Dobrý deň
Neporadí mi tu niekto, ako sa dopracovať k chybe prečo mi neukazuje rýchlosť?
Vymenil som už tri krát zadné senzory (stále nič), skontroloval poistky , na diagnostike mi chybu nehlási. Ale rýchlosť ani kilometre nenababiehaju. Všetko ostatné ide bez problémov. Ak niekto má nápad, čoho by som sa mohol chytiť. Ďakujem.
No já to neřešil a tudíž nevyřešil. Ale měl jsem v minulosti podobný problém se startováním, kdy jsem pohýbal s kabely u řidítek. Jak jsem s nima pohýbal znovu, nebo zkusil startovat s řidítky v opačném rejdu, tak motor chytnul.
Blbý je, že ty káble tam jsou od výroby takhle ohnutý u mě 16 let. A piny na přístrojovce jsou titěrné, nicméně ty jsem kontroloval, a jsou v pořádku. Zkloušel jsem kontinuitu a opdor na jednotlivých drátech a vše jest ok
Upravil Nahdar_Vebb dne 10.04.2020 17:13
Musím to premerat, len neviem kde a aké hodnoty majú byť. Ak nájdem ktorá časť je vadna , budem múdrejší. Kôli tomu abs nefunguje a hodne má to štve. Aj som prisunul kotucik abs aj oddialil ale nič. Ak vie aké niekto aké hodnoty to má kde ukazovať aby mohol človek premerat poraďte. Kontakty som vystriekal a káble skúsil popresuvat. Žiadna odozva
Dik
Hele, hodnoty neznám, pokud zrovna tady vůbec nějaké jsou. Mě když nejela rychlost, otáčky, ujeté kilometry a hodiny, tak zároveň jely kontrolky a podsvícení budíků. Kontrolky jsou napojené na čidla, kde by se hodnoty očekávat daly. Ale co já vím, nejsem elektrikář. Každopádně bych očekával co nejnižší odpor, blížící se nule (neporušený drát). Pokud tam odpor bude, tak je problém.
To že jely kontrolky (blinkry, dálkové, neutrál, teplota, tlak oleje, abs), pro mě znamenalo, že svazek číslo dva s konektorem x9028, který se napojuje na kontrolkový svazek je ok (víceméně) a že bych problém hledal buďto ve svazku s konektorem x9001 nebo BMS-C nebo ABS jednotce. Ale proč by se to sralo takhle zničeho nic. Takže mě to vede k tomu svazku.
V odkazech níže se můžeš dočíst, odkud kam vede jaký drát (konektor levý, který se připojuje přímo zezadu na přístrojovku je X9001). Ten přivádí signál od BMS-C (rychlost, tacho, palivo) a ABS (vypnuté ABS - kontrolka). Konektor X9028 přivádí vše ostatní pro stavové kontrolky plus clusterfak drát z přístrojovky do kontrolky paliva (protože aby se sepla kontrolka nízkého stavu paliva, tak je uvnitř budíků nějaká spouštěcí elektronika).
To že ti nejede ABS je divný, protože budíky jsou pouze zobrazovač a hodnoty jsou dodávané BMS-C a ABS. Tlačítko vypínání ABS je vstupem řídící jednotky ABS. Rychlost mimochodem jde přes ABS pumpu a z něj jde drát do přístrojovky.
Jinak aby ses díval na správné schémata, je rozdíl mezi instalací jednosvíčky a dvousvíčky. Na Crossroadz Wayne uvádí svousvíčku jako 05-07 a jednosvíčku jako 01-04
Dik . Snáď tam niečo nájdem. To je na nervy. Dnes som strávil pri Tom kopec času a na nič som neprišiel. Otáčkomer aj hodiny idu. Ale to mi pri prekročení rýchlosti nepomôže Skúsim tie stránky. ) Snáď to pomoze. Tiež vypojim abs skontrolujem konektor , precistim a zapojím. Uvidim.
Hele, já když jedu s garminem, ten mi vždy kryje rychlost. Takže jsem se naučil, že při určitém kvaltu na určité otáčky, mi to jede určitou rychlostí. Jestli ti jede otáčkoměr, tak je po problému
Pokud máš jednosvíčku tak oba konektory mají přístupné piny, pokud svousvíčku, tak jsou terminály prťavé schované za ještě menšími otvory - normální sondy multimetru tam nedostaneš. Ale drátek jo.
Já už nad elektrikou dřepím měsíc už mě to ani nesere. Objednal jsem si svazek, nevšimnul jsem si jestli je pro jednosvíčku nebo dvousvíčku, samozřejmě došla jednosvíčka. Protože si nepamatuji, co bylo napsáno v inzerátu, tak nemůžu prodejce ani pohanit Nicméně je to folklór, pokud bys někdy objednával z ebay apod. svazek, prohlídni si pořádně fotky svazku, je tam dost rozdílů (nejen dva konektory na dvě svíčky), protože i sami prodejci uvádějí rozsah 00-07 a při tom, v té době se produkovali 2 svazky a ten druhej měl ještě v určitém roce nějakou změnu.
Zdravim.Dakujem za príspevky. Posledný mi pomohol prekonať problém VYRIESENE HURAAAA... Po precitani prispevkou som sa nás...rozobral vytiahol konektor ABS , precistil, nasadil spet ...a rýchlosť ukazuje...Skvelé...Abs stale nemám úplne doriešené , ale verím že to už bude čoskoro.
Dik za všetky poznatky. Bez prispevkou by som sa trápil ešte dlho
Vymontoval som predný senzor kôli zisťovaniu príčiny . A abs nešlo pravdepodobne tiez kôli tomu konektoru .
Asi bol zlý kontakt na konektore. Namontoval spet kabel so senzorom a všetko maká ako má. Je to skvelé keď zas veci a všetko ide ako hodinky. Človek sa stále učí.
Dik vsem.