Prajem pekný deň, aj keď vonku to tak nevypadá.
Prosím Vás, mohli by ste mi poradiť ako vymeniť žiarovku obrysového svetla, prípadne iný postup napr. demontáž svetlometu. Chvíľu som sa pokúšal vytiahnuť tú gumenú objímku ale nechcel by som to odtrhnúť . takže ak máte nejaký trik ako to dostať von ,tak by som poprosil poradiť .
Je to 1200 GSA 2008.
Ďakujem.
Normálně to musí jít vytáhnout ze světla ven. Nepamatuji si, že by to tam bylo nějak fixované. Jen pozor ať ti ta žárovka nepadne do světla. Musel bys pak světlo demontovat a žárovku ze světla vysypat.
.
Ano presne tak, je tam jen zastrcena gumova objimka, ktera se ale casem dokaze prilepit. Musis trpelive a pomalu vyklat, tahat ,hybat...pomalu to pujde ven...az ji tam budes davat nazpet, tak ji lehce mázni silikonovou vazelinou, ale jen tak potrit mastnym prstem, zadna vrstva..a priste uz to pujde ven jako po masle.
Ahoj chlapi . Ďakujem za rady , skúsim s tím pomaly hýbať ,ako píšete bude to prilepené i keď prístup je k tomu strašný.
A keby mi náhodou vypadla žiarovka do svetla ,nemáte nejaký návod ako demontovať svetlo?
Ďakujem.
Je dobré sundat plexisklo. Možná to zvládneš i bez jeho sundání, ale bude to náročnější na to aby ses dostal pod tachometr. Musíš zespodu tachometru sundat tři segerovky. Pak vytáhneš nahoru tachometr. Potom vymontuješ dva boční šrouby co drží světlo. Tyto šroub jsou vedle blinkrů. Když máš šrouby venku, musíš světlo zvednout nahoru. Dole má kolik, který drží v gumové průchodce. Odpojíš konektor ze světla, vyndáš víčka kudy se mění žárovky a pak musíš nějak vytřepat tu žárovku co to tam spadla. Věřím, že tato operace nebude třeba. Pokud je ta guma “zapečená” ve světle , bude v ní držet i ta žárovka.
Hodně štěstí při demontáži žárovky. Řekl bych, že dnešek i zítřek je ideální pro práci v garáži. I když je pravda, že i dnes jsem tady viděl tři motorkáře, kteří nechtěli nechat motorky a sebe doma v suchu.
PavelDR napsal:
Je dobré sundat plexisklo. Možná to zvládneš i bez jeho sundání, ale bude to náročnější na to aby ses dostal pod tachometr. Musíš zespodu tachometru sundat tři segerovky. Pak vytáhneš nahoru tachometr. Potom vymontuješ dva boční šrouby co drží světlo. Tyto šroub jsou vedle blinkrů. Když máš šrouby venku, musíš světlo zvednout nahoru. Dole má kolik, který drží v gumové průchodce. Odpojíš konektor ze světla, vyndáš víčka kudy se mění žárovky a pak musíš nějak vytřepat tu žárovku co to tam spadla. Věřím, že tato operace nebude třeba. Pokud je ta guma “zapečená” ve světle , bude v ní držet i ta žárovka.
Hodně štěstí při demontáži žárovky. Řekl bych, že dnešek i zítřek je ideální pro práci v garáži. I když je pravda, že i dnes jsem tady viděl tři motorkáře, kteří nechtěli nechat motorky a sebe doma v suchu.
????????
Úplně nechápu, proč by měl sundávat plexi kvůli vyndání světla. Světla i s tachometrem. Jde to naprosto bez problémů s nasazeným plexi. Stačí vyšroubovat boční šrouby, světlo lehce nadzvednout a naklonit, aby se vyvlékl spodní trn a celej komplet vytáhnout dopředu. Ke kabelům se lépe dostane v okamžiku, kdy jsou šrouby světla vyšroubovaný. Sahat na plexi je nesmysl a pokud ho má popraskaný v místech montážních děr, možná už ho nedá zpátky. Nový origo stojí myslím něco kolem 8 tisíc... Malá žárovka se dá vytáhnout za kabely. Není to žádná věda. No a pak před zpětnou montáží gumu lehce máznout silikonovou vazelínou. Stejně tak mázni těsnění krytek hlavního a dálkovýho světla. Budeš mít po starostech.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...