Ahoj, vše je vymyšlený,tak dej origo. Pokud dáš tvrdší desky sežere ti to kotouče a budeš řešit i kotouče a to je o hodně víc korunek . Pokud chceš laborovat s deskama, tak musíš i s kotoučema aby pasovali k sobě správné materiály. Přední desky s kotoučema jsem měnil po 130000km, tak co na tom chceš laborovat, toť moje zkušenost.
Červené Brembo ok, TRW Lucas ok, ale daj tam originály, tiež ich používam. Origo sú tiež od Bremba, ale rozdiel je v zmesi. Nie je brembo, ako brembo. Za sadu originálov dáš cca 150€, za sadu dobrých neoriginálov cca 100€. Nemá teda zmysel experimentovať - moj názor ...
Sice mám R1200 ST, ale dávám červené Brembo, resp. teď jsem se nechal ukecat a dopředu mám nachystané bílé s koncovkou p/n ....LA. Prý mají vyrovnanější třecí koeficient s menší závislostí na teplotě, tzn. studené by měly mít lepší nástup a horké brzdit o fous méně. Zatím leží v regále a čekají na dojetí stávajících.
s TRW není žádnej problém. Občas měl někdo problém, když zkoušel ferodo. Ty byly údajně tvrdý a "žraly" kotouče. Sám jsem to nikdy nezkoušel. Jezdím běžně TRW.
Co tak pozoruju, průměrnej řidič je sjede za 40tis. km. Kotouče za 120.
Cena 3 sad destiček, se zhruba rovná sadě nových kotoučů, takže řešit, jestli něco žere kotouče míň, nemá extra cenu řešit. To pak dáš víc za destičky, než za kotouče, takže smysl se ztratí.
Lepší je, naučit se řídit a brzdit co nejvíc motorem.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA