Konečně si můžu dovolit přesedlat z Dakara na vysněný 1200GS a jsem denně na netu a vybírám. Páč ale vím o týhle motce prd tak se obracím na Vás zasvěcený - zajímali by mne zásadní rozdíly mezi 1200 GS a Adventure. Jestli to tu někde je tak se moc omlouvám.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
http://www.bmwgs....ad_id=3393Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Advík má proti neAdviku:
- vetší plexi + boční deflektory
- 33l nádrž (neAdvik 21l)
- padací rámy s možností origo přídavných světel
- kryty hlav
- plastový kryt zobáku
- enduro stupačky
- černé ráfky kol a černý rám (neAdvik stříbrné)
- pouze drátová kola (neAdvik má možnost drátových nebo litých)
- větší hmotnost
- origo kufry jsou plechové (neAdvik má plastové)
- je snad i o nějaký cm vyšší než neAdvik
Děkuji děkuji. Ještě jedna otázečka. Chci s ní jezdit 100% po silnici ( na zk....ní mám jinou motorku) doporučujete GS nebo GSA? Popřípadě kterej rok?
Upravil Novej dne 26.04.2009 09:13
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Chtěl jsem spíš advíka ale začínám se přiklánět k neadv. Advík je vyšší díky čemu?? Mám totiž skoro 190cm.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Jesi máš 190 tak di do advenčra,nehledě na to že adv je již vibavenej kdežto na obyč budeš muset všecki vjeci bez kerích to nemože existovat dokupovat Jel jsem na obyč i na adv a u adv se mi líbí že si víc skovaný-kolena,pleksi...
Kupredu spatki ni krok...
To je asi dost individualni, ja bych bral ADV, ma lepsi ochranu proti vetru, vetsi nadrz, silnejsi altik a vyssi zdvihy ale hlavne se mi vic libi coz je u motorky pro mne taky dost dulezity.
Na castejsi kratsi vyjizdky bych ale vzal asi obyc GS, hlavne ze je lehci (taky jsem ho mel
ale na dalkovy cestovani je proste lepsi ADV
Adventůru jsem neměl, ale přišla mi dost velká a těžká. Pokud bych to chtěl na cestování a na klidnější ježdění, tak asi ano - vypadá i líp než neadventůra. Já mám 12ku (neadv) teprve chvilku, ale jsem za ní rád - v zatáčkách se na tom vyblbnu a na dovču mě taky doufám v poho doveze. Myslim, že neadv je lepší pro takovéto každodenní používání. Nejlepší by bylo asi vyzkoušet obě
Já bych bral určo ADV. Čím větší komplex,tím větší motorka,jak říká kámoš
Mám 1150GSA a neměnil bych.Mít o nějakou stovečku víc tak nepřemýšlímo ničem jiném než o 1200ADV.U mě hraje i velkou roli vzhled mota a ADv je k sežrání
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
to Novej: ...ADV má ještě navíc silnější alternátor, větší kapacitu baterie, vyšší zdvihy odpružení o 20mm (to je to o což je vyšší)...
vybírej podle toho, k čemu tu motorku budš používat...Adventure je i názvu více cestovatelsky zaměřený, pro dva na konec světa není lepší volby...pro jízdy solo bych uvažoval i o jiné možnosti...GS 1200 (více silnice)xGS 800(více terén)x990 Adv.
Vjetrnik napsal:
to Novej: ...ADV má ještě navíc silnější alternátor, větší kapacitu baterie, vyšší zdvihy odpružení o 20mm (to je to o což je vyšší)...
vybírej podle toho, k čemu tu motorku budš používat...Adventure je i názvu více cestovatelsky zaměřený, pro dva na konec světa není lepší volby...pro jízdy solo bych uvažoval i o jiné možnosti...GS 1200 (více silnice)xGS 800(více terén)x990 Adv.
O těch zdvihách jsem nevěděl. Porovnával jsem obě na "katalog motocyklů" a u obou psaly stejný zdvihy.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015