Doraz tahu hlavního lanka je v rozdělovači? Jde mi o to abych při plném plynu neopíral klapky až na jejich mezní polohu a tím nějak neponičil ty plastové držáky lanek u klapek.
Další věc při synchronizaci klapek se začíná ze základní polohy, tedy úplně zašroubovaným lanovodem každé klapky?
Vlákna jsem ti sloučil, protože se jedná o jednu věc.
A vzhledem k tomu, jak často se na 12gs mění lanko plynu (Kromě bouraček a chytrolínů, kteří lanko namažou, jsem jinej důvod k výměně ještě neviděl), tak si nemyslím, že to bude tak rozsáhlá diskuze, aby káždá otázka měla svoje vlastní vlákno.
Každopádně doraz je na kladce (a pak v heftu, ale na ten by to normálně dojít nemělo).
Štelovat podtlaky samozřejmně začínáš s vůlí na lankách, ale nemusí být povolený úplně. Čím menší a stejnoměrnější vůli dokážeš odhadnout předem, tím míň se s tím budeš sr.át, až to bude horký a budeš to mít zapojený na budíky.
Jakej je rozdíl mezí těmi díly nevím, ale asi bych objednal to, co tam patří dle VIN a je to vyřešený, ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA