Jedná se sice o obyč GS, nicméně je z velké části přestavěno na Adventure (krom velké nádrže má vše, viz níže - podvozek, sedlo, plexi, zobák..).
Druhý majitel, vlastněno od 2019 (65000 km).
Rok výroby 2000.
Jednosvíce, bez ABS.
Z těch zásadních věcí bylo měněno:
- ložiska v koncovém převodu při 75000 km (velké a malé v ose kola + gufero)
- jehličková ložiska uložení koncového převodu při 75000 km (2000,-/kus), doposud bez vůle na zadním kole
- nová komplet spojka + všechna gufera převodovky + manžeta ve spoji kardan/převodovka při 97000 km
- okénko oleje při 97000 km
- nové bowdeny + lanka plynu a sytiče při 97000 km
- zapalovací kabely ke svíčkám při 113000 km
- lambda při 113000 km
- brzdové kotouče při 90000 km
- oleje, brzdovka pravidelně v předepsaných intervalech
- filtr palivový při 113000 km
- manžeta na kulovém čepu teleleveru při 150000 km
- těsnění víčka oleje při 122000 km
- přihodím nový řemen alternátoru
- ventilové vůle + synchro válců naposledy při 118000 km
- Mitas E-07 při 117000 km
- vše jsem si zapisoval viz foto servisky
Co se týče výbavy:
- tlumiče origo s delšími zdvihy z ADV (mají najeto 60000 km)
- sedlo z ADV nově přečalouněné (případně i dvoudílné přečalouněné)
- plexi velké z ADV
- zobák z ADV
- rozšířené a snížené stupačky (origo přidám)
- vyhřívané hefty + nové gripy
- origo padáky
- tankvak origo BMW
- plotna Big Husky
- alarm (s čidlem náklonu) s dálkovým ovladačem
- pancéřové brzdové hadice
Nosiče kufrů, držák GPS, mobilu, ochranný kryt světla, přídavná světla, USB zásuvka, brašna na řídítka a nosiče kufrů již nejsou součástí - prodáno samostatně.
Motorka jinak jede v pořádku se spotřebou 5-6 l/100km. Pár meších oděrek v laku na nádrži od kamínků - zatřeno barvou, jinak v pořádku, nádrž žádný pád neschytala. Plexi je trochu zašlé, odpovídá stáří.
K vidění/projetí Praha Vyšehrad, Odolena Voda, Písek.
Pokud by měl někdo zájem jen o konkrétní část z výbavy, není problém se domluvit, ale kdo dřív přijde..