prechodu z dokonaleho japonce neprekvapilo, protoze mi uplne to stejne delaji i Fabie. Firemni i soukroma. Ze by vliv soudruhu z VolksWagenu?
David - Brno, 1150 GS.
No mne tam jednicka pada az moc prekvapive tise, kdybych nekouknul na display, tak ani nevim, ze ji tam mam, fakt nezvyk proti japoncum. Nekdy taky nechce, tak hejbnu motkou a je tam. Pri podrazeni z 2 na 1 uz to je slyset.
massik ked mas studeny motor tak je normalne ze jednotku tam zakvaltujes uplne bez zvuku (fakt nepocut NIC) pri radeni z jednotky do tvojky to chce trochu praxe a citu aby ti to nebolo viac hlucne ako treba
Ked ju naštartujem v garaži tak jedničku davam tak že motorkou pohnem jemne dopredu a dozadu a citim ako pekne zaskoči. Ked už jazdim a je motorka zahriata jedničku zaradim uplne ticho moto sa ani nehne nič neklepne len citim prijemne cvak v nohe jak tam vošla .
BMW 1100GS
raptor napsal:
massik ked mas studeny motor tak je normalne ze jednotku tam zakvaltujes uplne bez zvuku (fakt nepocut NIC) pri radeni z jednotky do tvojky to chce trochu praxe a citu aby ti to nebolo viac hlucne ako treba
No ono to tak je i pri zahrate motorce, razeni z jednicky na dvojku je v pohode, je jsem psal, ze podrazeni z dvojky na jednicku je potom trosku slyset.
někdy jednička zaskočí úplně jemně, tiše, jindy tam jakoby nechce, musí se pohnout, ale to se dá obejít....... šlapeš na kvalt a lehoulince upustíš spojku a zajede tam jako másle bez hejbání motorkou
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nechci zakládat nové vlákno,tak to řadím sem.
Zajímá mne,kolik z vás nepoužívá spojku při řazení vyších rychostních stupnů.Já tak neřadím pravidelně,jen při delších cestách, když nepotřebuji prudce akcelerovat a jen nahoru.Rychosti tam krásně padaj samy.Jde to i dolu ale to je už o dobrém vyrovnání otáček,to moc nepoužívám.Řadil jsem tak i na R51 a ta určitě neměla tak dokonalou převodovku.